الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

ارباب حلقه ها جدید ۲۰۲۱


سریال ارباب حلقه ها


طرفداران تالکین، خود را آماده کنید. فصل اول «ارباب حلقه ها : حلقه های قدرت» به طور انحصاری در تاریخ ۲ سپتامبر در ویدیو پرایم پخش می شود. موارد زیر تمامی اطلاعاتی است هستند که تا به اینجا از این سریال داریم. 


طرفداران جی.آر.آر تالکین به زودی فرصت جدیدی برای بازگشت به سرزمین میانه خواهند داشت، اگرچه ممکن است این بار اوضاع کمی متفاوت به نظر برسد. در 2 سپتامبر، فصل اول از سریال جدید آمازون اورجینال، یعنی ارباب حلقه ها - حلقه های قدرت در سرویس پرایم ویدیو و در بیش از 240 کشور و منطقه در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. علاوه بر قالب سریالی جدید، شخصیت ها، دوران و افسانه های جدیدی در این پروژه وجود دارند که هزاران سال قبل از حوادث کتاب های هابیت و ارباب حلقه ها رخ می دهند.




مشخصاً سؤالات زیادی در مورد این سریال برایتان به وجود آمده است و ما نیز سعی خواهیم کرد تا جایی که می توانیم به آن ها پاسخ دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازیگران، کارگردانان، و مهم تر از همه، نحوه و زمان تماشای سریال، در ادامه با ما همراه باشید.


سریال ارباب حلقه ها کی منتشر می شود ؟


ارباب حلقه ها - حلقه های قدرت در تاریخ 2 سپتامبر به طور انحصاری در پرایم ویدیو و در بیش از 240 کشور و منطقه در سراسر جهان - و به چندین زبان - نمایش داده می شود. قسمت های جدید به صورت هفتگی در دسترس خواهد بود. با سرویس استریم آمازون بیشنر آشنا شوید.


کجا می توانم این سریال را تماشا کنم ؟


ارباب حلقه ها - حلقه های قدرت از 2 سپتامبر به طور انحصاری در پرایم ویدیو در دسترس خواهد بود. اگر عضو سرویس پرایم هستید، برای تماشای سریال تنها کافی است تا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر هنوز عضو سرویس پرایم نیستید، از مزیای این سرویس و نحوه ثبت نام آن مطلع شوید.


فصل اول چند قسمت است ؟


این موضوع هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما به محض اعلام رسمی توسط سازندگان، این اطلاعات را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


آیا برای درک اتفاقات سریال نیاز به تماشای فیلم یا خواندن کتابی دارید ؟


داستان سریال هزاران سال قبل از اتفاقات کتاب های هابیت و ارباب حلقه ها رخ داده است. بنابراین، مخاطبانی که به تازگی وارد این دنیا شده اند، مجبور نیستند برای درک اتفاقات سریال فیلم ها را ببینند یا کتاب ها را بخوانند.


ارباب حلقه ها  در کجا فیلم برداری شده است ؟


فصل اول سریال جدید پرایم ویدیو در نیوزلند فیلم برداری شده است.


ارباب حلقه ها درباره چیست ؟


سری آتی پرایم ویدیو، افسانه های قهرمانان دوران افسانه ای عصر دوم تاریخ سرزمین میانه را به نمایش می گذارد. این درام حماسی بینندگان را به دورانی برمی گرداند که در آن قدرت های بزرگ شکل گرفتند، پادشاهی ها به شکوه رسیدند و نابود شدند، قهرمان های غیرقابل باور تحت آزمون قرار گرفتند، امید به طنابی نازک بند شد و بزرگ ترین شخصیت منفی داستان های تاریک به تهدیدی بدل شد تا تمام جهان را در تاریکی بپوشاند.


این سریال که در زمان صلحی نسبی آغاز می شود، مجموعه ای از شخصیت های آشنا و جدید را دنبال می کند، زیرا با ظهور مجدد نیروهای تاریکی که مردم مدت ها از آن می ترسیدند، روبرو می شوند. از تاریک ترین اعماق کوه های مه آلود، تا جنگل های باشکوه پایتخت جن ها لیندون، تا پادشاهی جزیره ای خیره کننده نومنور، تا دورترین نقاط نقشه، این پادشاهی ها و شخصیت ها میراث هایی را می سازند که مدت ها پس از آن ها زنده خواهند ماند.


