الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

7 گام رسیدن به موفقیت

موفقیت چیست؟

زمانی که صحبت از موفقیت می‌شود تقریباً تمام افراد تمایل دارند که به موفقیت در زندگی کاری و شخصی دست یابند. اما آنچه مهم می‌باشد پاسخ به این سؤال است که اصلاً موفقیت چیست؟ موفقیت در اشکال و اندازه‌های مختلف ظهور می‌کند و برای هر فرد مفهوم و درکی جدا و مجزا دارد. هر فرد با توجه به هدفی که در ذهن خود دنبال می‌کند، تعریف منحصربه‌فردی دارد. داشتن یک تعریف درست تا حد زیادی به معنی موفق شدن است و این تعریف کمک ارزشمندی برای تنظیم اهداف به شما می‌کند. برای رسیدن به زندگی دلخواه‌ باید تعریفی درست بر مبنای خواسته‌ها‌ و اهداف مشخص کرد و خود را در اولویت قرار داد. این زندگی مال شما است و باید طبق نظر شما برنامه‌ریزی شود و درک این نکته مهم می‌باشد که هرکس معمار سرنوشت خود است و درک شما تا حد زیادی بستگی به جهان‌بینی و خواسته‌های شما از زندگی دارد.

واژه موفقیت

تعریف موفقیت برای هرکسی متفاوت است. ممکن است برای یک خواننده اجرای یک کنسرت ایده‌آل، برای یک پدر خرید خانه، برای یک دانش‌آموز قبولی در امتحانات، یادگیری یک هنر، ارتقای شغلی و اجتماعی، روابط درست و … باشد. پیش از هر چیزی داشتن اعتمادبه‌نفس عامل اساسی موفقیت در زندگی شخصی و کاری افراد است. قبل از شروع گام‌های رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، باید دانست که مشخصه‌های اصلی در زندگی موفق، تلاش، پشتکار و استوار بودن می‌باشد. فقط از طریق تلاش و صرف وقت است که شخص می‌تواند از قدرت‌ خود به طور کامل بهره ببرد. هر چقدر مسائل پیش‌رو چالش برانگیزتر باشد، تلاش برای رسیدن به موفقیت بیشتر می‌شود. برای موفقیت در زندگی شخصی و کاری باید توانایی نه گفتن را در خود تقویت کنید.

گام های رسیدن به موفقیت

گام اول 

دستیابی به موفقیت در زندگی شخصی و کاری کشف استعدادها و توانمندی‌های فردی می‌باشد.

گام دوم

به منظور رسیدن به موفقیت، درس گرفتن از شکست‌های گذشته است. باید از شکست‌های گذشته به نحو احسن استفاده کرد و از آن‌ها درس گرفت.

گام سوم 

برای رسیدن به موفقیت، رویاپردازی و الهام گرفتن می‌باشد. باید با خود صادق باشید و بدانید که حقیقتاً چه نوع زندگی را دوست دارید؟ باید به ذهن خود اجازه دهید بزرگ‌اندیشی و خیال‌پردازی نماید.

در گام چهارم

 برای موفقیت شغلی، پیش از انجام هر کاری باید یک طرح جامع مشخص کرد. این طرح باید شامل پیش‌بینی بازار، در نظر گرفتن مباحث اقتصادی و کلیه گزینه‌های موجود برای پیشرفت باشد. آنچه در مسیر موفقیت مهم می باشد، این است که بدانید وقت طلاست. نباید این‌گونه زندگی و تفکر کنید که همیشه فرصت‌ها در اختیار شما هستند. برای رسیدن به اهداف و تصمیمات، زمان بسیار کوتاه و گذراست و باید از این زمان بیشترین استفاده را نمود.

گام پنجم

 برای موفقیت در زندگی شخصی و کاری، داشتن انرژی و حس مثبت در زندگی است. یکی از روش‌های مهم برای رسیدن به این خواسته کنار گذاشتن حسادت و چشم و هم چشمی می‌باشد.

در گام ششم

 باید آنقدر اهداف را در ذهن خود به تصویر بکشید که نسبت به کسب آنها یک خواست درونی در شما ایجاد شود و به یک هدف مطلق در ذهن شما ثبت شوند، به طوری که دسترسی به آن‌ها،  به بالاترین هدف برای شما تبدیل گردد.

