الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

نقش کائنات در موفقیت

کائنات چیست؟

مفهوم کائنات چیست؟ کائنات در لغت به معنای سپهر، جهان هستی و چرخ گردون می‌باشد. فلاسفه هر کدام به شیوه خود برای آن توضیحی دارند اما به طور کلی تمام آنچه در هستی وجود دارد کائنات نامیده می‌شود. باور این است که خدا در تمام اجزای جهان، جریان و نفوذ دارد و خدا را می‌توان در همه چیز یافت. این مفهوم پیچیده را هر کس به طریقی تعبیر می‌کند، اما گاه در ذهن همه افراد به طور یکسان نمود پیدا نمی‌کند.

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که پیغامی به کائنات بفرستید و منتظر جواب آن باشید؟ شاید برای همه شما اتفاق افتاده است که ناگهان فکری را از ذهن بگذارنید و چند لحظه بعد در واقعیت با همان مواجه شوید.

گاهی احساس دلتنگی برای یک دوست قدیمی دارید و به صورت کاملاً اتفاقی مسیرتان طوری قرار می‌گیرد که دوست خود را ببنید. این همان قانون جذب کائنات است. قانونی که می‌گوید به هر چه فکر کنی به سمت تو جذب می‌شود. اگر تنها به تعریف این قانون بسنده کنیم، عجیب به نظر می‌رسد اما وقتی در واقعیت با مثالهایی که در بالا عنوان شد رو به رو می‌شویم، متوجه خواهیم شد که حتی در کوچکترین موارد زندگی نیز این قانون جریان دارد.

انرژی مثبت حاصل از افکار مثبت، شرایط و اتفاقات مثبت را پیش روی ما قرار می‌دهد و عکس آن نیز صحت دارد. پس بهتر است مسیر پیش رو با آگاهی از این قانون برنامه ریزی کنیم. اکنون که با توجه به جزئی‌ترین مثال‌ها، متوجه نقش کائنات و قانون جذب کائنات شدیم بهتر است برای دستیابی به اهداف خود نیز از این قانون کمک بگیریم. اهدافی مثل موفقیت، پیشرفت، پولدار شدن، سلامتی و هزاران مورد دیگر.



قانون جذب کائنات و تاثیر آن در موفقیت

آلبرت انیشتین بر آن است که همه چیز انرژی است و به همین دلیل باید با چیزهایی که می‌خواهید در زندگی‌تان اتفاق بیفتد فرکانس یکسانی داشته باشید. بنابراین برای رسیدن به اهداف بزرگ باید با آنها هم فرکانس شوید و مسیر را برای خود هموار نمایید. دستیابی به کامیابی یکی از بزرگترین اهداف انسان است. برای قرار گرفتن در این فرکانس باید به نکاتی توجه داشته باشید که به برخی از آنها اشاره می‌شود.

1. درخواست از کائنات

آنچه را در ذهن می‌پرورانید، با صدای بلند برای خود تکرار کنید یا آنها را جایی یادداشت نمایید. اهداف و آروزهای شما باید در ضمیر ناخود آگاه نفوذ کند. اتصال ضمیر ناخودآگاه با خِرد کائنات راه را برای رسیدن به موفقیت هموار می‌سازد. اما به این نکته توجه داشته باشید که در تعیین زمان دقیق رسیدن به هدف نقشی ندارید و بر عهده کائنات می‌باشد.

2. احساس رضایت

نسبت به آنچه در حال حاضر دارید سپاسگزار باشید. این عبارت که «شکر نعمت، نعمتت افزون کند» برای همه ما آشنا است. عرفا و شاعران پارسی بر این مطلب تأکید داشته و همیشه خاطر نشان شده‌اند که احساس رضایت و سپاسگزاری نه تنها موجب ایجاد حس خوشایند برای خود فرد می‌شود و افکار مثبت را تقویت می‌نماید بلکه قانون جذب را نیز تقویت می‌کند. اگر به موفقیتی در زندگی خود دست یافتید، هر چه و در هر اندازه‌ای باشد، بابت این موفقیت شکرگزار باشید حتی برای خود جشن بگیرید.


ادامه مقاله نقش کائنات در موفقیت

برای مطالعه مقالات و ویدیوهای بیشتر، با ما در سایت ezzatkhah.com  همراه باشید


جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید.

