الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

3 راه برای غلبه بر ترس

اگر به شما بگویند بین یکی از دو ویژگی ترسو بودن و شجاع بودن یکی را انتخاب کنید، کدام را برمی گزینید؟ شاید شما هم جزو کسانی باشید که نمی‌توانید با اطمینان تصمیم بگیرید یا به خاطر ترس از ریسک کردن خودداری می‌کنید. در این صورت آیا از انتخاب‌های خود راضی هستید یا احساس محدودیت می‌کنید و آیا به این خاطر که در تصمیم گیری‌های خود شجاعانه عمل نکرده‌اید، احساس پشیمانی نمی‌کنید؟ ترس نوعی هیجان ترسناک است که گاهی اوقات باعث می‌شود ما از انجام دادن کارها عاجز شویم و نتوانیم پتانسیل‌ها و توانایی‌های خود را شکوفا کنیم. چه بخواهید و چه نخواهید همیشه شکلی از ترس در وجود شما قرار دارد. ترس اشکال مختلفی دارد: مثلاً ترس از شکست، ترس از خوب به نظر نرسیدن و از همه مهمتر ترس از تغییر. اگر شما نگاه خود نسبت به ترس را تغییر دهید و آن را عامل محرکی برای دست یابی به هدف‌های بزرگتر خود تلقی کنید، دیگر از تغییر کردن ترسی نخواهید داشت. در این مقاله قصد داریم شما را با 3 راه غلبه بر ترس آشنا کنیم. اما قبل از آن باید بدانیم چه عاملی باعث ایجاد این حالت در ما می‌شود. 

چرا از ناشناخته‌ها می‌ترسیم؟

ترس از ناشناخته‌ها، در نهاد همه انسان‌ها وجود دارد. مثلاً همه در سنین کودکی، ترس مشترکی را تجربه می‌کنند و آن ترس از تاریکی است. زیرا نمی‌دانیم که در تاریکی چه چیزی ممکن است رو به روی ما قرار داشته باشد که آن را نمی‌بینیم. ترس هیچ گاه در انسان از بین نمی‌رود، بلکه شکل آن در سال‌های مختلف زندگی انسان تغییر می‌کند. مثلاً در بزرگسالی ممکن است از تغییر کردن یا ریسک کردن بترسیم. وقتی نمی‌دانیم که در آینده پیش رو قرار است چه اتفاقی برایمان بیفتد، احساس راحتی در ما از بین خواهد رفت و دیگر امیدی به پیشرفت و حرکت به جلو وجود ندارد. نتجه تحقیق پژوهشگران نشان می‌دهد که انسان ذاتاً میل به پیش بینی اتفاق‌های آینده دارد. این ویژگی به ما کمک می‌کند که خود را هم به لحاظ جسمی و هم روحی برای نتایج و پیامدهای پیش رو آماده کنیم. در این صورت، دیگر با مشاهده نتایج غافلگیر نخواهیم شد. اشکال مختلفی از هیجان با ترس از ناشناخته‌ها در ارتباط هستند و غلبه بر این ترس نیازمند پیدا کردن شجاعت لازم و رو به رو شدن با ناشناخته‌ها است. 

راه‌های غلبه بر ترس

1-اعتماد به نفس خود را تقویت کنید

قبل از این که با ترس‌های خود رو به رو شوید، لازم است به شناخت درستی از خودتان، توانایی‌هایتان و محدودیت‌هایی که با آن مواجه هستید برسید. در این صورت است که می‌توانید ویژگی‌ها و شرایط لازم برای غلبه بر موانع زندگی را به دست آورید. وقتی عزت نفس شما در سطح پایینی باشد، نگاه شما به دنیا نیز تغییر می‌کند. به این معنا که جهان در نظر شما به محلی ترسناک تبدیل شده و حتی ذهنیت قربانی بودن به شما دست خواهد داد. همچنین فرصت تجربه کردن موقعیت‌های جدید را از دست می‌دهید و قدرت کافی برای تغییر شرایط را نخواهید داشت. همین موضوع باعث کاهش هر چه بیشتر عزت نفس شما شده و چرخه معیوبی را به وجود می‌آورد. خوشبختانه، شما چه از عزت نفس لازم برخوردار باشید یا نباشید، راه‌های مختلفی برای افزایش عزت نفس و بهره مندی هر چه بیشتر از مزایای آن وجود دارد. در حقیقت، کمبود عزت نفس، نتیجه شکاف و تفاوتی است که بین شمای فعلی و کسی که فکر می‌کنید باید باشید و جود دارد. عجیب این که در بیشتر موارد، پایین بودن عزت نفس، نتیجه نحوه نگرش یا رفتار دیگران با شما است. با این حال راه افزایش عزت نفس از درون شما به دنیای بیرون است و نه از دنیای بیرون به درون شما. دست یابی به عزت نفس کار راحتی نیست، اما اگر استراتژی‌های درستی را به کار بگیرید و شجاعت لازم را در خودتان ایجاد کنید، می‌توانید به آن دست یابید. 

