الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

استراتژی های موفقیت

راهکارهای ساده برای موفقیت

موفقیت در دنیای امروز به موضوعی پرطرفدار تبدیل شده است. موفقیت در کار و زندگی امروزه دیگر اتفاقی نبوده و مستلزم به کارگیری نیروهای جسمی و روحی است. در این میان، استفاده از راهکارهای ساده و مؤثر می‌تواند انگیزه شما را برای ادامه مسیر افزایش دهد. در این مقاله قصد داریم برخی از استراتژی‌های موفقیت را برای شما بازگو کنیم.

1. اشتیاق به زندگی افراد موفق

به گفته دکتر آل. اف فلان، «جوانی، فقط دوره‌ای از زندگی نیست، بلکه حالتی از ذهن است. بنابراین افراد زمانی پیر می‌شوند که از رویاها و ایده آل‌های زندگی‌شان دست بکشند و خودآگاهی دوران جوانی‌شان را از دست بدهند. گذر زمان باعث ایجاد چین و چروک در پوست می‌شود، اما آنچه باعث پیر شدن روح انسان می‌شود، از دست دادن اشتیاق به زندگی و دنبال نکردن اهداف است. سن شما به اندازه تردیدها، ترس‌ها و نا امیدی‌های شما است. هرچه ترس‌ها و نا امیدی‌هایتان بیشتر باشد، روحتان سالخورده‌تر است. برای داشتن روحی جوان، باید باورها، اعتماد به نفس و امید خود را جوان و زنده نگه دارید.



2. به سلامت روح و جسم خود اهمیت دهید

استفاده از گیاهان دارویی به ویژه گیاهانی که متعلق به چین و مشرق زمین هستند، به سلامت روحی و جسمی شما کمک خواهد کرد. البته بهتر است برای به دست آوردن نتیجه بهتر با کارشناسان این حوزه مشورت کنید و تحت نظر آنها از این گیاهان استفاده کنید.

3. زمان خود را به درستی مدیریت کنید

سازماندهی و مدیریت زمان وقتی به درستی انجام می‌گیرد که اولویت‌های واقعی زندگی‌تان را بشناسید و بر اساس آنها اقدام به برنامه ریزی کنید. به این ترتیب دیگر وقتتان را صرف کارهای بی اهمیت نخواهید کرد.

آنچه در ادامه این مقاله می خوانید:

  •  برای دستیابی به موفقیت، سرعت زندگی‌تان را کاهش دهید
  •  افراد موفق به سبک تغذیه خود توجه کافی دارند
  •  افکار مثبت را در ذهنتان پروش دهید
  •  تمایل افراد موفق به ورزش کردن
  • لایف استایل افراد موفق را بسازیدعادت های موفقیت

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال کنید

https://ezzatkhah.com/strategies-of-success

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید


امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

فرمول ثروتمند‌ شدن

ثروتمند شدن را تجربه کنید

طرح‌هایی که شما را به پولدار شدن سریع ترغیب می‌کنند، در حقیقت در حد همان یک طرح باقی می‌مانند. هیچ یک از ما هرگز نتوانسته است یک شبه از داشتن یک زندگی متوسط به لیست ثروتمندترین افراد جهان در فوربس دست پیدا کنیم. بنابراین، این سؤال مطرح است چگونه آدم‌های ثروتمند به ثروت فعلی خود دست پیدا کرده‌اند؟

ما می خواهیم به این موضوع بپردازیم که برخی از موفق ترین افراد جهان، نیازهای لازم برای پولدار شدن را چه چیزهایی می‌دانند. در ادامه 7 فرد بسیار موفق، از تجربیات خود حرف زده و راز موفقیت خود را با شما در میان می گذارند.

1. پول خود را ذخیره کنید

مارک کوبان، کارآفرین و مالک Dallas Mavericks با ارزش 3.3 میلیارد دلار است. او از هیچ به ثروت فعلی خود دست پیدا کرد و اکنون از راهنمایی کردن کسانی که می‌خواهند مثل او موفق باشند، دریغ نمی‌کند. یکی از راهنمایی‌های کوبان در زمینه ثروتمند شدن چیست؟ پول نقد خود را برای موارد احمقانه هدر ندهید. در ادامه به یکی از توصیه‌های او در یکی از پست‌های یک وبلاگ با عنوان «چگونه پولدار شویم؟» خواهیم پرداخت. «پول خود را پس انداز کنید. تا آنجایی که می‌توانید صرفه جویی کنید و هزینه‌های بیهوده را حذف کنید. اولین قدم برای ثروتمند شدن، داشتن نظم است. اگر واقعاً می‌خواهید ثروتمند شوید، باید در زندگی خود نظم داشته باشید. آیا می‌توانید؟»

