الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

چرا سپاسگزاری رمز گشودن شادی و موفقیت است

تعیین هدف  در مسیر باشید تا به اهداف برسید

آن مکان ذهنی که احساس می کنید گیر کرده اید و همه چیز در اطراف شما از هم می پاشد. هیچ چیز درست پیش نمی رود. احساس ناکامی می کنید و ایده ای ندارید که چگونه خود را از شکافی که در آن قرار دارید بیرون بیاورید.  وقتی کسی را خوشحال و موفق می بینید ، فقط احساس آزار می کنید. حتی بدتر از آن ، شما در احساس حسادت غرق هستید. به هر حال چرا این شخص خیلی بهتر است؟ چرا آنها اینقدرخوشحال هستند؟ 

آنها چه کردند که مستحق این همه موفقیت بودند؟ آنها باید ثروتمند به دنیا آمده باشند و همه چیز را تحویل دهند.  همه ما قبلاً در این مکان بدبین بوده ایم. متأسفانه بسیاری از ما برای مدت طولانی آنجا هستیم.  اما یک راه حل وجود دارد و شما می توانید آن شخص مورد حسادت باشید که باعث موفقیت در داستان می شود. 

نکته اصلی قدردانی است

ما فکر کرده ایم و کارها را به عقب انجام می دهیم. موفقیت منجر به قدردانی و خوشبختی نمی شود. 



موفقیت با سپاسگزاری آغاز می شود

قدردانی شما را به حلقه خوشبختی و موفقیت می رساند.  اگر می خواهید موفق باشید ، با سپاسگزاری شروع کنید! قدردانی منجر به افزایش خوشبختی می شود که منجر به ایجاد انگیزه برای رسیدن به اهداف شما می گردد.

تحقیقات بارها بر مزایای فراوان تمرین قدرشناسی اثبات کرده است . از همه مهمتر، قدردانی منجر به افزایش سطح شادی می شود. افزایش سطح شادی باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای دستیابی به اهداف شما می شود. دستیابی به آن اهداف به نوبه خود منجر به افزایش سطح شادی می شود. 

هنگامی که وارد این چرخه احساس خوشبختی می شوید ، در رسیدن به اهداف خود موفق می شوید و به نوبه خود به سطح شادی خود باز می گردید ، زندگی بسیار خوبی خواهد بود. احساس قدردانی از آنچه که دارید و پیشرفتی که می کنید آسان است. 

اما چه اتفاقی می افتد که احساس خوشبختی نمی کنید؟ وقتی تعلل بر روز شما مسلط می شود و حتی کارهای پیش پا افتاده خانه نیز برای سرکوبی به سنجاب های براق تبدیل می شوند. 

اگر در ورود به این حلقه بازخورد خوشبختی و موفقیت در هدف مشکلی دارید ، ابتدا با سپاسگزاری شروع کنید. نمی توانید فقط به خود بگویید که شادتر باشید. با این حال ، می توانید به چیزهایی در زندگی خود بپردازید که سپاسگزار آنها هستید. 

قدرشناسی موجب خوشبختی می شود

رابرت ایمونز ، دانشمند و روانشناس در UC Davis ، یکی از متخصصان برجسته جهان در زمینه قدردانی است. او و تیمش بیش از 1000 نفر را مورد مطالعه قرار داده اند و دریافتند که ساده نگه داشتن یک مجله تشکر ، حتی فقط برای سه هفته ، منجر به یک لیست طولانی از مزایای جسمی ، روانی و روابط می شود. 

تمرین قدردانی منجر به افزایش خوش بینی ، انرژی ، اشتیاق و در نهایت شادی می شود. 

خوشبختی، موفقیت در تعیین هدف را افزایش می دهد

وقتی احساس خوشبختی می کنید ، احساس خوش بینی و انرژی می کنید. این انرژی با انگیزه منجر به عمل می شود. و عمل عنصر حیاتی برای موفقیت در هدف است. 

اگر به زمانهایی فکر می کنید که در تحقق اهداف خود بیشترین موفقیت را داشته اید ، نیروی محرکه اقدامات شما چه بود؟ اغلب ، این دلیلی است که برای شما فوق العاده مهم است.

شاون آچور ، متخصص برجسته روانشناسی مثبت ، این ایده را بسیار بیشتر پیش می برد. او حتی به عنوان متخصص برجسته در رابطه بین سعادت و موفقیت در نظر گرفته شده است. کتاب او مزیت خوشبختی: چگونه مغز مثبت به موفقیت در کار و زندگی دامن می زند این استدلال (و پشتیبانی علمی) که درک ما از خوشبختی به عقب بوده است . 

آیا تا به حال به خود گفته اید که اگر فقط 15 پوند اضافی را از دست دهید ، بالاخره خوشحال خواهید شد؟ یا اینکه اگر سخت کار کنید و کار مورد نظر خود را انجام دهید، خوشحال خواهید شد. 