2-اطلاعات خودتان را افزایش دهید

اگر عمده‌ترین دلیلی که باعث ایجاد ترس در شما می‌شود این است که نمی‌دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد، چاره کار این است که اطلاعات خود را افزایش دهید. به این منظور لازم است که هدفی برای خودتان در نظر بگیرید. به این ترتیب متوجه می‌شوید که در چه مسیری قرار دارید و می‌توانید موارد ناشناخته را حذف کرده و انتظارات خودتان را بشناسید. آیا شما هدف خود را می‌شناسید؟ نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد که داشتن هدف در زندگی، به افزایش سطح سلامتی شما چه به لحاظ ذهنی و جسمی کمک می‌کند، انعطاف پذیری و عزت نفس شما را بالا می‌برد و احتمال بروز افسردگی را کاهش می‌دهد. بنابراین به خاطر داشته باشید که شاد بودن در زندگی همیشه به تنهایی کافی نیست، زیرا شادی، موجی از هیجانات زودگذر است. در عوض، شما باید به دنبال یافتن معنی در زندگی خود باشید. منظور از معنی، عاملی است که به طور پیوسته شما را در مسیر زندگی به جلو هدایت می‌کند. اگر زندگی شما از معنا برخوردار باشد، ترس‌های قبلی شما کم کم از بین می‌روند، زیرا دیگر شما می دانید که در زندگی خود به دنبال یافتن چه چیزی هستید. 

3-از تکنیک تصویرسازی استفاده کنید

یکی دیگر از راهکارهای کمتر شناخته شده، اما در عین حال قدرتمند که به شما کمک می‌کند بر ترس‌های خود غلبه کنید، تکنیک تصویرسازی است که در واقع نوعی تمرین ذهنی به شمار می‌آید. اولین بار در دهه 1970، ورزشکاران اهل شوروی سابق از این تکنیک در مسابقات استفاده کردند. امروزه ورزشکاران زیادی از این تکنیک استفاده می‌کنند. تایگر وودز، گلف باز آمریکایی از جمله کسانی است که پیش از 10 سالگی شروع به استفاده از آن کرده است. حتی محمدعلی کلی، بوکسور سنگین وزن و قهرمان جهان نیز از روش‌های ذهنی مختلف از جمله جملات تاکیدی، تصویرسازی، تمرینات ذهنی، برای افزایش عملکرد خود در رینگ استفاده کرده است. نتیجه تحقیق پژوهشگران بیانگر این است که مغز شما را به انجام عملی که به ذهن خود دستور داده‌اید وادار می‌کند. تصویرسازی ذهنی، بر بسیاری از فرآیندهای شناختی مغز از جمله کنترل حرکات، توجه، ادراک، برنامه ریزی و حافظه تأثیر می‌گذارد. بنابراین می‌توان گفت که مغز در زمان تصویرسازی برای انجام واقعی عمل آماده می‌شود. همچنین یافته ا نشان می‌دهد که تمرینات ذهنی باعث افزایش انگیزه، اعتماد به نفس و کارآمدی شما می‌شود. همچنین عملکرد حرکتی شما را بهبود می‌بخشد، سطح تمرکز شما را بالا می‌برد و به این ترتیب شما را به در مسیر دست یابی به هدفتان قرار می‌دهد. بر اساس یافته‌های آلن ریچاردسون، روانشناس استرالیایی، فردی که دائماً یک مهارت فیزیکی خاص را در ذهن خود تصور می‌کند، در واقع چیزی به نام «حافظه عضلانی» را در خود پرورش می‌دهد که در زمان انجام واقعی فعالیت فیزیکی به او کمک خواهد کرد. این مساله بیانگر ارتباط تصویر سازی و دست یابی به هدف است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت. در پایان روز، چه چیزهایی را باید کنار بگذارید؟ چرا وقتی قدرت غلبه بر ترس کاملاً در دستان خودتان است، چرا به آنها اجازه می‌دهید شما را از دست یابی به موفقیت باز دارند؟ به خاطر داشته باشید که همه ما در زندگی خود با ترس‌هایی مواجه هستیم و قطعاً با اشکال مختلفی از شکست نیز در زندگی خود مواجه می‌شویم، زیرا تنها از این راه است که متوجه می‌شویم در حال رشد هستم و به سوی یک زندگی بهتر در حال حرکت می‌باشیم. بنابراین اگر ترس‌های مختلفی در وجود شما هستند که مانع از پیشرفت شما در زندگی می‌شوند، وقت آن رسیده است یک قدم جدی برای درک و غلبه بر آنها بردارید. 