2. برای موفقیت برخلاف بقیه حرکت کنید

«اوراکل اوماحه» یک الگوی محبوب برای کسانی است که دوست دارند با فکر سرمایه گذاری کنند. تعجب برانگیز نیست که او سومین مرد ثروتمند جهان است و ارزش خالص دارایی‌های او 80.5 میلیارد دلار است. کلید موفقیت وارن بافت، سرمایه گذاری مداوم است. او از طریق سرمایه گذاری کردن روی شرکت‌هایی که توسط دیگر سرمایه گذاران نادیده گرفته شده‌اند، ثروت خود را به دست آورده است. در ادامه خلاصه‌ای از رویکرد او که در کتاب خود بیان کرده است را عنوان خواهیم کرد. «من می‌خواهم راز ثروتمند شدن در وال استریت را به شما بگویم. تمام درب‌ها را ببندید. زمانی که دیگران ترسیده‌اند، شما حریص باشید و زمانی که آنها حریص هستند، شما بترسید.»

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • همچون افراد موفق ترسو نباشید
  • فرصت‌های حاضر برای دستیابی به موفقیت خود را شناسایی کنید
  • احساسات خود را دنبال کنید تا تجربه موفقیت را داشته باشید

ادامه مقاله فرمول ثروتمند‌ شدن

برای مطالعه و مشاهده مقالات و فایل های ویدیویی رایگان آموزشی  انگیزشی بیشتر، ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.


یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

علل اضطراب صبحگاهی و راه‌ هایی برای کاهش آن

اضطراب صبحگاهی چیست؟

آیا شما هم تا به حال اضطراب صبحگاهی را تجربه کرده‌اید؟ این احساس حتی قبل از اینکه شما فرصت کنید تا صدای هشدار صبحگاهی خود را قطع کنید، درون شما وجود خواهد داشت. اگر بخواهیم یک تعریف درست از این اتفاق داشته باشیم باید بگوییم فرد در زمان بیدار شدن اضطراب و دلهره زیادی را درون خود حس می‌کند. اگر شما هم چنین احساسی را دارید، بدانید که تنها نیستید. این اختلال یکی از رایج‌ترین اختلالات است. میزان آن ممکن است در هر کسی متفاوت باشد اما از یک اندازه‌ای به بعد ممکن است شما را دچار مشکل کند.

بسیاری از اضطراب‌ها به عنوان جزء لاینفک زندگی به شمار می‌روند و حتی داشتن مقدار کمی از آن‌ها هم می‌تواند در زندگی کمک کننده باشد. نکته قابل بحث این است که اگر میزان آن آنقدر زیاد باشد که ایجاد مشکل نماید، آنگاه دیگر نمی‌توان ساده و سرسری از روی آن رد شد. اضطراب زیاد را باید جدی گرفت. چرا که گاهی میزان این حس در درون یک فرد آنقدر زیاد است که دیگر توانایی کنترل آن را ندارد. در نتیجه عدم توانایی در کنترل، رشته کار از دست فرد درآمده و تمام اتفاقات زندگی او را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اگر این مشکل گریبان شما را هم گرفته است، این مقاله می‌تواند فرصت خوبی برای شناسایی و حل این مشکل باشد.

عوامل زیادی هستند که می‌توانند سبب به وجود آمدن اضطراب صبحگاهی در فرد شوند. از آنجایی که این نوع اضطراب را می‌توان به عنوان یک واکنش در برابر استرس و نگرانی شدید دانست، دلایل بسیاری را می‌توان برای آن پیدا کرد. هورمون استرس در پاسخ به ترس و استرس در بدن توسط غدد فوق کلیوی آزاد می‌شود.  البته اینکه اولین چیزی که شما می‌خورید یا می‌نوشید چه چیزهایی هستند، هم بی تأثیر نیست. کافئین و شکر می‌توانند احساس اضطراب را افزایش دهند.



راه‌های کاهش اضطراب صبحگاهی

1. به عادت‌های خوابیدن خود دقت کنید

برخی از مشکلات مربوط به خواب مثل راحت به خواب نرفتن یا از خواب پریدن می‌توانند خیلی از اختلالات روحی و روانی را سبب شوند. برخی از این اختلالات می‌توانند سردرد، افت انرژی، تمرکز پایین، ناتوانی و اضطراب باشند. با به کار بردن عادت‌های خواب سالم می‌توانید اضطراب صبحگاهی را کاهش دهید. به دنبال آن توانایی افراد در انجام فعالیت‌های روزانه هم بهبود پیدا می‌کند.