تاثیر شگرف افکار روی انسان

تاثیر افکار بر موفقیت را به هیچ عنوان دست کم نگیرید

ذهن شما می‌تواند بهترین دوست یا دشمن شما باشد. افکار شما به تنهایی این قدرت را دارند که شما را به یک انسان سالم یا مریض، ثروتمند یا فقیر و محبوب یا منفور تبدیل کنند. ذهن شما مثل یک نیروی بسیار قدرتمند است که می‌تواند به هر جهتی تغییر مسیر دهد تا نتایج شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد.

هدف اصلی شما در زندگی باید این باشد که قدرت‌های خارق العاده خود را مهار نمایید. سپس با استفاده از هوش خود و به صورت سیستماتیک به آنها جهت دهید تا به هر چیزی که واقعاً در زندگی می‌خواهید دست پیدا کنید.

«رویاهای بزرگ داشته باشید و زمانی که شما درباره چیزی رویاپردازی می‌کنید، به آن دست پیدا می‌کنید. رویای شما در نهایت محقق خواهد شد.» جان راسکین

موفقیت‌های بزرگ نیازمند سختکوشی متداوم است

موفقیت ساده به دست نمی‌آید. شما باید برای دستیابی به اهدافی که برای خود تعیین کرده‌اید، شدیداً تلاش کنید و با تمام انرژی خود پیش بروید. حال هر چقدر که هدف شما بزرگ‌تر باشد، نیاز شما به تلاش و داشتن سختکوشی در زمینه رسیدن به آن بیشتر است. خیلی از افراد موفق بارها و بارها شکست را تجربه کرده‌اند. ویژگی منحصر به فرد این افراد این بوده است که آنها با هر شکست امید خود را از دست نداده‌اند و به این باور نرسیده‌اند که توانایی موفق شدن را ندارند.

آن‌ها ثابت قدم در مسیری که برای خود تعیین کرده‌اند پیش رفته‌اند و در نهایت توانسته‌اند به بزرگ‌ترین اهداف خود در زندگی دست پیدا کنند. شما نیز اگر می‌خواهید موفقیت را در زندگی خود تجربه کنید، باید یاد بگیرید که استوار و محکم پیش بروید و به هیچ عنوان در مسیر خود دست از تلاش نکشید.



برای موفق شدن باید توقف ناپذیر باشید

هدف اصلی ما در این مقاله این است که به شما کمک کنیم تا طرز فکر خود را تغییر دهید. شما باید به این باور برسید که می‌توانید در راستای رسیدن به هدفی که برای خود تعیین نموده‌اید مهار ناپذیر شوید. شما باید هدف خود را تبدیل شدن به فردی با اعتماد به نفس، شجاعت و قدرت بالا قرار دهید. فردی که می‌تواند با قاطعیت هر هدفی را برای خود تعیین کند.

چرا که شما کاملاً باور دارید که می‌توانید هر چیزی که نیاز است یاد بگیرید را بیاموزید و هر کاری که لازم است را انجام دهید تا به هدفی که برای خود تعیین نموده‌اید دست پیدا کنید. شما به این موضوع کاملاً اعتقاد دارید که هیچ چیز و هیچ کس نمی‌تواند شما را کند کرده یا شجاعتتان را از شما بگیرد. شما حقیقتاً به فردی مهارناپذیر تبدیل خواهید شد!

رویاهای بزرگ داشته باشید

شما می‌توانید فرآیند تبدیل شدن به فردی غیرقابل مهار را با داشتن رویاهای بزرگ آغاز کنید. از آنجایی که هر چیزی که شما در این جهان به وجود می‌آورید با یک فکر و ایده اولیه شروع شده است، هر چقدر که رویاهای شما بزرگ‌تر باشند، شما می‌توانید به اهداف بزرگ‌تری نیز دست پیدا کنید. همه زنان و مردان موفق، رؤیاپرداز هستند. آن‌ها به ذهن خود اجازه می‌دهند زمانی که رؤیاپردازی می‌کند، هر سمت و سویی پرواز کند.