همانطور که اشاره شد افزایش اطلاعات یکی از راه‌های غلبه بر ترس است. مثلاً ممکن است شما  تصمیم به راه اندازی بیزینس آنلاین داشته باشید، اما راه انجام آن را ندانید. در این صورت به جای این که دائماً درباره احتمال شکست خوردن خود فکر کنید، لازم است دوره‌های آموزش کسب درآمد با اینترنت را بیاموزید. دوره آربی یکی از همان دوره‌ها است، زیرا روش فروش کالای فیزیکی در وبسایت غول آسای آمازون را به شما آموزش می‌دهد. 



چگونه راه زندگی خود را پیدا کنیم؟

بیشتر ما با مفهوم یک ستاره شمالی آشنا هستیم - این ستاره (در حال حاضر قطبی) است که به مسافران در سفر کمک می‌کند. به عنوان راهنما برای پیگیری آنها عمل می‌کنند. و ما کاملاً معتقدیم که همه ما ستارگان شمالی خود را نیز داریم ، که به روشی مشابه عمل می‌کنند.وقتی در مورد ستاره شمالی صحبت می‌کنم ، به یک هدف زندگی اشاره می‌کنم. اگر یکی ندارید ، در زندگی گم خواهید شد. اما اگر یکی از آنها را دارید ، یک چراغ راهنمایی خواهید داشت که شما را برای رسیدن به موفقیت و موفقیت محکم نگه می‌دارد.هدف زندگی دقیقاً به نظر می‌رسد: هدفی که زندگی شما را هدایت کند. به عنوان مثال ، به یک ورزشکار یا موسیقیدان مشهور مانند مایکل جردن یا اد شیران فکر کنید. افرادی مانند این زندگی می‌کنند تا توانایی‌های جسمی ، روحی و هنری خود را بیان کنند. آن‌ها پرشور ، پرانرژی هستند - و می‌دانند در زندگی چه می‌خواهند به آنها برسند. به عبارت دیگر ، آن‌ها ستاره شمالی خود را دنبال می‌کنند.شما چطور؟ آیا هدف زندگی خود را کشف کرده‌اید؟ یا آیا شما به راحتی در اقیانوس تفکر آرزو می‌توانید بی هدف حرکت کنید؟

چرا در زندگی خود باید هدف داشته باشیم؟

دنیس ویتلی ، نویسنده آمریکایی گفت: "برندگان افرادی با هدف مشخص در زندگی هستند."در تجربه، این کاملاً صحیح است. برندگان می‌دانند که چه می‌خواهند ، و برنامه‌ای برای چگونگی دستیابی به آن دارند.اگر در تلاش هستید تا به سطح موفقیت و خوشبختی مورد نظر خود برسید ، شاید لازم باشد مدتی را برای یافتن و در آغوش گرفتن ستار North شمالی خود بگذرانید.

پیدا کردن هدف زندگی چه مزایایی دارد؟

 اول این که شما توانایی تقریباً فوق العاده انسانی را برای غلبه بر و شکست موانعی که در راه شماست ، ایجاد خواهید کرد. دلیل این است که ، شما در هدف نهایی خود ثابت خواهید شد و اجازه نمی‌دهید چیزهای کوچک شما را از رسیدن به آنجا باز دارد.بگذارید یک مثال از این را برای شما بیان کنم:فرض کنیم می‌خواهید گیتار برقی یاد بگیرید. شما تجهیزات مربوطه (گیتار ، آمپر ، سرب ، پیک و غیره) را خریداری می‌کنید و در یک سایت آموزش گیتار آنلاین مشترک می‌شوید. برای چند هفته اول همه چیز خوب پیش می‌رود ، و شما پیشرفت خوبی می‌کنید. با این حال ، به طور غیر منتظره ، رشته اصلی گیتار خود را هنگام بازی شکسته‌اید.