2. روز خود را با تمرینات آرامش بخش آغاز نمایید

10 تا 15 دقیقه در روز را به انجام این قبیل تمرینات اختصاص دهید. اگر روز خود را با تمرینات مدیتیشن و تمرکز شروع نمایید، می‌توانید به حس و حال بهتری دست پیدا کنید. برخی از این تمرینات عبارت‌اند از:

نفس عمیق بکشید: چشمان خود را ببندید و چند نفس عمیق بکشید. سعی کنید در صورت امکان این کار را در محیط باز انجام دهید. تنفس در هوای آزاد می‌تواند خیلی کمک کننده باشد و فکر شما را از افکار منفی آزاد کند.

عضلات خود را بکشید: این گزینه در اصل حالت فیزیکی همان مدیتیشن است. مثل این است که شما به عضلات خود فرصت می‌دهید که آرامش بگیرند. زمانی را به این کار اختصاص دهید تا حال بهتری در روز داشته باشید.

آنچه در اد امه مقاله می خوانید:

  • راه‌های کاهش اضطراب صبحگاهی
  •  به عادت‌های خوابیدن خود دقت کنید
  • مثبت فکر کنید
  •  به رژیم غذایی خود دقت کنید
  • صبح را با انجام کارهای مورد علاقه خود آغاز کنید
  • اضطراب صبحگاهی با صبر و تلاش از بین می‌رود


برای مطالعه ادامه مقاله کلیک کنید

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید


جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

چگونه مثبت ‌اندیشی را جایگزین بدبینی کنیم؟

لزوم مثبت اندیشی

اتفاقاتی که پیرامون ما رخ می‌دهد تا حد زیادی به نگرش‌های ما مربوط می‌شوند. طبق قانون جذب، آنچه در واقعیت رقم می‌خورد، قبلاً در ضمیر ناخودآگاه ما به تصویر کشیده شده است. دیدگاه و تفسیری که افراد از اتفاقات پیرامون خود دارند، موجب تفاوت‌هایی در عملکرد انسان‌ها می‌شود. آنچه اهمیت دارد نوع اتفاقات نیست، بلکه واکنش افراد نسبت به آنها حائز اهمیت می‌باشد. برای همه ما پیش آمده است که موضوعی ذهنمان را درگیر کرده است و گرچه رخ دادن آن موضوع بعید به نظر می‌رسیده است، اما با تمرکز ذهن بر آن موضوع به وقوع پیوسته است.

تصور کنید برای یک مصاحبه استخدامی دعوت شده‌اید. به موقع رسیدن از نخستین امتیازات مثبتی است که بر روند استخدام شما تأثیر گذار خواهد بود. از روز قبل ذهن خود را درگیر این مسئله می‌کنید که اگر دیر به محل مصاحبه برسید، چه اتفاقی خواهد افتاد. با وجود آنکه تمام شرایط را بررسی کرده‌اید تا از وقوع چنین اتفاقی خودداری شود، اما صبح روز مصاحبه شرایط به شکلی پیش می‌رود که سر ساعت مشخص شده به مصاحبه نمی‌رسید. این اتفاقات بر حسب آنچه قبلاً در ضمیر ناخودآگاه شما تصور شده، به وقوع پیوسته است.

خواستگاه مثبت اندیشی از باورهای ما است. این باورها و اعتقادات افراد است که آنها را به سمت خوشبختی یا بدبختی می‌کشاند. جهان مملو از مشکلات و چالش ها است و در زندگی روزمره خود باید با آنها دست و پنجه نرم کنیم. بهتر است به جای بدبینی و منفی بافی، افکارمان را به سمت مثبت اندیشی تغییر جهت داده و در صدد پیدا کردن راه‌های طلایی و مثبت برای چالش‌های خود باشیم. نکته دیگری که جلب توجه می‌کند، مسری بودن این افکار است. تفکر مثبت یا منفی بافی هر دو در اطرافیان فرد سرایت می‌کند. نباید اجازه دهید افکار منفی دیگران بر شما اثر گذاشته و سبب تضعیف روحیه شود. در عوض باید کمک کنید افکار مثبت شما بر افکار دیگران نیز سایه انداخته و بر بدبینی دیگران غلبه نماید.