گام هفتم

آن‌چه در گام هفتم در رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و کاری مهم می‌باشد تشریح و توصیف کامل و دقیق جزئیات اهدافی است که قصد رسیدن به آن‌ها را دارید، باید بررسی کنید از چه راه‌هایی می‌توانید به آن‌ها دست‌یابید.

داشتن نگرش مثبت

استفاده از جملات تاکیدی، بهترین راه برای جایگزین نمودن افکار مثبت به جای نگرش‌های منفی هستند. با اتکا به نگرش مثبت می‌توان قدرت‌های درونی را افزایش داد و شخصیت درونی را نیز بهبود بخشید. رسیدن به موفقیت در زندگی بالاترین لذت‌ها را در پی دارد و باید توجه کرد که رسیدن به موفقیت نیازمند تلاش و  زحمت بسیار است. اما  هنگامی که  به آن دست می‌یابید، خستگی تمام تلاش‌ها جبران می‌شود و نتیجه لذت بخشی حاصل می‌شود. یکی از عوامل مهم برای موفقیت در زندگی شخصی و کاری پذیرش مسئولیت کارها و تصمیماتی است که در زندگی شما صورت گرفته‌اند. در قبال تصمیمات خود متعهد و مسئولیت‌پذیر باشید. برای شادی‌های زندگی خود شکرگزار باشید و روحیه شکرگزاری را در خود تقویت کنید. قدر داشته‌های خود را بدانید و از نعمت‌ها و فرصت‌هایی که در زندگیتان وجود دارد، استفاده نمایید.

نشانه های موفقیت که آنها را احساس نمی کنیم!

بدانید که زندگی فعلی شما پر از نشانه‌های موفقیت است که شاید تا به حال با این دید به آنها نگاه نکرده باشید. مانند: عشق، سلامتی، دوستان، خانواده و ... قدر این موفقیت‌های جاری و ارزشمند را بدانید. اگر به دنبال رسیدن به مرحله‌ای هستید که باعث ایجاد احساس آرامش گردد، همین حالا شروع کنید و یک تعریف مشخص از موفقیت در زندگی شخصی و کاری برای خود تعیین کنید، فکر کنید چه چیزهایی برای شما مهم هستند، برای رسیدن به آن‌ها نیاز به چه چیزهایی دارید و در این مسیر دست از تلاش و پشتکار برندارید

امیدواریم با ارائه این مطالب به پیشبرد اهداف شما کمک شایانی کرده باشیم. اگر شما دوست عزیز و همراه گرامی سایت عزت خواه دات کام مشتاق هستید در زندگی شخصی و کاری عملکرد بهتری داشته باشید، یک پیشنهاد ارزشمند برای شما داریم و آن مطالعه مقاله آشنایی با دوره پاراسل زندگی و تماشای ویدیو معرفی این دوره است. در پاراسل زندگی با روشی کاربردی برای ساخت یک زندگی ایده‌آل با شما همراه خواهیم بود.

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 03131311438 و 00989017261256 (واتساپ)

مقاله پیشنهادی: فروش کالا در آمازون - باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ezzatkhah.com

قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها

قانون جذب

این روزها بسیار زیاد قانون جذب را از اطرافیان خودتان شنیده اید؟ قانون جذب چیست؟ قانون جذب در خصوص چه مواردی سخن می گوید؟ در ابتدا شما را با قانون جذب آشنا می نماییم. قانون جذب یکی از قانون‌هایی است که در خصوص قانون جاذبه سخن می گوید. قانون جذب در بسیاری از کتب و دوره های موفقیت بکارگیری شده است. بطور خلاصه این قانون حکایت از آن دارد که شما همانند یک مغناطیس عمل می نمایید و همه چیز را به سمت خودتان جذب می نمایید. گاهی اتفاقات مثبت و گاهی اتفاقات منفی، گاهی جذب افراد مثبت اندیش و گاهی منفی گرا. نقل شده است در حدود 5000 سالی می شود که قانون جذب را در جهان هستی کشف نموده اند.

قانون جذب چگونه کار می کند؟

این قانون جذب است که از قدرت ذهن برای ترجمه هرآنچه در اندیشه ما است استفاده می‌کند و آن را به واقعیت تبدیل می‌نماید. در نهایت تمامی افکار به واقعیت تبدیل خواهند شد. در صورتی که شما بر افکار منفی، غم و اندوه تمرکز می‌نمایید بر زیر ابری از همین مسائل زندگی خواهید کرد. بر عکس چنانچه بر افکار مثبت تمرکز می‌نمایید و به دنبال راه‌هایی برای دستیابی به اهداف خود هستید، اطمینان داشته باشید که به آن‌ها دست پیدا خواهید نمود.