برای خواندن ادامه مقاله تاثیر شگرف افکار روی انسان کلیک نمایید

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید


یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413 (واتساپ)( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون)

قدم به قدم تا رشد و پیشرفت فردی

چگونه باید میزان رشد خود را اندازه بگیریم؟

معیارهای موجود درباره رشد، بسیار حقیقی بوده و یادگیری این معیارها نیز بسیار ساده است. فقط به کمی تلاش و میزان خیلی بالایی خودآگاهی نیاز دارید. خیلی از مردم احساس می‌کنند که در نقطه‌ای متوقف شده‌اند. آن‌ها تصور می‌کنند که زندگی آنها دچار رکود و بی تحرکی شده است و به دنبال ایجاد یک تغییر در زندگی خود می‌باشند.

اما انگار یخ زده‌اند و نمی‌تواند اولین قدم برای حرکت رو به جلوی خود را بردارند. تعداد بسیاری از ما بارها این احساس را تجربه کرده‌ایم. در ادامه 7 گام لازم برای رشد و پیشرفت مداوم را به شما یاد خواهیم داد.

«انگیزه چیزی است که شما برای شروع کار به آن احتیاج دارید و عادات نیز چیزی است که برای ادامه دادن کار به آن نیازمندید.» جیم ران

1. قدرت داشتن آگاهی را دست کم نگیرید

کسب دانش چیزی نیست که شما باید آن را تنها در مدرسه داشته باشید. تحصیل کردن به این معنا نیست که شما خودتان را درگیر کتاب‌های درسی کنید. شما باید تا آنجا که می‌توانید در تمام زندگی برای به دست آوردن اطلاعات جدید تلاش کنید. چرا ما باید فرد آگاهی باشیم؟ آگاه بودن به شما این اجازه را می‌دهد که در زندگی نسبت به خودتان و اطرافیانتان درک بهتری داشته باشید.

آگاهی کمک می‌کند تا شما علاقه و اشتیاق خود را پیدا کنید، متوجه شوید که در چه چیزهایی خوب بوده و در چه چیزهایی بد و در نهایت چه چیزهایی انگیزه لازم را به شما می‌دهند. اگر می‌خواهید در زندگی خود پیشرفت کنید، باید این چیزها را بدانید. این اولین گام است. چگونه این آگاهی را به طور مداوم داشته باشیم؟ هر روز مطالعه داشته باشید. کتاب بخوانید. اخبار را پیگیری کنید. مستند تماشا کنید. هر هفته یک موضوع جدید را یاد بگیرید.

درباره‌ی یک موضوع خاص یک صفحه در خصوص یک نظر مشخص بنویسید و سپس روی برگه دیگری آن نظر را به نقد بکشید. خلاق باشید و ذهن خود را تحریک کنید. حال شما با موفقیت، گام اول را به اتمام رسانده‌اید. نشان اول را روی دیوار بکشید. به آن نگاه کنید. شما یک سانتی متر رشد کرده‌اید.



2. هدف گذاری داشته باشید

داشتن اهداف واقعی در زندگی، به زندگی شما معنا می‌دهد. اگر شما اهدافی نداشته باشید، هرگز نمی‌توانید موفق شوید. این یک واقعیت تلخ است. هدف شما هر چیزی می‌تواند باشد. این هدف می‌تواند از دست دادن 10 پوند باشد یا کسب یک میلیون دلار.

افراد همیشه می گویند: «از کم شروع کرده و به مرور، کار خود را توسعه دهید». با این حال، نظر من کاملاً متفاوت است. شما باید بزرگ فکر کنید. از همین الان برای جایگاهی که می‌خواهید 10 سال دیگر آنجا باشید، هدف گذاری کرده و برنامه ریزی داشته باشید. شما می‌توانید با هدف گذاری‌های کوچک‌تر خودتان را به آن هدف اصلی نزدیک کنید.

3. چگونه باید هدف‌های خود را تعیین کنید؟

یک کاغذ و خودکار بردارید. آیا تاکنون چیزی درباره جلسه پیش‌بینی شنیده‌اید؟ اگر شما در دنیای کسب و کار فعالیت می‌کنید، حتماً این اصطلاح را شنیده‌اید. اگر این طور نیست، ما آن را برای شما توضیح خواهیم داد. پیش‌بینی یعنی بر اساس تجارب، دانش، قضاوت‌ها و فرصت‌ها، آینده خود را برنامه ریزی کنید. شما می‌توانید این کار را به صورت هفتگی، ماهانه، سه ماه یکبار یا سالانه انجام دهید.