اما تحقیقات به روشنی نشان می دهد که این تفکر چقدر عقب مانده است. اگر ما با شادی برای اولین بار منجر شود، پس از آن ما می توانیم در نهایت موفقیت پیدا کنید. 

جمله تصحیح شده این است: اگر خوشحال باشم ، می توانم اهداف خود را برآورده کنم. 

موفقیت در تعیین هدف منجر به خوشبختی می شود

همانطور که در اهداف خود پیشرفت می کنیم ، احساس اعتماد به نفس ، موفقیت و انگیزه بیشتری می کنیم. این احساسات مثبت حتی بیشتر به پیشرفت ما دامن می زنند. ما اکنون وارد حلقه بازخورد شده ایم که هر چقدر در اهداف خود پیشرفت بیشتری داشته باشیم ، احساس شادی بیشتری داشته باشیم و احساس شادی بیشتری داشته باشیم ، در اهداف خود پیشرفت بیشتری خواهیم داشت. گرچه این شیپور بازخورد مثبت با کنترل روزافزون شما از کنترل خارج نخواهد شد ، اما می تواند موفقیت را تقویت کند.   تحقیقات حتی نشان می دهد که موفقیت های کوچک انگیزه شما را برای دستیابی به موفقیت های بزرگتر ایجاد می کنند. 

نیازی نیست یک باره کل 25 پوند کاهش وزن را بپردازید. فقط هدف قرار دادن یک پیاده روی هر روز عصر را تعیین کنید. هنگامی که در این هدف موفق شدید ، یک هدف دیگر اضافه کنید. هر شب به پیاده روی بروید و هر روز یک ناهار سالم برای محل کار تهیه کنید. 

این اهداف کوچک را حفظ کنید و از احساس موفقیت در هر بار دستیابی به آنها لذت ببرید. آن قدم های کوچک به اقدامی عظیم تبدیل می شوند.   اقدام بزرگ منجر به دستیابی به آن اهداف بزرگ می شود که به نوبه خود منجر به افزایش خوشبختی می شود. 



چگونه می توان به حلقه موفقیت و شادی وارد شد

اگر احساس می کنید گیر کرده اید زیرا در اهداف خود پیشرفت نمی کنید ورود به حلقه خوشبختی و موفقیت غیرممکن به نظر می رسد. 

افزایش شادی باعث ایجاد انگیزه و عمل می شود. اقدام منجر به موفقیت می شود. اما در وهله اول چگونه می توان شادتر شد؟ با تمرین قدرشناسی 

چگونه تمرین قدرشناسی کنیم

یک فرد سپاسگزارتر شدن یک پیگیری مادام العمر است. به احتمال زیاد فوراً چگونگی سخت گیر دیدن دنیا را تغییر نمی دهید. آن افکار بدبینانه که ذهن شما را درگیر می کند در حالی که اتومبیل مقابل شما را در ترافیک قطع می کند ، از بین نخواهد رفت. اما می توانید مغز خود را آموزش دهید تا از نکات مثبت اطراف خود بیشتر آگاه شود.  با عمل ساده تصدیق چند موردی که از آنها سپاسگزار هستید ، در تشخیص این لحظات در طول روز بازتر می شوید. 

سپاسگذارتر شدن به معنای تغییر ذهنیت خود به روشی است که از مثبت گرایی برخوردار باشد و تغییر ذهنیت شما یک شبه اتفاق نمی افتد. خوشبختانه ، برخی از روش های اثبات شده علمی وجود دارد که می تواند قدردانی را انجام دهد و زندگی شما را شاد کند. 

  • یک ژورنال قدردانی داشته باشید
  • هوشیاری را در طول روز تمرین کنید
  • قدردانی را در اولویت زندگی خود قرار دهید
  • هر روز حداقل با یک نفر ارتباط برقرار کنید. 

لبخند

وقتی احساس نارضایتی می کنید چگونه می توان سپاسگزاری را تمرین کرد وقتی افسرده هستید یا به خصوص نسبت به زندگی خود بدبین هستید ، فکر کردن درمورد افکار مثبت و تمرین قدرشناسی بسیار دشوار است. 

در اینجا تمرینی وجود دارد که برای من مفید است:

در مورد مبارزات گذشته و چگونگی غلبه بر آنها تأمل کنید. ارتباط برقرار کنید که دوران سختی را پشت سر گذاشته اید و قادر و موفق هستید. قدردان جایی که اکنون هستید ، چقدر پیشرفت کرده اید و چگونه دوباره فشار خواهید آورد. برای هر فکر منفی که دارید ، با یک فکر مثبت با آن مقابله کنید.  هر نوع نگرش و آمادگی ذهنی بهبود یافته را برای دیدن چیزها با دید مثبت تر تشخیص دهید.  