قانون جذب در زندگی

با استفاده از این قانون، امکان رسیدن به هدف یا خواسته‌هایی که در سر دارید چندین برابر خواهد شد. به یک مثال ساده توجه کنید. شاید دیروز صبح که از خواب بیدار شدید به خاطر احساس تنهایی به یاد یکی از دوستان قدیمی‌ افتادید و به خودتان گفتید ای کاش روزهای گذشته یک بار دیگر تکرار می شد، چه قدر خوب بود اگر همین حالا هم می‌توانستید با همان دوست قدیمی ساعت ها درد دل کنید. عصر که برای خرید به خارج از منزل می‌روید در اتفاقی باور نکردنی با همان دوستی که صبح در ذهن شما بود روبرو می شوید. این تنها مثال کوچکی بود. هر آنچه در ذهن شما شکل بگیرد به احتمال زیاد در واقعیت به وقوع می‌پیوندد. بنابراین نه تنها توصیه می‌شود از افکار منفی پرهیز کنید بلکه باید ایده و هدف‌های بزرگ داشته باشید.

رازهای قانون جذب

اطلاع داشتن از قانون جذب امریست بسیار ضروری. براستی قانون جذب به چه شکلی کار می کند؟ آیا قانون جذب موفقیت و یا شکست را برای ما تعیین می نماید؟ آگاه باشید قانون جذب بطور اتوماتیک عمل نمی کند! بلکه همه چیز بستگی به شما و نوع نگرش شما دارد. تصور نمایید یک روز صبح که از خواب بیدار می شوید خیلی خنده رو و خوش اخلاق هستید. در ادامه روز شاهد شنیدن خبرهای خوب و اتفاقات جالبی هستید. دلیل چیست؟ بله درست حدس زده اید، از کائنات هستی اتفاقات خوب را دریافت کرده اید، این هم به جهت داشتن حس و حال و روحیه مثبت شماست. عادت نمایید با انسان های مثبت معاشرت نمایید، از افراد منفی گرا دوری نمایید. تلاش نمایید به مسائلی که به هر نحو به موفقیت مربوط می شود فکر نمایید.

آشنایی با قانون جذب

مسلماً افراد زیادی با قانون جذب آشنا نیستند و بدرستی از آن استفاده نمی کنند. شاید برای شما سوال بوجود آید که قانون جذب در زمینه های خاصی کاربرد دارد یا خیر؟! قانون جذب در تمامی زمینه های جهان هستی و کائنات می تواند برای شما مفید واقع گردد. افکار منفی در درون ما باعث جذب نمودن اتفاقات منفی و افکار مثبت برعکس آن عمل می نماید.

تصویر سازی ذهنی نیز می تواند در قانون جذب، بسیار قدرتمند عمل نماید. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد، در ضمیرناخودآگاه خود از ماشین دلخواه خود تصویری در ذهنتان ترسیم نموده اید، پس از لحظاتی همان خودرو با همان مشخصات جلوی چشم شما ظاهر می گردد. قانون جذب را جدی بگیرید و از آن استفاده نمایید. قسمت 79 از مجموعه برنامه های اینترنتی الان وقتشه با موضوع: بررسی و کاربرد قانون جذب می تواند برای شما بسیار مفید واقع گردد. جهت دسترسی به این ویدیوی رایگان لینک زیر را دنبال نمایید.

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 03131311438 و 00989017261256 (واتساپ)

منبع: ezzatkhah.com

چگونه با مطالعه صحیح به موفقیت برسیم؟

نکاتی برای رسیدن به موفقیت

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که مطالعه با چه روش‌هایی شما را به موفقیت می‌رساند؟ روش‌های اصولی برای مطالعه موفقیت آمیز چه روش‌هایی هستند؟ با ساخت چه لایف استایل و باورهایی می‌توان به موفقیت در مطالعه دست یافت؟ بسیاری از محققان به این نتیجه رسیده‌اند که الزاماً هوش زیاد باعث موفقیت در مطالعه و یادگیری نمی‌شود و عوامل بسیاری از جمله تلاش، پشتکار، ساخت نگرش درست، پرهیز از تکرار جملات منفی و... در رسیدن به موفقیت در این زمینه تاثیرگذار هستند.

