الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

تفاوت های افراد موفق و ناموفق چیست؟

ویژگی بارز افراد موفق چیست؟

مشخصاً موفقیت خواسته‌ای است که همه افراد با میل و رغبت بسیار برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که همه نمی‌توانند به آن دست پیدا کنند. همین امر باعث می‌شود که بتوان به راحتی میان افراد موفق و ناموفق را مرزبندی کرد. بین افراد موفق و افراد ناموفق همیشه تفاوت‌های آشکاری دیده می‌شود. این تفاوت‌ها معمولاً در عادات و تصمیم گیری‌های آن‌ها می‌باشد و همین تفاوت‌ها می‌تواند روی طرز فکر دیگران درباره هر دوی این افراد تأثیر شگرفی داشته باشد.

برای اینکه بتوانیم به یک تعریف مشخص از موفقیت دست پیدا کنیم، باید این تفاوت‌ها را به خوبی شناخته و درصدد از بین بردن آنها بربیاییم. اما شاید بارزترین تفاوتی که می‌توان میان این دو دسته پیدا کرد این است که افراد موفق همگی کارهایی را انجام می‌دهند که افراد ناموفق آنها را انجام نمی‌دهند.

موفقیت فاکتورهایی دارد که می‌توان با سختکوشی، داشتن اراده محکم و پشتکار به آن دست پیدا کرد. این تصور که رسیدن به موفقیت امری غیرممکن است، تصوری است که همه افراد ناموفق همراه خود دارند. اما نکته‌ای که باید بدانید این است که هر شخصی که به دنبال دستیابی به موفقیت در زندگی است نباید فراموش کند که موفق شدن در عین سادگی و راحت بودن به یک سری الزامات نیاز دارد، در صورتی که آنها را بدانید و در زندگی به کار ببندید، می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید.

گاهاً بررسی زندگی افراد موفق می‌تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد. چرا که آنها مسیر موفقیت را پیدا کرده و آن را تا انتها پیموده‌اند. پس مطمئناً با الگوبرداری از آنها، شما هم می‌توانید تجربه مشابهی را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های افراد موفق را عنوان نموده و تفاوت آنها با افراد ناموفق در این موارد را برای شما شرح دهیم.



1. تعیین اهداف و توسعه برنامه زندگی

اولین ویژگی که می‌توان در افراد موفق به وفور مشاهده کرد، داشتن هدف گذاری برای زندگی می‌باشد. داشتن چشم انداز مناسب از آینده امر بسیار مهمی است. افراد موفق می‌دانند که در هر مرحله و مقطع از زندگی خود می‌خواهند چه کارهایی را انجام دهند و مطابق با اهدافی که برای خود تعیین کرده‌اند پیش می‌روند. بدین ترتیب همیشه با داشتن برنامه مناسب برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند و پیش می‌روند. این دقیقاً یکی از ویژگی‌هایی می‌باشد که افراد ناموفق نداشته و حتی خیلی از آنها به داشتن هدف و برنامه در زندگی اعتقادی نیز ندارند.

2. نوشتن لیست اهداف کوتاه مدت

در کنار داشتن یک چشم انداز مناسب از آینده خود و برنامه ریزی برای رسیدن به چنین اهدافی، شما باید برای خودتان اهداف کوتاه مدتی نیز تعیین نمایید. گاهی حتی شاید نیاز باشد که اهداف بلند مدت خود را نیز به چندین هدف کوتاه مدت تقسیم نمایید تا رسیدن به آنها برایتان راحت‌تر شود. این دقیقاً همان کاری است که همه افراد موفق انجام می‌دهند.

آن‌ها می‌دانند که به طور کلی می‌خواهند به کجا برسند و برای رسیدن به آن باید چه کارهایی را انجام دهند. اما شما هیچ وقت نمی‌توانید این ویژگی را در یک فرد ناموفق پیدا نمایید و اگر در این باره از آنها سؤالی بپرسید، نمی‌توانند به شما جواب درستی دهند.

