الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

نقش کائنات در موفقیت

کائنات چیست؟

مفهوم کائنات چیست؟ کائنات در لغت به معنای سپهر، جهان هستی و چرخ گردون می‌باشد. فلاسفه هر کدام به شیوه خود برای آن توضیحی دارند اما به طور کلی تمام آنچه در هستی وجود دارد کائنات نامیده می‌شود. باور این است که خدا در تمام اجزای جهان، جریان و نفوذ دارد و خدا را می‌توان در همه چیز یافت. این مفهوم پیچیده را هر کس به طریقی تعبیر می‌کند، اما گاه در ذهن همه افراد به طور یکسان نمود پیدا نمی‌کند.

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که پیغامی به کائنات بفرستید و منتظر جواب آن باشید؟ شاید برای همه شما اتفاق افتاده است که ناگهان فکری را از ذهن بگذارنید و چند لحظه بعد در واقعیت با همان مواجه شوید.

گاهی احساس دلتنگی برای یک دوست قدیمی دارید و به صورت کاملاً اتفاقی مسیرتان طوری قرار می‌گیرد که دوست خود را ببنید. این همان قانون جذب کائنات است. قانونی که می‌گوید به هر چه فکر کنی به سمت تو جذب می‌شود. اگر تنها به تعریف این قانون بسنده کنیم، عجیب به نظر می‌رسد اما وقتی در واقعیت با مثالهایی که در بالا عنوان شد رو به رو می‌شویم، متوجه خواهیم شد که حتی در کوچکترین موارد زندگی نیز این قانون جریان دارد.

انرژی مثبت حاصل از افکار مثبت، شرایط و اتفاقات مثبت را پیش روی ما قرار می‌دهد و عکس آن نیز صحت دارد. پس بهتر است مسیر پیش رو با آگاهی از این قانون برنامه ریزی کنیم. اکنون که با توجه به جزئی‌ترین مثال‌ها، متوجه نقش کائنات و قانون جذب کائنات شدیم بهتر است برای دستیابی به اهداف خود نیز از این قانون کمک بگیریم. اهدافی مثل موفقیت، پیشرفت، پولدار شدن، سلامتی و هزاران مورد دیگر.



قانون جذب کائنات و تاثیر آن در موفقیت

آلبرت انیشتین بر آن است که همه چیز انرژی است و به همین دلیل باید با چیزهایی که می‌خواهید در زندگی‌تان اتفاق بیفتد فرکانس یکسانی داشته باشید. بنابراین برای رسیدن به اهداف بزرگ باید با آنها هم فرکانس شوید و مسیر را برای خود هموار نمایید. دستیابی به کامیابی یکی از بزرگترین اهداف انسان است. برای قرار گرفتن در این فرکانس باید به نکاتی توجه داشته باشید که به برخی از آنها اشاره می‌شود.

1. درخواست از کائنات

آنچه را در ذهن می‌پرورانید، با صدای بلند برای خود تکرار کنید یا آنها را جایی یادداشت نمایید. اهداف و آروزهای شما باید در ضمیر ناخود آگاه نفوذ کند. اتصال ضمیر ناخودآگاه با خِرد کائنات راه را برای رسیدن به موفقیت هموار می‌سازد. اما به این نکته توجه داشته باشید که در تعیین زمان دقیق رسیدن به هدف نقشی ندارید و بر عهده کائنات می‌باشد.

2. احساس رضایت

نسبت به آنچه در حال حاضر دارید سپاسگزار باشید. این عبارت که «شکر نعمت، نعمتت افزون کند» برای همه ما آشنا است. عرفا و شاعران پارسی بر این مطلب تأکید داشته و همیشه خاطر نشان شده‌اند که احساس رضایت و سپاسگزاری نه تنها موجب ایجاد حس خوشایند برای خود فرد می‌شود و افکار مثبت را تقویت می‌نماید بلکه قانون جذب را نیز تقویت می‌کند. اگر به موفقیتی در زندگی خود دست یافتید، هر چه و در هر اندازه‌ای باشد، بابت این موفقیت شکرگزار باشید حتی برای خود جشن بگیرید.


ادامه مقاله نقش کائنات در موفقیت

برای مطالعه مقالات و ویدیوهای بیشتر، با ما در سایت ezzatkhah.com  همراه باشید


جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.