اگر تازه با یادگیری چگونگی نواختن گیتار دست و پنجه نرم می‌کردید ، دردسر خرید رشته جدید - و یادگیری چگونگی قرارگیری آن در گیتار شما - می‌تواند برای پایان دادن به سرگرمی تازه کار شما کافی باشد. اما اگر شما به عنوان یک گیتاریست ماهر ، شاید حتی یک نوازنده حرفه‌ای رفتار می‌کردید ، مطمئناً اجازه نمی‌دهید این مانع شما را در مسیرهای شما متوقف کند. برعکس ، شما به احتمال زیاد مستقیماً به نزدیکترین فروشگاه موسیقی خود می‌روید تا چند بسته رشته جایگزین را انتخاب کنید ، یک ویدیوی YouTube را در مورد چگونگی مناسب بودن آن تماشا کنید ، و سپس مستقیماً با پخش خود ادامه دهید! و ، دفعه دیگر که رشته‌ای را می‌شوی ، ضرب و شتم نمی‌گیرید.آیا اکنون می‌توانید ببینید که چگونه یک ستاره شمالی (یا یک هدف بزرگ) می‌تواند انرژی ، رانندگی و استقامت باورنکردنی به شما بدهد؟این تفاوت بین یک نگرش بدون مراقبت و نگرشی که باید انجام شود وجود دارد. اولی باعث می‌شود زندگی شما از بین برود. دومی شما را برای رسیدن به مقصد مورد نظر خود را محکم در مسیر نگه می‌دارد.ستاره شمالی واقعاً فقط یک هدف کلی بیشتر است که به شما امکان می‌دهد اهداف کوچکتر و قابل دستیابی را با آن همسو کنید. به عنوان مثال ، اگر می‌خواهید معلم مدرسه شوید ، برای رفتن به دانشگاه ، باید نمرات خود را بگذرانید ، سپس امتحانات کالج خود را بگذرانید ، سپس تجربه کاری مناسب را بدست آورید  و سپس برای تأمین شغل تلاش کنید. بدون انجام هر یک از این مراحل ، هرگز آن را به جلوی کلاس نمی‌برید.

به عبارت دیگر ، اهداف بزرگ فقط وقتی قابل کنترل هستند که ما آنها را در تکه‌های کوچکتر و کوچک اندازه خرد کنیم. برای مثال اگر سعی کردید به یک تیم بسکتبال حرفه‌ای بپیوندید ، اما قبلاً هرگز بازی نکرده‌اید ، از دادگاه خندیده خواهید شد. اما اگر سخت تمرین کردید ، مربی خوبی پیدا کردید و تمایل به سوزاندن آن را داشتید - احتمالاً درهای مناسب برای شما باز می‌شود.

آیا نسبت به آینده احساس سردرگمی می کنید؟

اگر چنین کردید ، نگران نباشید. هنگامی که شروع به دنبال ستاره شمالی خود می‌کنید ، تمام ستاره‌های دیگر شروع به ترقی برای شما خواهند کرد! شما قادر خواهید بود ذهن خود را بر روی تصویر بزرگتر نگه دارید و بهترین اقدامات انجام شده در زندگی را برای تحقق رویای خود درک خواهید کرد. و وقتی این کار را کردید ، اعتماد به نفس شما به ناچار رشد می‌کند ، سلامتی خود را تقویت خواهید کرد. [1] در مقاله‌ای با حمایت روانشناسی علوم ، نشان می‌دهد که دنبال کردن یک هدف زندگی حتی می‌توانید به زندگی طولانی‌تری کمک کنید. [2] شما همچنین از پیشرفت خود در دستیابی به اهدافی که واقعاً برای شما معنی دارد احساس انرژی می‌کنید.

چگونه هدف زندگی خود را پیدا کنید؟

بنابراین آیا شما آماده کشف هدف خود هستید؟


5 راهکاری که به شما در پیدا کردن هدفتان کمک می کند

1. از محدودیت‌های ذهنی خلاص شوید 

 می دانید منظور صدای داخلی شما است که به شما می‌گوید شما به اندازه کافی خوب نیستید که به انجام یا رسیدن به کارهایی که در آن آرزو می‌کنید برسید.


2. این سؤالات را از خود بپرسید

 دوست دارید چه کاری انجام دهید؟ چه فعالیت‌هایی روح شما را به آتش می‌کشد؟ اگر پول بدون جسم بود ، چگونه وقت خود را می‌گذرانید؟


3. به دوران کودکی خود فکر کنید

 چه چیزهایی در آن زمان رضایت عظیمی را به همراه داشت؟ آیا کارهایی وجود داشت که شما دوست داشتید انجام دهید ، اما بزرگسالان به شما گفتند که فراموش نکنید؟ ... شاید یک رؤیا در مورد بازیگر ، رقصنده یا فضانورد باشد؟


4- زمانی را به فکر کردن بگذرانید 

 در جواب سؤالات فوق به مدت طولانی که بخواهید دوست داشته باشید. و ، سپس منتظر جواب باشید تا به ذهن شما بیاید. این ممکن است چند دقیقه ، ساعت‌ها ، روزها یا حتی هفته‌ها طول بکشد.