مثبت اندیش بودن به معنای چشم بستن بر نقاط ضعف و کاستی‌های نیست، بلکه به معنای حقیقی، یعنی درست دیدن وقایع و برنامه ریزی هدفمند و هوشمندانه برای ایجاد تغییراتی است که مسیر موفقیت‌ها را هموار سازد. بدبینی به شکل بیماری دیده می‌شود که فرد بیمار همه ویژگی‌ها و شرایط خوب را زیر سؤال می‌برد و شکاکی و دودلی از خصوصیات شخصیتی او به شمار می‌رود. اما جای نگرانی وجود ندارد و این دسته از افراد می‌توانند با یک سری راهکارها انرژی خود را صرف افزایش نقاط قوت و کاهش ضعف‌هایشان نمایند.

استفاده از عبارت‌های مثبت

هنگام صحبت کردن با دیگران از واژه‌ها و عبارت‌های مثبت استفاده کنید. برخی از کلمات با خود بار منفی دارند، سعی کنید در مکالمات روزمره کمتر از آنها استفاده کنید. افعالی که منفی هستند را با افعال مثبت جایگزین کنید. به جای آنکه بگویید" فکر نمی‌کنم این پروژه را به موقع به پایان برسانم" بهتر است بگویید:" تلاشم را می‌کنم این کار را به نحو احسن و به موقع انجام دهم". برخی واژه‌ها را به عنوان کلید واژه‌های خود در نظر بگیرید و از آنها استفاده بیشتری داشته باشید. کلماتی از قبیل، موفقیت، کامیابی، سعادت و ... .

آنچه در اد امه این مقاله می خوانید:

ویژگی‌های شخصیتی خودتان را باور داشته باشید

در حلقه افراد منفی باف قرار نگیرید


ادامه مقاله چگونه مثبت ‌اندیشی را جایگزین بدبینی کنیم؟

با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید با مقالات و ویدیوهای آموزشی و انگیزشی رایگان جذاب


امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

نحوه برنامه ریزی برای رسیدن به هدف

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • تأثیر تجربه در کسب موفقیت
  • رهایی از گذشته و موفقیت در زندگی
  • حرکت به سوی آینده ‌ای بهتر
  • پرونده‌های نیمه باز گذشته را در ذهن خود ببندید

تأثیر تجربه در کسب موفقیت

در این مقاله می‌خواهیم یک سؤال مهم را مطرح نماییم. شما در سالی که گذشت چه درس‌هایی گرفتید؟ به چه شکلی می‌توانید از تمام تجربیاتی که به شما اضافه شده است، استفاده نمایید تا بتوانید سال به مراتب بهتری را برای خودتان بسازید؟ به یاد داشته باشید که تجربه و موفقیت دو یار جدا نشدنی می‌باشند. هدف ما این است که شما بتوانید هر روز یک قدم به جلو رفته، زندگی خود را بهتر نموده و در نهایت بتوانید شخصیت بهتری پیدا کنید.

اگر در ابتدای سال جدید میلادی این مقاله را مطالعه می‌فرمایید، می‌توانید به سال 2018 بازگردید. اما هر زمان دیگری هم که این مقاله را مطالعه می‌کنید، می‌توانید به سالی که گذرانده‌اید برگردید و آن را مرور کنید. بررسی کنید چه اتفاقاتی در آن سال برای شما پیش آمده است و چه چیزهایی را یاد گرفته‌اید. حتی ممکن است اتفاقات بدی برای شما افتاده باشد یا برعکس دستاوردهای بزرگی داشته باشید. ما در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که چگونه از این اتفاقات و تجربیات درس بگیرید تا سال جدید را به بهترین شکل برای خود رقم بزنید.




رهایی از گذشته و موفقیت در زندگی

به اعتقاد استاد حسین عزت خواه هر چیزی که در 365 روزی که قبل از امروز اتفاق افتاده است را می‌توان به عنوان یک چمدان دانست. شما اگر می‌خواهید در مسیری پیش رفته و به کشور دیگری سفر کنید که در آنجا سال جدید آمده است، نیاز است تا آنجا که می‌توانید این چمدان را سبک‌تر نمایید. حتی برخی از اوقات لازم است که آن را همراه خود نبرید. چرا که شما قصد دارید وارد یک سفر رویایی شوید. مسیر شما ممکن است در جنگل باشد یا به طور کلی به شکلی باشد که اجازه بردن وسایل را به شما ندهد. به همین دلیل شما باید این مشکل را در همان ابتدا حل کنید. چرا که این وسایل، شما را سنگین می‌کند. زمانی که شما سنگین شوید، قدرت پرواز، یادگیری، تجربه کردن و در نهایت مثبت فکر کردن را از دست می‌دهید.


برای خواندن ادامه مقاله نحوه برنامه ریزی برای رسیدن به هدف کلیک نماتیید.

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید با مقالات و ویدیوهای رایگان آموزشی و انگیزشی بیشتر.


یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)