مطالعه صحیح و  موفقیت

دانایی دروازه‌های جدیدی را به‌سوی موفقیت می‌گشاید و مطالعه در ورودی زندگی موفق می‌باشد. اما آیا هر نوع مطالعه‌ای شما را به موفقیت می‌رساند؟ بسیار هستند افرادی که کتابخانه‌هایی پر از کتاب دارند ولی به زندگی موفق دست نیافتند. مطالعه اصولی شما را به موفقیت می‌رساند. مطالعه، اصول و روش مخصوص به خود را دارد و بدون در نظر گرفتن برخی نکات مهم در این خصوص مطالعه‌ای بی‌حاصل خواهید داشت. در این مقاله قصد داریم اصول مطالعه صحیح برای رسیدن به موفقیت را مرور کنیم.



انتخاب موضوع مناسب 

برای مطالعه خود اجبار را کنار بگذارید، موضوعاتی را انتخاب کنید که بیشترین میزان علاقه را به آن دارید. برای مطالعه انگیزه مهم‌ترین عامل است؛ بنابراین به سمت کتاب‌هایی بروید که بیشترین انگیزه را برای مطالعه آن‌ها دارید. این مسئله منجر به موفقیت شما در مطالعه خواهد شد. پس گام اول موفقیت در مطالعه می‌تواند انتخاب درست موضوع باشد. اگر شما به مطالعه هر کتابی با هر موضوعی اقدام نمایید و چنانچه موضوع آن کتاب مورد علاقه و نیاز شما نباشد، شما از ادامه مطالعه منصرف می‌شوید، انگیزه و انرژی شما برای شروع مطالعه کتاب جدید دیگری کاهش می‌یابد و دلسرد می‌شوید.

برنامه ریزی و موفقیت

مطالعه‌ای اصولی خواهد بود و شما را به سمت موفقیت سوق می‌دهد که با برنامه‌ریزی انجام گیرد. به این موضوع توجه کنید که با مدیریت زمان، برنامه‌ریزی و هدف گذاری، مطالعه سمت و سوی صحیح می‌گیرد. برای مطالعه به سراغ هر کتابی نروید. در ابتدا برنامه ریزی کنید،کتاب‌هایی که در زندگی و کار به آنها نیاز دارید را لیست کنید، برای زمان‌های خاصی در روز برنامه ریزی مطالعاتی تعیین کنید و بخش‌های از پیش تعیین‌شده‌ای را در برنامه روزانه خود قرار دهید و مطالعه کنید این مطالعه شما را به موفقیت می‌رساند.

محیط مناسب برای مطالعه

محیط مناسب برای مطالعه برای هر فرد با دیگری متفاوت است. اگر محیط یکنواخت شما را کسل می‌کند، محیط خود را عوض کنید. گاهی در کافی شاپ و گاهی در کتابخانه به مطالعه بپردازید. اگر موسیقی تمرکز شما را بر هم نمی‌زند و برای رسیدن به موفقیت در مطالعه به شما کمک می‌کند، موسیقی ملایمی پخش‌کنید و مطالعه خود را ادامه دهید. برخی تحقیقات به نتایج مثبتی در پخش موسیقی هنگام مطالعه رسیده‌اند. آنچه در دیدگاه کارشناسان مشترک است این می‌باشد که مطالعه باید در فضایی آرام با نور و دما مناسب و به دور از عواملی که باعث حواس پرتی می‌شود، صورت گیرد تا باعث موفقیت گردد.



 مطالعه و یادداشت‌برداری

با یادداشت‌برداری نکات مهم بیشتر در ذهن می‌مانند و متن‌های چکیده برای مطالعه مجدد در دسترس هستند. یکی دیگر از اصول مطالعه برای دستیابی به موفقیت، تکرار می‌باشد. نیازی نیست هزاران کتاب را بخوانید بلکه با برنامه‌ریزی، کتاب‌های حوزه مورد مطالعه خود را انتخاب کرده و هر کدام که اهمیت بیشتری دارد را چندین بار مطالعه کنید. بلند خواندن نیز یکی دیگر از اصول مطالعه‌ موفق است. دکرت «آرت مارکمن» که روانشناس است در «سایکولوژی تودی» می‌نویسد: تکنیک مطالعه با صدای بلند، به شما کمک خواهد کرد تا نکات کلیدی را که نیازمند به خاطر سپردن آنها هستید، بهتر در خاطر داشته باشید. با این کار یعنی زمانی که گوش‌ها آن مطالب را می‌شنوند به خاطر سپردن آنها راحت‌تر می‌شود.