3. آرزوی موفقیت برای دیگران دارند

یک فرد موفق به هیچ عنوان از موفقیت دیگران ناراحت و آزرده نمی‌شود و در راستای موفقیت اطرافیانش تمام تلاش خود را نیز می‌کند. احساس حسادت در این افراد جایی ندارد و اگر قرار باشد نسبت به موفقیت دیگران حسی داشته باشند، آن احساس، غبطه است. چرا که آنها دوست دارند بتوانند همچون فرد مورد نظر به موفقیت برسند و البته که برای رسیدن به این خواسته تلاش می‌کنند.


ادامه مقاله  تفاوت های افراد موفق و ناموفق چیست؟

برای مطالعه و مشاهده مقالات و فایل های ویدیویی آموزشی و انگیزشی با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید.


یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

8 روش افراد موفق برای رسیدن به موفقیت

چه کسانی طعم موفقیت را می چشند؟

آیا کسی هست که نخواهد طعم موفقیت را بچشد؟ تصور می‌کنم هر کسی به اندازه‌ای خواهان موفقیت می‌باشد و به همین دلیل مهم است که عادات افراد موفق را مطالعه کنیم. فرد موفقی اینگونه عنوان می‌کرد: «در این زمینه اغراق نمی کنم و  خودم را فرد موفقی می‌دانم. به لحاظ مالی کاملاً سنجیده عمل می‌کنم، اما این ربطی به موفقیت های من ندارد. چرا که عادت ندارم موفقیت را به لحاظ مالی و پولی بسنجم.

به نظر من، موفقیت توانایی انجام کارهایی است که دوست داریم به آنها دست یابیم. منظورم کارهایی است که باعث شود به دیگران کمک کنیم و برای جهان خود ارزش‌هایی ایجاد کنیم. این همان چیزی است که من را خوشحال می‌کند و به زندگی‌ام معنا می‌بخشد.» شما موفقیت را چگونه معنا می‌کنید؟ آیا تا به حال این سوال را از خود پرسیده‌اید؟ اگر پاسخ شما منفی است، سعی کنید جای خالی عبارت زیر را پر کنید.

من می‌دانم زمانی موفق می‌شوم که ... .

برای برخی افراد، جای خالی عبارت با رسیدن به میلیون دلار پر می شود. برخی دیگر آن را صحت و سلامتی خانواده خود می‌دانند. در هر صورت برای افراد مختلف، این جای خالی با عبارات گوناگونی می‌تواند پر شود. به هر حال این جای خالی، با هر کلماتی که پر شود، عادات روزانه‌ای وجود دارد که می‌تواند به شما برای رسیدن به آنها کمک نماید. در این صورت دیگر نیازی ندارید به زندگی افراد موفق در جهان اطرافتان خیره بمانید.

عادات روزانه افراد موفق بسیاری مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است که می‌تواند زندگی شما را به معنای واقعی، تغییر دهد. در ادامه عاداتی که یکی از افراد موفق در زندگی خود تجربه کرده است را با شما در میان خواهیم گذاشت.

عادات روزانه افراد موفق

1. صبح زود از خواب بیدار شوید و سپاسگزار باشید

«همه افراد عادت ندارند که صبح زود از خواب بیدار شوند، اما افراد موفق به شدت به این کار عادت دارند. توجه کنید که من در مورد ساعت هشت صبح صحبت نمی‌کنم، به طور مثال، من ساعت 5 صبح از خواب بیدار می‌شوم و می‌توانم بدون احساس استرس و عدم تمرکز کارهای روزانه ای را که باید انجام دهم، برای خودم لیست کنم. قبل از این که به سراغ این کار به ظاهر پایان ناپذیر بروم، تمرین مهمی را انجام می‌دهم و هیچگاه این کار را فراموش نمی‌کنم: زمانی را به شکرگزاری برای داشته‌هایم اختصاص می‌دهم.



گوشه‌ای می نشینم و دفترچه‌ام را به دست می‌گیرم و همه آنها را یادداشت می‌کنم. حتی اگر فرصت اندکی داشته باشم و به لحاظ زمانی در مضیقه باشم. همیشه مواردی برای یادداشت کردن و شکرگزاری وجود دارند. در صورتی که تمایل ندارید آنها را جایی یادداشت کنید، می‌توانید زمانی که در محوطه خانه خود قدم می‌زنید، آن‌ها را در ذهن مرور کنید. همیشه چیزی برای شکرگزاری وجود خواهد داشت.

