الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

فروش تخصصی محصولات در آمازون

کسب درآمد از آمازون 

اینجا میخواهیم یک بیزنس واقعی رو بسازیم و صفر تا صد آموزش ببینیم 





دوست داری یک شغلی داشته باشی که از هر کجای دنیا و در هر ساعتی از شبانه روز بتونی کنترلش کنی ؟

حتی تو سفر ؟

کسب درآمد به دلار داشته باشی و با کمترین سرمایه یک برند برای خودت بسازی و محصولاتت رو در آمازون بفروشی .

تو کمترین زمان اصل سرمایه و همچنین درآمد بالا داشته باشی

اگر به کسب و کار آنلاین و کسب درآمد دلاری علاقه‌مند هستی، مطلع باش که بیزینس آمازون یکی از بزرگترین و پرسود ترین بیزینس‌های آنلاین جهان است. با آموزش‌های گام به گام دوره آربی، فروش کالای فیزیکی در آمازون با محوریت خرید کالا از علی بابا در چین و فروش در آمازون آمریکا را یاد می گیری. در واقع تو با این دوره آموزش های جامع، گام به گام و بروز فروش در آمازون را در اختیار داری. پس تصمیم قطعی را برای خرید این دوره بگیر تا کسب درآمد دلاری در وبسایت آمازون را تجربه کنی. 

چرا وبسایت آمازون ؟

جف بزوس در سال 1994 آمازون را تاسیس کرد و در سال 1995 آمازون به عنوان یک فروشگاه کتاب آنلاین شروع به کار کرد و در نهایت بستری را برای فروش کالاهای مختلف ساخت.

49.1 ٪ از کل فروش الکترونیکی محصولات در آمریکا برای آمازون ثبت شده است که سهم  eBay فقط 6.6 ٪ بود!!!

بیشتر از یک و نیم میلیون کارمند دارد.

در آمازون حدودا، 353 میلیون محصول ثبت شده است.

386.000.000.000 دلار درآمد سالانه آمازون.

فروش شخص ثالث (3P) آمازون 54% از درآمد آمازون را تشکیل می دهد.

85% فروشندگان شخص ثالث آمازون سودآور هستند.

92% فروشندگان از اجرا توسط آمازون (FBA) استفاده می کنند.

Amazon.com حدوداً 3 میلیارد بازدید در ماه دارد.

300 میلیون مشتری در سراسر دنیا.

 

 

جهت شرکت در دوره آموزش فروش در آمازون و کسب درآمد از شرکت آمازون ( حتی از ایران ) با مراجعه به سایت عزت خواه دات کام به آدرس

https://ezzatkhah.com/rb

و جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های پشتیبانی ایران : 00989304444736 و 00989302222413 (واتساپ)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.