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

منبع: ezzatkhah.com


گام های موفقیت در زندگی

چگونه از پلکان ترقی بالا برویم

در چندین مقاله، به شما تکنیکی آموزش داده می‌شود که با استفاده از آن بتوانید در انتهای روز، حس و حال بهتری را تجربه کنید و بتوانید به هر هدفی که در زندگی برای خود تعیین کرده اید، در زمینه کسب و کار و بیزینس، اهداف ورزشی و یا هر هدفی که خواستار آن هستید، برسید. اکنون سه سؤال کلیدی مطرح می‌شود که بی شک این سه سؤال شما را در مسیر زندگی خود موفق‌تر خواهد کرد. موفقیت و رسیدن به آرزو و رویا در زندگی شما بستگی به طی کردن مسیر به صورت گام به گام و درست دارد. زیرا لذت کل زندگی به همین پروسه طی کردن مسیر است. همان داستان قله کوه را به خاطر بیاورید. بنابراین ممکن است شما در زندگی خود عادت کرده‌ باشید تمام کارهایی که می‌خواهید در طول یک روز، یک هفته و یا در طول یک پروسه انجام دهید را بر روی یک کاغذ لیست کرده و اولویت بندی کنید تا فراموش نکنید و به جلو پیش روید.



کارهای خود را اولویت بندی نمایید

در اصطلاح شما برنامه ریزی می کنید و یک لیست از کارهایی که باید انجام دهید را تهیه می کنید. اما تهیه این لیست از جهاتی ایده آل نمی باشد. بزرگترین عیب آن این است که استرس زیادی به شما وارد خواهد کرد و ذهنتان را دچار آشفتگی می‌کند. اگر شما 20 مورد را روی یک کاغذ یادداشت کنید، انجام دادن حتی یکی از آن کارها برای شما سخت خواهد شد. مسلماً این تجربه را داشته‌اید. زمانی که 20 یا 30 کار را روی کاغذ می نویسید تا در پروسه زمانی یک هفته انجام دهید، این امر استرس زیادی به شما وارد کرده و باعث می‌شود توانایی‌های شما از 70 به 20 یا 30 برسد. بنابراین می توان گفت نوشتن کل کارها روی کاغذ از لحاظی اشتباه است. اما بسیاری از افراد در حال تمرین هستند تا با برنامه ریزی پیش روند. این امر اشکالی ندارد، زیرا در آینده نزدیک یاد خواهند گرفت که دیگر کارهای خود را در یک لیست بلندبالا قرار ندهند. بلکه یک یا دو مورد اصلی را انتخاب کرده، آن‌ها را بنویسند و انجام دهند.

بر روی مهم‌ترین کارها تمرکز نمایید

به این کار تمرکز روی یک کار می گویند که فقط به فکر انجام یک کار باشید و آن را به پایان برسانید. به این معنی که فقط به یک جا ضربه بزنید تا آن چیز بشکند و کار انجام شود. پس شما باید مهم‌ترین کارها را انتخاب کرده، بنویسید و انجام دهید. اکنون این تئوری را کنار گذاشته و به تئوری می‌پردازیم که بسیاری از افرادی که تازه به سمت منظم شدن در انجام کارهایشان روی آورده‌اند، این لیست را می‌نویسند. لیست این افراد نیز شامل 20 یا 30 مورد می باشد. اکنون باید سه سؤال کلیدی را بپرسید و بعد از پاسخگویی به آن سه سؤال، مواردی که انتخاب می کنید را مشخص کنید.



مهم‌ترین کارها کدامند؟

کدام یک از این کارها باعث می‌شود بقیه موارد و کارها برای شما آسان‌تر شوند و یا ارزش خود را از دست بدهند؟ به طور مثال شما سه پروژه را در دست اجرا دارید. اگر دومین مورد را انجام دهید سبب می‌شود دو پروژه اول و سوم راحت‌تر انجام شوند. زیرا شما به یک قالب یا نمونه‌ای رسیده‌اید که با استفاده از آن الگو می‌توانید آن دو کار دیگر را نیز بهتر و راحت‌تر انجام دهید. در مثالی دیگر شما سه مشتری مختلف دارید، اگر به سراغ مشتری سوم بروید پول خوبی بدست خواهید آورد و دیگر اهمیتی ندارد با مشتری اول و دوم کار کنید یا خیر. بنابراین انجام دادن کار مشتری سوم باعث شده است بقیه کارها آسان‌تر شده و یا حذف شوند.