5- نسبت به احساسات درونی خود بی تفاوت نباشید

 به طور غریزی می دانید که هدف زندگی شما برای شما چه فاش شده است. این احساس حق با شما خواهد بود و همچنین شما را هیجان انگیز می‌کند تا دست به اقدامی بزنید.

نکته آخر این که افکار ما قابلیت تبدیل شدن به واقعیت را دارند. اما لازمه این کار این است که حتما آنها را  بنویسید. در این صورت می توانید انتظار داشته باشید که روزی به حقیقت بپیوندند. به خاطر داشته باشید که یک تکه کاغذ به خودی خود قدرتی ندارد، یعنی اگر فهرست بلندی از اهداف را هم روی آن بنویسید و هیچ کاری برای عملی کردن آنها انجام ندهید، مسلما نتیجه ای هم به دست نخواهید آورد. همانطور که هنری فورد هم گفته است: « تا زمانی که دست به عملی نزنیم، هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد.» حتی فعالیت بزرگترین کسب و کارها مانند شرکت آمازون هم با یک ایده شروع شد، اما صاحب آن ایده توانست با تلاش و پشتکار آن ایده را به کسب و کار اینترنتی به سبک آمازون تبدیل کند.


دلایل شکست کارآفرینان چیست؟


در این پست می‌خواهیم به یک نکته مهم بپردازیم و آن این که چرا بیش از 80 درصد کارآفرین‌ها پس از شروع کسب و کار خود شکست می‌خورند؟ به نظر شما علت شکست این کسب و کارها چیست؟ اگر شغلی مانند کارمندی دارید و می‌خواهید به یک کارآفرین تبدیل شوید یا در حال حاضر کارآفرین هستید، حتماً به نکاتی که در این مقاله برای شما عنوان خواهم کرد توجه و آنها را اجرا کنید، زیرا در غیر این صورت با شکست مواجه خواهید شد. 

1-برای موفقیت از مشکلات فرار نکنید

مطمئناً در هر کسب و کاری، مشکلاتی هم وجود دارد. در این شرایط اگر صاحب آن کسب و کار بتواند بهتر از بیزینس های مشابه مشکلات آن را حل کند، آن کسب و کار حتماً موفق خواهد بود. شما به عنوان یک کارآفرین یا مؤسس باید بتوانید تا حدودی مشکلات کسب و کار خود را پیش بینی کنید و قدرت حل مشکلات آن را داشته باشید. به عبارت دیگر باید بررسی کنید که دارای چنین روحیه‌ای هستید یا نه و اگر این روحیه را ندارید آن را در خود ایجاد کنید. 

2-برای دست یابی به موفقیت روحیه کارآفرینی را در خود ایجاد کنید

یکی از دلایل شکست بسیاری از کسب و کارها این است که صاحبان آن‌ها نمی‌دانند چه چیزی در انتظارشان است. شما در کسب و کار خود با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد و اگر روحیه مواجهه با آن‌ها آر نداشته باشید سریع شکست می‌خورید. اگر تمایلی به رو به رو شدن با مشکلات ندارید، بهتر است به سراغ شغل کارمندی بروید، چون در این حالت مسئولیت امور شما بر عهده کار فرما است و شما دیگر استرس نخواهید داشت چون در انتهای ماه حقوق خود را خواهید گرفت. حتی در صورتی که شرکت محل کار شما ورشکسته هم شود، شما باز هم می‌توانید به شرکت دیگری بروید، چون هیچ مسئولیتی متوجه شما نیست. حال اگر می‌پذیرید که شرکت دیگری را راه اندازی کنید، ممکن است که نتوانید در طول یک ماه به هیچ سودی دست پیدا کنید. در این شرایط دیگر کسی نیست که تقصیرها را به گردن او بیندازید، زیرا مشکل از شما است و خودتان هم باید از پس حل کردن آن بربیایید. پس لازم است که روحیه مواجه شدن با مشکلات را در خودتان ایجاد کنید. این کار را می‌توانید با خواندن کتاب‌هایی که در زمینه کارآفرینی نو


شته شده است حل کنید یا الگویی در زمینه کاری مورد نظرتان پیدا کنید یا در دوره¬های آموزشی شرکت کنید. فراموش نکنید هر شرکتی در جهان که بتواند مشکلات بیشتری را حل کند، به موفقیت‌های بیشتری هم دست خواهد یافت. 