کارگردان سریال کیست ؟


این سریال توسط مجریان و تهیه کنندگان اجرایی جی دی پین و پاتریک مک کی هدایت می شود. لیندسی وبر، کالوم گرین، جی ای بایونا، بلن آتیانزا، جاستین دوبل، جیسون کیهیل، جنیفر هاچیسون، بروس ریچموند و شارون تال یوگوادو، به عنوان تهیه کنندگان اجرایی و لیندسی وبر، کالوم گرین، جی ای بایونا و کریستوفر نیومن، به عنوان تهیه کننده به این سریال ملحق می شوند. وین چه ییپ به همراه جی ای بایونا و شارلوت براندستروم همکاران تهیه کنندگان اجرایی و کارگردانان این مجموعه هستند.


کدام شخصیت های شناخته شده در سریال حضور خواهند داشت ؟


برخی از شخصیت های آشنا قبلاً در تصاویر و تریلر رسمی سریال، از جمله گالادریل، الروند و شاه گیل گالاد، معرفی شده اند. آیا تعداد این شخصیت های آشنا افزایش خواهد یافت؟ باید منتظر بمانید و ببینید.


نویسندگی این سریال به عهده چه کسی بوده است ؟


نویسندگان این فیلم عبارتند از جی دی پین و پاتریک مک کی، مجری برنامه، جنیفر هاچیسون (بریکینگ بد)، تهیه کننده اجرایی جیسون کیهیل سوپرانوز، تهیه کننده اجرایی جاستین دوبل (استرینجر ثینگز)، تهیه کنندگان مشاور برایان کوگمن (بازی تاج و تخت) و استفانی فولسوم (داستان اسباب بازی 4)، تهیه کننده ران ایمز (هوانورد)، تهیه کننده مشترک هلن شانگ (هانیبال) و مشاور نویسندگی گلنیس مولینز.



کدام بازیگران در این سریال حضور دارند ؟


در مجموعه ۳۸ بازیگر تا به امروز معرفی شده اند. این ها بازیگرانی هستند که می توانید در طول فصل اول ببینید: سینتیا آدای-رابینسون، رابرت آرامایو، اوین آرتور، ماکسیم بالدری، ایان بلکبرن، نازنین بونیادی، بو کسیدی، کیپ چاپمن، مورفید کلارک، آنتونی کرام، اسماعیل کروز کوردووا، ماکسین. کانلیف، چارلز ادواردز، ویل فلچر، تریستان گراول، لنی هنری، اما هوروات، توسیتا جایاسندرا، مارکلا کاونا، جوزف ماول، سایمون مرلز، فابیان مک کالوم، جف مورل، تیرو موهافیدین، پیتر مولانا پری وئوتوف، سوسیتا جایاسندرا مگان ریچاردز، دیلن اسمیت، پیتر تایت، الکس تارانت، چارلی ویکرز، املی چایلد-ویلیرز، لئون وادام، بنجامین واکر، دانیل ویمن و سارا زوانگوبانی.


یکی از مهمترین مراحل بیزینس آمازون، انتخاب درست محصول است که اکثر فروشندگان آمازون سعی می کنند با دقت بیشتری این مرحله را پشت سر بگذارند. وقتی محصول به درستی انتخاب شود بخش مهمی از بیزینس پیش رفته است و می توان سایر مراحل را بهتر پیش برد. امروز ما با سرویس جدیدی در کنار شما هستیم که این مسیر را برای شما راحت تر کنیم. با مطالعه نکات مطرح شده در خصوص سرویس جستجو محصول مناسب برای آمازون می تواند این مسیر را سریع تر و آسان تر طی کنید.


انواع روش های مطالعه و یادگیری


تکنیک هایی برای مطالعه و یادگیری


همیشه یادگیری آن هم به شکل سریع و اصولی طرفداران زیادی داشته است. افراد به دنبال این هدف هستند که بتوانند با اختصاص زمان کمتری به مطالعه، مطالب بیشتر و برای مدت طولانی تری در ذهن خود نگه دارند. دنیای امروز هر لحظه در حال پیشرفت تکنولوژی، علم و ظهور نوآوری‌های مختلف است. اگر قدرت یادگیری سریع و روش های درست مطالعه را ندانید، از قافله عقب خواهید ماند.



 پس بهترین راه این است که مهارت خود را برای یادگیری سریع افزایش دهید. یادگیری، یکی از چالش های پیش روی انسان از تولد تا مرگ است. در تمام طول زندگی، انسان آگاهانه یا ناآگاه در حال یادگیری است. یادگیری سریع مطالب آموزشی یک ضرورت است و پیگیری تکنیک های یادگیری سریع برای افزایش مهارت و توانمندی مغز امری ضروری به حساب می آید. در این مقاله به نکات و تکنیک هایی جهت مطالعه و یادگیری سریع و اصولی می پردازیم.