نکته کلیدی این است که زمانی را باید به سپاسگزاری و قدردانی اختصاص دهید. این صحبت‌ها را صرفاً برای آنکه حال شما را بهتر کنم نمی زنم. این موارد را متذکر می‌شوم زیرا همه آنها اثرگذار خواهند بود و منجر خواهند شد شما به اهداف خود برسید. این نکته، مهم‌ترین موردی است که در این لیست قرار می‌گیرد و برای من به طور کامل بازی زندگی را تغییر داده است.»


برای مطالعه ادامه مقاله، لینک زیر را دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/eight-strategies-leading-to-success


با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید


فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید .

روتین صبحگاهی افراد موفق چگونه است؟

چگونه با یک روتین صبحگاهی مناسب میلیاردر شویم؟

تام بیلیو، یک کارآفرین موفق است که شرکت Quest Nutrition را با کمک شرکای خود، ران پنا و مایک اوسبورن تأسیس نمود. این شرکت در حال حاضر بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارد. او مصاحبه‌های سریالی اش را با نام Impact Theory شکل داد و آن را با برنامه قبلی خود، یعنی Inside Quest ترکیب نمود. این برنامه او بیش از 165 میلیون بار مورد بازدید قرار گرفته است.

به گفته بیلیو، او فرد به شدت تنبلی بود و در طول زندگی خود همیشه صبح‌ها تا مدت‌ها در تخت خواب خود باقی می‌ماند. او آنقدر تنبل بود که حتی اگر احساس سرما هم می‌کرد، حاضر نبود از تخت خواب خود بیرون آمده و یک سویشرت به تن کند. او حتی در دوران کودکی هم هیچ نشانه‌ای از موفقیت نشان نمی‌داد. مادر او، که به گفته تام بزرگ‌ترین قهرمان زندگی او است، تصور می‌کرد که بیلیو در زندگی آینده خود شکست می‌خورد.

حال این سؤال مطرح می‌شود که چگونه یک کودک تنبل که هیچ نشانه‌ای از موفقیت را از خود بروز نداده بود، در نهایت توانسته موفق شود؟ بیلیو در یکی از مصاحبه‌های خود عنوان کرده است: «اولین گامی که من برداشتم، شکل دادن دوباره شخصیتم به کمک تبدیل نگرشم از یک حالت ثابت به یک حالت رشد یافته بود. زمانی که من دست از نگرانی برای حرکت در مسیر درست برداشتم و به نگرانی برای پیدا کردن پاسخ درست، آن هم سریع‌تر از دیگران روی آوردم، توانستم رشد نامحدود خودم را پایه گذاری کنم. عامل دیگری که در کنار این اصل به موفقیت من کمک کرد، چگونگی استفاده من از زمان، به ویژه ساعات صبح بود.» در ادامه به عاداتی که بیلیو به مرور زمان پیدا کرده و همچنان نیز  آنها را انجام می دهد و او را به یک کارآفرین موفق تبدیل نموده است را با هم مرور می‌کنیم.



1. برای موفقیت در زندگی باید عادت خواب مناسبی داشته باشید

روتین صبحگاهی بیلیو از بعد از ظهر روز قبل آغاز می‌شود. بیش از یک دهه است که او برای بیدار شدن به هشدار ساعت نیاز ندارد. شما در روز به میزان مشخصی خواب نیاز دارید. اگر میزان خواب مناسبی نداشته باشید، عملکرد شما در روز کاهش چشمگیری پیدا می‌کند. این کاهش آنقدر زیاد می‌شود که می‌توانید تأثیر آن را در عملکرد خود با استفاده از آزمون توانایی شناختی آزمایش کنید. بنابراین در گام اول، خواب شب را به عنوان مهم‌ترین کاری که باید در طول یک روز انجام دهید، در نظر بگیرید. به طور معمول هر کجا که هستید، سعی کنید بین ساعت 3 تا 4 بعد از ظهر به خانه آمده و کارهای خود را انجام دهید. به این ترتیب می‌توانید شب را زودتر به تخت خواب بروید.

2. تمرینات بدنی انجام دهید تا زندگی موفقی را داشته باشید

به گفته تام او هر روز صبح به محض اینکه از خواب بیدار می‌شود به خودش یادآوری می‌کند که باید تمرین بدنی داشته باشد. او 5 روز در هفته تمرین می‌کند اما مثل خیلی‌های دیگر علاقه‌ای به رفتن به باشگاه ندارد. ولی در هر صورت از تخت خواب خود بیرون آمده و برای ورزش کردن به باشگاه می‌رود. بیلیو یک باشگاه در خانه خود دارد. به همین دلیل هم فاصله زمانی بین بیدار شدن او تا شروع تمرینات، تنها حدود 10 دقیقه است.

یکی از کارهای ضروری که باید برای موفقیت در زندگی انجام دهید، داشتن نظم است. موفقیت با انجام کارهایی به دست می‌آید که شاید شما دوست نداشته باشید آنها را انجام دهید اما مجبور به انجام آنها می شوید. شما باید کاری که به عهده دارید را انجام دهید، حتی اگر تک تک سلول‌های بدنتان به شما بگویند که آن کار را انجام ندهید.


ادامه مقاله روتین صبحگاهی افراد موفق چگونه است؟

برای مطالعه و مشاهده مقالات و فایل های ویدیویی بیشتر با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید


ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟

هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

افراد موفق چه نکاتی را رعایت می کنند؟

برای موفق شدن لازم است چه نکاتی رعایت شود؟

در این مقاله شما را با 14 رمز موفقیت آشنا خواهیم کرد. تاکنون کتاب‌های زیادی با موضوع موفقیت تألیف شده است و هر کدام از این موارد جای تأمل دارند. اگر این نکات را که تجربه افراد موفق هستند، شما نیز رعایت کنید، مطمئناً می توانید موفق شوید.

1. تا خودتان نخواهید هیچ کس نمی‌تواند به شما آسیب بزند

یکی از کلیدهای طلایی رسیدن به شادی و دستیابی به موفقیت‌های بزرگ در زندگی، تفسیر شما از اتفاقاتی است که پیرامونتان می‌افتد. افراد موفق، مفسران بزرگی هستند. به این معنا که این افراد می‌توانند به راحتی اتفاقات منفی یا رویدادهایی که باعث تحلیل نیرویشان می‌شود را شناسایی کرده و از آنها دوری کنند. در مقابل می‌توانند جنبه‌های مثبت چالش‌های پیش رو را شناسایی کرده و از آنها در جهت پیشبرد اهداف و رسیدن به موفقیت استفاده کنند.

همیشه به همه اتفاقات حتی بد، به چشم تجربه‌های بزرگ زندگی‌تان نگاه کنید که می‌توانند به رشد و تعالی فردی شما کمک کرده و به شخصیت شما قدرت ببخشند. از این طریق است که می‌توانید قله‌های موفقیت را تا آخر بالا بروید. پس چیزی به نام شکست وجود ندارد، بلکه تمام اتفاقات، درس‌هایی برای زندگی ما هستند.

2. مهارت تند خوانی را یاد بگیرید

خواندن، روشی قدرتمند برای کسب تجربه‌های گران قیمت دیگران است. به این معنا که شما در عرض چند ساعت مطالعه می‌توانید از آموخته‌ها و تجربیات دیگران درس بیاموزید. مثلاً بیشتر زندگی نامه‌ها، منعکس کننده راهبردها و فلسفه زندگی رهبران بزرگ دنیا و افراد شجاع است. زندگی نامه‌ این افراد را بخوانید و آنها را الگوی خود قرار دهید. تندخوانی به شما امکان می‌دهد که در مدت کوتاهی، به حجم بالایی از اطلاعات دست یابید.



3. نام افراد را به خاطر بسپارید و با آنها خوش رفتار باشید

این عادت و نشان دادن هیجان و اشتیاق هنگام صحبت با آنها، یکی از رازهای موفقیت انسان‌های بزرگ است. همه انسان‌ها در ضمیر ناخودآگاه خود دوست دارند از سوی دیگران مهم و قابل ستایش به نظر برسند. وقتی نام دیگران را به ذهن می‌سپارید، در واقع به آنها نشان می‌دهید که برایشان ارزش قائل هستید.

4. لطافت و خشونت رفتاری را با هم داشته باشید

در جایی که لازم است مهربانی و عطوفت داشته باشید، آن را به بهترین شکل به نمایش بگذارید و هرگاه لازم است، خشونت به خرج دهید همانند طوفان باشید. با این حال در همه شرایط ادب و نزاکت را رعایت کنید و به دیگران بی احترامی نکنید، چون متقابلاً از سوی دیگران به شما بی احترامی خواهد شد.


ادامه مقاله افراد موفق چه نکاتی را رعایت می کنند؟

با ما در سایت عزت خو اه دات کام همراه باشید


یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

اهمیت وقت شناسی

خوش قول و وقت شناس باشید

یکی از عوامل موفقیت در کار، وقت شناسی و خوش قول بودن است. خوش قول بودن به معنی منضبط بودن و توجه و احترام به وقت خود و دیگران است. بدون وقت شناسی، حتی فرهیخته‌ترین انسان‌ها هم مورد پسند نخواهند بود. برای حضور بر سر قرار، لازم نیست حتماً زود بروید، اما قطعاً نباید هم دیر برسید. زمان خود را بودجه بندی کنید و در صورتی که زود به قرار رسیدید، کمی راه بروید یا چند دقیقه صرفاً استراحت کنید تا زمان مورد نظر فرا برسد. امروزه، افراد کمتر از گذشته خوش قول و وقت شناس هستند، بنابراین با ایجاد این ویژگی در خود، دیگران شما را تحسین خواهند کرد.

1. تماس‌های تلفنی خود را مدیریت کنید

استفاده از تلفن، برای راحت‌تر کردن کار شما است نه جلب رضایت کسانی که با شما تماس گرفته‌اند. اگر سخت مشغول انجام کاری هستید و وقت ندارید، تلفن خود را جواب ندهید یا از کس دیگری بخواهید تماس‌ها را پاسخ دهد و شما در فرصت مناسب تماس را پیگیری کنید. تماس‌های تلفنی نباید باعث هدر رفتن وقت شما شوند. بیشتر تماس‌ها غیر ضروری هستند و ناخودآگاه طولانی می‌شوند. در زندگی، کارهای مهم‌تر و جالب‌تری برای انجام دادن است، بنابراین به وقت گران بهایی که در اختیارتان گذاشته شده احترام بگذارید. در این صورت است که زندگی بهتر و رضایت مندتری خواهید داشت.

2. رمز موفقیت، شروع یک روز خوب است

صبح‌ها قبل از این که از رختخواب بلند شوید، روز خود را با دعا شروع کنید یا جملات تلقینی شخصی‌تان را با خود تکرار کنید و خدا را به خاطر روز دیگری که در اختیارتان گذاشته است و لحظات و تجربیات مثبتی که در انتظارتان است، شکر کنید. هر روز تصمیم بگیرید که آن روزتان، بهترین روز عمرتان باشد و با موفقیت، شادی و خوشبختی رو به رو شوید. اگر با تمام وجود به این گفته معتقد باشید، قطعاً برایتان اتفاق می‌افتد. یکی از رموز موفقیت که در تمام دوران کاربرد دارد این است که هر روز را به نحوی زندگی کنید که گویا آخرین روز زندگی‌تان است. 



3. برای موفقیت هر روز بیشتر از روز قبل تلاش کنید

تلاش کنید که هر روز بیشتر از روز قبل و بیشتر از دیگران تلاش کنید. در مسابقه زندگی، برنده کسی است که هر روز به دنبال یافتن پتانسیل جدیدی در زندگی خود باشد. کارهایی که می‌ترسید را حتماً انجام دهید، در این صورت ترس شما حتماً از بین خواهد رفت. افراد موفق کارهایی را انجام می‌دهند که افراد دیگر حاضر به انجام دادنشان نیستند و حتی خودشان هم از انجام دادن آنها لذت نمی‌برند. این دقیقاً همان قدرت شخصیت و شجاعت است. با ضعف‌هایتان رو به رو شوید و کارهایی که قبلاً به تعویق انداخته‌اید را انجام دهید. روش‌هایی که باعث افزایش نظم و انضباط کاری‌تان می‌شود را اجرایی کنید. در این صورت است که پایان روز احساس رضایت داشته و عملکرد کاری‌تان افزایش می‌یابد و انرژی بیشتری برای انجام سایر کارهایتان خواهید داشت.


ادامه مقاله اهمیت وقت شناسی

برای مطالعه و مشاهده مقالات و ویدیوهای جذاب و رایگان دیگر با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید


ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟

هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.