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 03131311438 و 00989017261256 (واتساپ)

منبع: ezzatkhah.com


چگونه عادت هایمان را تغیر بدهیم؟

چگونه عادات خود را تغییر دهیم؟

حتماً تا به حال این ضرب المثل معروف را شنیده اید که ترک عادت موجب مرض است! ولی آیا واقعاً ترک عادت موجب مرض است؟ به چه چیزی تغییر عادت می گوییم؟ تغییر چه عاداتی به نفع ما و تغییر کدامیک به ضرر ماست؟ بسیاری از عادت ها در طی زمان و کاملاً بی دلیل در درون ما شکل می گیرند. بدون اینکه ما به آنها فکر کنیم. خیلی از عادات ریشه در تاریخ بشریت دارد و ما بدون اینکه دلیل قانع کننده ای برای آنها داشته باشیم، طوطی وار آن‌ها را دنبال و تکرار می کنیم. یک لحظه تأمل کنید. به درون خود نگاه کنید. حتماً در رفتارها و نگرش هایتان مصداقی از چنین عاداتی وجود دارد.



تقویت رفتارهای مثبت

رفتارها و عادات مثبت و مفید را در خود تقویت کنید. اما رفتارها و عادات منفی را بشناسید. بسیاری از مواقع ما از عادات منفی و مضر خود، بی اطلاع هستیم. در چنین مواردی باید از دیدگاه اطرافیان یاری بگیریم. نزدیکان ما، دوستان، خانواده، همکاران و کلیه افرادی که با ما در ارتباط هستند منبع خوبی برای شناسایی عادات بد ما به حساب می آیند. ولی پس از شناسایی این نوع از عادات، شما باید مقاومت در برابر تغییر را در درون خود کنترل کرده و کاهش دهید تا راحت‌تر بتوانید شرایط تغییر را در خود ایجاد کنید.

پذیرش عادات منفی خود

پس از قبول وجود عادات منفی در خود، با صبر و بردباری درصدد جایگزینی این عادات با عادات مثبت برآیید. برای این کار استمرار و تکرار بسیار حائز اهمیت است. مثلاً شما عادت پرخوری در هنگام عصبانیت را دارید. آیا از این عادت خود مطلع هستید؟ آیا این عادت باعث ناراحتی و دردسر شما می شود؟ مثلاً با افزایش وزن، شما را آزار می دهد؟ آیا می‌خواهید این عادت خود را تغییر دهید؟ اگر پاسخ همه این سؤالات بله است، شما آمادگی تغییر عادت را دارید. تنها چیزی که در این مثال خاص ضروری است، این است که یک راه حل جایگزین بیابید و در هنگام عصبانیت به جای پرخوری، از آن راه حل استفاده کنید. مثلاً قدم بزنید، روی یک کاغذ بنویسید، آب بنوشید و... پس از یافتن راه حل مناسب، باید با آگاهی و هوشیاری به اجرای آن بپردازید. در این مسیر پایداری و استقامت بسیار دارای اهمیت است.



به دنبال بهترین راه حل باشید

باید به خودتان زمان کافی بدهید. تغییر دادن عادتی که در طی سالها در ما نهادینه شده است، به راحتی و در طی یک مدت کوتاه ممکن نخواهد بود. تنها با گذشت زمان و پشتکار این امر ممکن خواهد شد. فراموش نکنید عادات بد تنها با عاداتی بهتر و با ارزش تر جایگزین می شوند. هر کدام از ما در این زمینه شرایط متفاوتی داریم. راه حل‌های ممکن برای همه افراد یکسان نیست و برای همه افراد یک نسخه یکسان قابل تجویز نمی باشد. پس با یک دستورالعمل کلی، به دنبال یافتن بهترین راه حل، متناسب با شرایط و توانایی‌های خود باشید.

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon)  می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 03131311438 و 00989017261256 (واتساپ)

منبع: ezzatkhah.com