مدیریت محیط یادگیری


انتخاب محیط مناسب و متناسب با شرایط موردنظر ما بسیار مهم است. این محیط از نظر سکوت و آرامش، دما، زیبایی یا سادگی و.... در کیفیت مطالعه و تمرکز شما نقش دارد. حتما خودتان بارها این موضوع را تجربه کردید. ساختار بدن ما برای خواب، دمای بدن و حتی توانایی ذهنی، ریتم و الگوی بیولوژیکی معینی دارد. 

پس باید زمان‌هایی که هوشیاری و تمرکز شما در بالاترین حد ممکن قرار دارد را به یادگیری مطالب جدید اختصاص دهید. محیط‌های شلوغ و پر تنش قدرت یادگیری و هوشیاری شما را کاهش می‌دهند. برای اینکه در بهترین حالت یادگیری باشید، یک محیط منظم، امن و با دمای مناسب که دمای آن به صورت میانگین بین ۲۲ تا ۲۷ درجه‌ باشد را برای مطالعه انتخاب کنید.


مغرتان را با تمرین تقویت کنید


مغز هم مثل سایر عضلات بدن برای تقویت نیاز به تمرین دارد تا نتیجه بهتری حاصل شود. با ایجاد چالش ‌های جدید برای مغزتان دقت، حافظه، تمرکز و سرعت ذهنی خود را تقویت کنید. هرچه مغز شما ورزیده‌تر شود، سرعت یادگیری شما هم بیشتر خواهد شد. پیشنهاد می شود ویدئو کاربردی اصول مهم یادگیری را مشاهده کنید.


انتخاب زمان درست برای مطالعه


هر فردی با توجه به شرایط خودش مانند ساعات خواب و بیداری، توانایی ذهنی و... ممکن است در زمان های خاصی از روز تمرکز بیشتری برای یادگیری و درک مطالب داشته باشد. پس با شناختی که از خود دارید، مناسب ترین زمان در طول روز را به یادگیری اختصاص دهید. 




مطالعه را عادت روزمره خود کنید


هر چیزی که به عادت در زندگی تبدیل شود، ترک آن برای انسان سخت خواهد شد. پس چه بهتر که عادات خوب و مفید را در روتین خود قرار دهیم و آنها را تکرا کنیم مانند عادت به مطالعه کتاب. در این خصوص هم می توانید زمان مشخصی در طول روز را به آن اختصاص دهید و هم می توانید به خودتان آسان تر بگیرید و حتی در مترو و... هم این کار را انجام دهید. با این روش سرعت یادگیری شما هم بیشتر می شود. همانطور که دارن هاردی در کتاب اثر مرکب به آن اشاره کرده، تکرار یادگیری و تبدیل آن به عادت باعث شکل گیری رشته های عصبی در مغز می شود. البته باید این کار تداوم داشته باشد.


استفاده از روش یادداشت برداری اصولی


قطعا یادداشت برداری نکات به شما کمک خواهد کرد تا مطالب را بهتر یاد بگیرید و بهتر هم به خاطر آورید. یادداشت برداری اصول و قواعد خودش را دارد که برای یادگیری بهتر آن می توانید ویدئو بهترین روش مطالعه را مشاهده کنید.


آنچه یاد می گیرید ، عملی تجربه کنید


همیشه تجربه عملی و اجرا کردن هر آنچه آموخته می شود به مراتب چندین برابر بیشتر در ذهن می ماند و فراموش نمی شود. زمانی که آنچه یاد می گیرید را عمل هم بکنید، منجر به یادگیری سریع شما می شود.



 پس بهتر است وقتی چیزی را در یک کتاب می‌خوانید، با دانش و تجربه عملی ترکیب کنید تا نتیجه بهتری دریافت کنید. بنابراین یک راه بسیار عالی برای یادگیری سریع، تجربه همان چیزهایی است که یاد گرفته‌ایم البته زمانی که به اندازه کافی درباره آن یاد گرفته و بررسی های لازم را انجام دادیم.


آیا شما هم تصمیم دارید کسب و کار خود را به صورت آنلاین در وبسایت بزرگ آمازون شروع کنید و به صورت 24 ساعته کسب درآمد کنید؟ اگر به بیزینس آمازون علاقه مند هستید و قصد دارید کسب و کاری آزاد از زمان و مکان بسازید و با جدیدترین راهکارها و به دلار کسب درآمد کنید، با آموزش فروش در آمازون می توانید این کار را انجام دهید.