3-فرصت رشد را برای کسب و کار خود فراهم کنید

استاد حسین عزت خواه به واسطه کسب و کار خود و دوره موفق آربی که پیرامون آموزش فروش کالای فیزیکی در وبسایت آمازون است، با دانشجویان زیادی در ارتباط هستند. آن‌ها طی گفت و گوهای خود با ایشان گلایه‌های زیادی را مطرح می‌کنند، از جمله این که انتظارات آنها به لحاظ فروش و درآمد در کسب و کار آمازون برآورده نشده است. این افراد با مشکلات زیادی مواجه هستند، از جمله این که محصول توسط خریدار پس داده می‌شود، هزینه‌های زیادی بابت انبارداری باید بپردازند و غیره. استاد عزت خواه در پاسخ به این افراد می گویند که باید مشکل خود را در طرز فکر، نگرش یا دیدگاه خود جست و جو کنند. به این خاطر که حدود 95 درصد از این فروشندگان آماتور هستند و تنها 6 ماه یا 1 سال است که این کسب وکار را شروع کرده‌اند، اما در مقابل انتظارات زیادی از آن دارد. آن‌ها بذری به نام فروش در آمازون را کاشته‌اند و اکنون رو به روی آن نشسته و انتظار دارند زمانی که بذر مراحل اولیه رشد خود را طی می‌کند، بتوانند به آن تاب وصل کنند یا زیر سایه آن استراحت کنند. این کار قطعاً شدنی نیست، زیرا باید صبر کنند تا گیاه رشد کند و به یک درخت تنومند تبدیل شود و بعد از سایه آن استفاده کنند. 

4- در مسیر کسب و کار صبور باشید

پیرو مطالبی که در قسمت بالا اشاره کردیم، باید بگوییم که بعضی از کسب و کارها برای شکل گرفتن و تبدیل شدن به یک برند شناخته شده، به چندین سال زمان نیاز دارند. البته مقدار این زمان بستگی به نوع کسب و کار شما دارد. مثلاً برای موفقیت در بیزینس رستوران داری به شرط ارائه غذای با کیفیت، داشتن تیم خوب و محیطی دلپذیر و تمیز و البته تبلیغات در بازه زمانی 6 ماه تا 1 سال زمان نیاز دارید. در این صورت است که رستوران شما به یک رستوران شناخته شده و به نام تبدیل خواهد شد و مشتریان آن روز به روز افزایش خواهند یافت. 

در همه کسب و کارها به ویژه کسب و کار آمازون، همیشه باید یک نکته را به خاطر بسپارید و آن این که برای هر مشکلی یک راه حل وجود دارد. این خود شما هستید که در صورت بروز هر نوع مشکلی لازم است با خودتان خلوت کرده، فکر کنید و دلیل آن را بیابید و سپس به دنبال حل آن باشید. 

منبع: ezzatkhah.com


تلاش آمازون برای تحویل یک روزه سفارشات به مشتریان


با نشان دادن چقدر اهمیت فدرال اکسپرس (NYSE: FDX) که قرارداد تحویل داخلی اکسپرس خود را لغو می‌کند ، Amazon.com (NASDAQ: AMZN) تعداد 15 هواپیمای باری دیگر را در نمایشگاه هوایی پاریس که اخیراً برگزار شده ، سفارش داده است که به آن اجازه می‌دهد تا بیشتر هواپیماهای خود را حمل کند. بسته‌های خود

در حالی که احتمالاً خرید قبل از تصمیم فدرال اکسپرس تصمیم گرفته بود آن را به مهار برساند ، زیرا آمازون تحویل یک روزه را برای اعضای نخست وزیر صادر می‌کند ، کنترل بیشتر بسته‌های حمل و نقل اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. رسیدگی داخلی به تدارکات فرآیند ، انعطاف پذیری بیشتری را برای برآورده ساختن آن خواسته‌ها ایجاد می‌کند ، اما این امر باعث افزایش یادگیری و مهارت آمازون در انجام کار می‌شود ، در صورتی که تصمیمی برای تبدیل شدن به حامل شخص ثالث داشته باشد ، همانطور که بسیاری گمان می‌کنند.