ادامه مقاله قدم به قدم تا رشد و پیشرفت فردی

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید


فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید .

دلایل موفقیت و شکست

هیچ موفقیت و شکستی بدون علت نیست

موفقیت و شکست را نباید دو پدیده اسرار آمیز و جادویی به حساب آورد. چون اتفاقاتی که در این دنیا رخ می‌دهد، همگی دلیل دارند. بنابراین برای موفقیت کافی است علت اتفاقاتی که می‌افتند را بفهمیم. آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که چرا وقتی شیشه روی یک سطح سخت می‌افتد، می‌شکند؟ دلیل این مسأله کاملاً واضح است، چون قوانین فیزیکی مثل جاذبه و نیرو باعث شکسته شدن آن شده‌اند. همانطور که نمی‌توانید از خودتان انتظار پرواز کردن داشته باشید، این قوانین فیزیکی را هم نمی‌توانید تغییر دهید. به همین خاطر است که از شکستن شیشه متعجب نمی‌شوید. طبیعت انسان هم، قوانین مخصوص به خودش را دارد.

این قوانین علت کنش‌های انسان را توجیه می‌کنند. به همین خاطر است که انسان می‌تواند افراد پیرامون خود را درک کرده، برای کارهای خود برنامه ریزی کند و به موفقیت دست یابد. اگر با دقت به افراد پیرامون خود نگاه کنید، متوجه علت کنش‌ها و رفتارهای آن‌ها می‌شوید و بنابراین می‌توانید به گونه‌ای با آنها رفتار کنید که آنها نیز متقابلاً نسبت به کمک کردن به شما راغب بوده و زمینه را برای موفقیت شما فراهم کنند. شما باید با دقت به خودتان و استعدادهایی که دارید، فکر کنید. چون شما واجد استعدادهایی هستید که دیگران حاضرند در قبال استفاده آنها به شما پول بپردازند.

اصول بهبود و ارتقاء سطح زندگی

شما در زندگی خود باید به دنبال روشی باشید که بتوانید زندگی خود را ارتقا دهید و از داشته‌هایتان بیشترین استفاده را ببرید. همچنین باید بتوانید سطح درآمد خود را افزایش دهید، از دیگران احترام دریافت کنید و به سمت اهدافی حرکت کنید که همیشه از آنها گریزان بوده‌اید. ما عمدتاً درباره ابعاد اقتصادی زندگی، یعنی کسب درآمد بیشتر، افزایش سرعت پیشرفت و دستیابی به نیازهای مادی مورد نظرمان صحبت می‌کنیم و همزمان متوجه می‌شویم که این اصول در زندگی شخصی‌مان، یعنی روابطمان با دوستان و خانواده نیز کاربرد دارد. در این مقاله قصد نداریم به شما بگوییم که برای بهبود شرایط زندگی‌تان باید فقط جمله «من می‌توانم» را باور داشته باشید. اگر به ایده و نظری که برای خودتان اثبات نشده است، اعتماد کنید و تصور کنید که از کنار آن می‌توانید به موفقیت دست یابید، سخت در اشتباه خواهید بود. در عوض برای موفقیت باید به خودتان ثابت کنید که شاید تنها یک عمل می‌تواند شما را به موفقیت برساند.



داستان زندگی انسان برای رسیدن به موفقیت

همه ما انسان‌ها در زندگی خود به دنبال دستیابی به شادی و خرسندی هستیم و هر یک تعریف مخصوصی برای این مفهوم داریم. از طرفی، شادی یک مفهوم نسبی است و منابع انسان (دانش، ثروت، زمان) برای دستیابی به این مفهوم محدود می‌باشد. به همین خاطر هر انسانی در زندگی خود به دنبال استفاده حداکثری از این منابع جهت دست یابی به شادی و کامیابی است. از آنجایی که شادی یک مفهوم کاملاً نسبی است، هر فرد می‌تواند با توجه به شرایطی که دارد تعریفی برای آن در زندگی واقعی خود داشته باشد. گاهی تحت تأثیر شرایطی که در آن قرار گرفته‌ایم و اوضاعی که برای سایر افراد شاهد هستیم این مفهوم تعریف می‌شود. در ادامه مقاله به توضیح بیشتر موضوع شادی و رویکرد انسان در قبال آن می‌پردازیم.


برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/reasons-of-success-and-failure

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید


جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید.