الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

اهمیت وقت شناسی

خوش قول و وقت شناس باشید

یکی از عوامل موفقیت در کار، وقت شناسی و خوش قول بودن است. خوش قول بودن به معنی منضبط بودن و توجه و احترام به وقت خود و دیگران است. بدون وقت شناسی، حتی فرهیخته‌ترین انسان‌ها هم مورد پسند نخواهند بود. برای حضور بر سر قرار، لازم نیست حتماً زود بروید، اما قطعاً نباید هم دیر برسید. زمان خود را بودجه بندی کنید و در صورتی که زود به قرار رسیدید، کمی راه بروید یا چند دقیقه صرفاً استراحت کنید تا زمان مورد نظر فرا برسد. امروزه، افراد کمتر از گذشته خوش قول و وقت شناس هستند، بنابراین با ایجاد این ویژگی در خود، دیگران شما را تحسین خواهند کرد.

1. تماس‌های تلفنی خود را مدیریت کنید

استفاده از تلفن، برای راحت‌تر کردن کار شما است نه جلب رضایت کسانی که با شما تماس گرفته‌اند. اگر سخت مشغول انجام کاری هستید و وقت ندارید، تلفن خود را جواب ندهید یا از کس دیگری بخواهید تماس‌ها را پاسخ دهد و شما در فرصت مناسب تماس را پیگیری کنید. تماس‌های تلفنی نباید باعث هدر رفتن وقت شما شوند. بیشتر تماس‌ها غیر ضروری هستند و ناخودآگاه طولانی می‌شوند. در زندگی، کارهای مهم‌تر و جالب‌تری برای انجام دادن است، بنابراین به وقت گران بهایی که در اختیارتان گذاشته شده احترام بگذارید. در این صورت است که زندگی بهتر و رضایت مندتری خواهید داشت.

2. رمز موفقیت، شروع یک روز خوب است

صبح‌ها قبل از این که از رختخواب بلند شوید، روز خود را با دعا شروع کنید یا جملات تلقینی شخصی‌تان را با خود تکرار کنید و خدا را به خاطر روز دیگری که در اختیارتان گذاشته است و لحظات و تجربیات مثبتی که در انتظارتان است، شکر کنید. هر روز تصمیم بگیرید که آن روزتان، بهترین روز عمرتان باشد و با موفقیت، شادی و خوشبختی رو به رو شوید. اگر با تمام وجود به این گفته معتقد باشید، قطعاً برایتان اتفاق می‌افتد. یکی از رموز موفقیت که در تمام دوران کاربرد دارد این است که هر روز را به نحوی زندگی کنید که گویا آخرین روز زندگی‌تان است. 



3. برای موفقیت هر روز بیشتر از روز قبل تلاش کنید

تلاش کنید که هر روز بیشتر از روز قبل و بیشتر از دیگران تلاش کنید. در مسابقه زندگی، برنده کسی است که هر روز به دنبال یافتن پتانسیل جدیدی در زندگی خود باشد. کارهایی که می‌ترسید را حتماً انجام دهید، در این صورت ترس شما حتماً از بین خواهد رفت. افراد موفق کارهایی را انجام می‌دهند که افراد دیگر حاضر به انجام دادنشان نیستند و حتی خودشان هم از انجام دادن آنها لذت نمی‌برند. این دقیقاً همان قدرت شخصیت و شجاعت است. با ضعف‌هایتان رو به رو شوید و کارهایی که قبلاً به تعویق انداخته‌اید را انجام دهید. روش‌هایی که باعث افزایش نظم و انضباط کاری‌تان می‌شود را اجرایی کنید. در این صورت است که پایان روز احساس رضایت داشته و عملکرد کاری‌تان افزایش می‌یابد و انرژی بیشتری برای انجام سایر کارهایتان خواهید داشت.


ادامه مقاله اهمیت وقت شناسی

برای مطالعه و مشاهده مقالات و ویدیوهای جذاب و رایگان دیگر با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید


ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟

هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.