تلاش آمازون برای افزایش ظرفیت

شما معمولاً آمازون را با بزرگترین نمایشگاه هوایی و هوافضا در جهان ، بلکه غول تجارت الکترونیکی مرتبط نمی‌کنید. موافقت کرد که 15 هواپیمای باری اضافی Boeing 737-800 را از طریق خدمات حمل و نقل هوایی سرمایه جنرال الکتریک (NYSE: GE) اجاره دهید. آن‌ها علاوه بر پنج بویینگ 737-800s اجاره شده از GECAS در اوایل سال جاری خواهد بود. تا سال 2021 ، آمازون می‌گوید که 70 هواپیما به بهره برداری خواهد رسید.

افزایش ظرفیت آمازون از هواپیماهای جدید ، حتی پس از پرداخت هزینه از دست دادن تجارت فدرال اکسپرس ، آن را تبدیل به یک رقیب بالقوه برای تبدیل شدن به رقیب در ناو و UPS رقیب خود (NYSE: UPS) می‌کند. اگرچه 70 هواپیما فقط بخشی از 700 هواپیمایی است که FedEx در آن پرواز می‌کند ، اما آمازون به ناوگان قابل مقایسه‌ای برای شروع ورود به جاده‌های مهم در برابر حامل‌های اولیه احتیاج ندارد. ممکن است آمازون بگوید که به سادگی ظرفیت بسته‌های خود را اضافه می‌کند ، اما به نظر می‌رسد که خرده فروش آنلاین در حال آماده سازی برای ورود به شرکت تحویل بسته‌های شخص ثالث است.

غول تجارت الکترونیکی در حال ساخت یک مرکز هوایی آمازون در فرودگاه بین المللی سینسیناتی / کنتاکی شمالی است که در سال 2021 افتتاح می‌شود و با ظرفیت کامل می‌تواند 100 هواپیما را در اختیار داشته باشد. سال آینده یک مرکز هوایی منطقه‌ای گسترده در فرودگاه فورت ورث اتحاد افتتاح می‌شود و یک مرکز مرتب سازی جدید در پارک هوایی ویلمینگتون اوهایو افتتاح خواهد شد. همچنین این قرارداد به توافق نامه رسید

حق کسب 40٪ سهام در Atlas Air Worldwide و 33٪ موقعیت مالکیت در گروه خدمات حمل و نقل هوایی ، دو شرکت لیزینگ هواپیما که از طریق آنها آمازون خدمات باربری Prime Prime خود را انجام می‌دهد.

آمازون در دسامبر گذشته دستور داد 20،000 ون Sprinter را به شرکتهای تحویل شخص ثالث اجاره دهند. این ناوگان تریلر تراکتور خود را دارد ، برای کارمندان مایل به راه اندازی شرکت‌های تحویل خودشان تحت پرچم نخست ، 10،000 دلار پیشنهاد می‌کند و سال گذشته بیش از 5،300 کانتینر حمل و نقل را از طریق شرکت اقیانوس باربری پکن Century Joyo Courier Service تحویل داد. همچنین برای اولین بار در پرونده‌های SEC خود اعلام کرد که سایر ارائه دهندگان تدارکات را رقابت خود می‌دانند.از پایان تا پایان ، تولیدکننده تا آستان مشتری ، اکنون آمازون یک شرکت تجارت الکترونیکی کاملاً یکپارچه است که در لس آنجلس اقدام به انجام آزمایش در زمینه خدمات تحویل شخص ثالث کرده است. با رشد ناوگان هواپیماهای باری،افزایش مقیاس خدمات برای استقرار منطقه به یک وظیفه آسانتر تبدیل می‌شود.




هزینه بالای آمازون برای رشد

ورود آمازون به تحویل بسته‌های شخص ثالث می‌تواند به FedEx ، که در برخی از حاشیه‌های بسیار نازک عمل می‌کند ، آسیب برساند. اگرچه اخیراً گزارش شده است که در سال مالی 2019 69.7 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرده است ، اما حاشیه عامل تعدیل شده 7.5٪ ، نسبت به 7.8٪ در سال گذشته و حاشیه خالص 5.9٪ بوده که نسبت به سال گذشته 6.4٪ کاهش داشته است. اگر آمازون تصمیم به تحمل کامل تحویل دیگران گرفت ، حاشیه UPS اگرچه بهتر از FedEx است ، اما هنوز هم تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

آمازون در سالهای اخیر با افزایش چشمگیر هزینه‌های حمل و نقل روبرو شده است ، زیرا رقابت برای دریافت سریعترین بسته برای مشتریان ، سهام را افزایش داده و قول‌های خرده فروشی را برای سرعت تحویل افزایش داده است. هر دو Walmart و Target همچنین ضمانت تحویل یک روزه برای افزایش سهم سفارش را دارند.


آمازون در سال 2018 مبلغ 27.7 میلیارد دلار برای حمل و نقل هزینه کرده است ، که تقریباً 28 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و هزینه‌ها در سه ماهه اول 21 درصد بیشتر بوده و به 7.3 میلیارد دلار رسیده است. داشتن کنترل بیشتر بر نحوه دستیابی بسته‌های خود به مشتری و باز کردن ظرفیت موجود با اجاره هواپیماهای بیشتر ، اطمینان می‌دهد که می‌تواند بار مشاغل خود را بر عهده بگیرد - و شاید از خرده فروشان شخص ثالث نیز.

FedEx (NYSE: FDX) اخیراً هنگامی که اعلام کرد تصمیم به تمدید قرارداد خود با Amazon.com را گرفته است ، دنیای خرید آنلاین را لرزاند ، (NASDAQ: AMZN). این شرکت هواپیمایی دیگر محموله‌های FedEx Express را در ایالات متحده تحویل نمی‌دهد. این حمل و نقل با بیان این نکته که بسته‌های آمازون کمتر از 1.3 درصد از کل درآمد فدرال اکسپرس را در سال 2018 نشان می‌دهد ، این اقدام را کمرنگ ساخت.

همانطور که همکار من آدام لوی خاطرنشان کرد ، "این نویسندگی مدتی است که روی دیوار قرار گرفته است" ، زیرا این شرکت در سال‌های اخیر به طور مداوم شبکه لجستیکی خود را گسترش داده و حتی یک پلت فرم کارگزاری باری را راه اندازی کرده است.

در پی این حرکات ، جای تعجب نیست که آمازون اکنون بزرگترین باربری خود است.

پیشتازی آمازون در زمینه تحویل سفارشات

طبق اطلاعات Rakutan Intelligence ، آمازون تقریباً نیمی از بسته‌های خود را تا پایان ماه مه تحویل داده و از طریق گزارشی در Axios منتشر کرده است. رهبر تجارت الکترونیک مسئولیت 48٪ از محموله‌های خود را بر عهده داشت ، در حالی که سرویس پستی ایالات متحده 33٪ و سرویس بسته‌های یونان (NYSE: UPS) 17٪ را تحویل می‌داد. فدرال اکسپرس لیست را با کمتر از 2٪ به دست آورد.

این نشان دهنده یک تغییر شدید از دو سال پیش است ، هنگامی که سرویس پستی حدود 63٪ و آمازون حدود 15٪ از بسته‌های خود را تحویل می‌داد. در آن زمان ، UPS حدود 20٪ ، در حالی که FedEx کمتر از 2٪ را حمل می‌کرد ، مشابه حجم اخیر آن است.

یکی دیگر از افشای این گزارش این است که آمازون حدود 20٪ از کل کالاهای تجارت الکترونیکی را در ایالات متحده تحویل می‌دهد که نتیجه تسلط آن بر بازار خرید دیجیتال است. آمازون مسئولیت حدود 40٪ از کل فروش‌های تجارت الکترونیکی داخلی است ، که تقریباً 20٪ از کل بسته‌های تجارت الکترونیکی تحویل شده در ایالات متحده است.حرکت قاطع به دور از خدمات پستی ایالات متحده با توجه به روابط متقابل دولت و آمازون نباید تعجب آور باشد. ترامپ جنگی را علیه این شرکت و بنیانگذار و مدیرعامل آن ، جف بزوس آغاز کرده است. در یک سری توییتها در اوایل سال گذشته ، مدیر آمازون را به خاطر مشکلات مداوم در سرویس پستی سرزنش کرد ، اگرچه این آژاثنس مدت‌ها قبل از ظهور آمازون به مشکل رسیده بود.با توجه به سفت و سخت عمومی و آرزوهای بلند مدت آن ، این حس را به وجود می‌آورد که آمازون به ساخت تجهیزات حمل و نقل و لجستیکی خود ادامه می‌داد ، ضمن اینکه خود را نیز تا حدودی از نوارهای دولت خارج می‌کرد.


یکی از عواملی که باعث تمایز کسب و کار اینترنتی آمازون از سایر بیزینس های آنلاین شده این است که این شرکت تلاش می کند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. اقدام آمازون برای تحویل یک روزه سفارشات به خریداران یکی از همین موارد است که نقش زیادی در افزایش فروش آمازون و اعتبار آن داشته است.