چگونه می توان یک ژورنال سپاسگزاری کرد

با استفاده از یک مجله سپاسگزاری به طور آزمایشی ثابت شده است که میزان خوشبختی گزارش شده را در طی چندین مطالعه روانشناسی ، در عرض 3-4 هفته افزایش می دهد. تمرین ساده است:

  • یک ژورنال کنار تخت خود نگه دارید
  • هر شب 3 مورد بنویسید که از آنها سپاسگزار هستید
  • یکی از این موارد را انتخاب کنید و در مورد دلیل احساس قدردانی بیشتر توضیح دهید. 

اگر این احساس اجبار می شود یا معمولاً ژورنالی نمی کنید:

هفته ای یک یا دو بار ، 5 موردی را که سپاسگزار هستید بنویسید.  وقت بگذارید و هرکدام از این مطالب را به عنوان هدیه ای که به شما اهدا شده است خوش ببخشید و از این چیزهایی که باید قدردانشان باشید قدردان هستید. 

نکات اضافی:

اگر وقت اضافی دارید ، چیزی را که امروز به خوبی پیش رفته و چرا به خوبی انجام داده است ، لیست کنید. 

ثابت شده است که تمرکز بر روی افراد زندگی شما ، به جای موارد مادی ، موثرتر است.

سعی کنید بدون چیزهایی که قدردان آنها هستید ، بر آنچه زندگی شما خواهد بود تمرکز کنید. این کمک می کند تا تمرکز بر روی قدردانی و افزایش قدردانی باشد. 

خلاصه کردن

اگر خود را در یک بدبینی بدبینانه می بینید که به نظر می رسد نمی توانید از آن رها شوید ، سعی کنید کمی قدردانی به زندگی خود اضافه کنید. 

می توانید از کوچک شروع کنید. لحظه ای وقت بگذارید تا قدردانی از قهوه صبحگاهی خود یا وقفه اندک در هرج و مرج در روز پر مشغله خود را بدانید. همانطور که شروع به تصدیق چیزهای کوچکی می کنید که از آنها سپاسگزار هستید ، هماهنگ تر می شوید و چیزهای بزرگتر را به راحتی تشخیص می دهید. 


با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (آموزش رایگان فروش در آمازون) در ارتباط باشید .

عشق ورزیدن به شغل چگونه به موفقیت شما کمک می کند

وقتی تصمیم می گیرید که در چه مسیری گام بردارید ، سوالاتی از این قبیل را می پرسید: سریعترین مسیر رسیدن به بالا چیست؟ انتظار می رود چه شغلی را دنبال کنم؟

اما یک سوال دیگر برای پرسیدن وجود دارد، سوالی که مهمتر از هر یک از این سوالات است: چه چیزی به من انگیزه و انرژی می دهد؟

علاقه مند بودن به حرفه خود نه تنها لذت کار را بیشتر می کند، بلکه به شما کمک می کند کار خود را بهتر انجام دهید. در این مقاله به چند مزیت علاقمند بودن به کا را بیان می کنیم:

شما انرژی بیشتری برای موفقیت دارید

انجام کاری که عاشق آن هستید انرژی بخش است. این یک حلقه فضیلت ایجاد می کند. شما کار را انجام می دهید و این به شما انرژی می دهد که به نوبه خود به این معنی است که انرژی بیشتری برای انجام کار دارید. خود را مانند یک ماشین حرکت دائمی تغذیه می کند. شما انرژی بیشتری برای موفقیت دارید.

وقتی کار یک کار سنگین است، نه تنها به شما انرژی نمی دهد بلکه برای انجام کار باید در ذخایر انرژی خود نیز کاوش کنید. این بدان معناست که شما احساس خستگی و تهی شدن به خانه باز می گردید و روز دیگر بلند می شوید و به کار می روید که احساس تخلیه و تهی شدن کرده اید. در برهه ای از شرایط مانند آن ، کار شما متحمل رنج خواهد شد.


مقاله پیشنهادی: با انگیزه از دست رفته مان در محیط کار چه کنیم؟ | عزت خواه دات کام


احساس اعتماد به نفس بیشتری دارید

انجام کاری که از آن لذت نمی برید مثل این است که سعی کنید همان چیزی باشید که نیستید. شما ممکن است قادر به انجام آن باشید ، حتی آن را به خوبی انجام دهید اما برای شما طبیعی نیست. شما همیشه با انجام کاری که به طور طبیعی می آید - آنچه در صورت تمایل برای آن طراحی شده اید - از انجام کاری که بیشتر شبیه پوشیدن لباس است ، اطمینان بیشتری خواهید داشت.

این کمی شبیه ایستادن روی یک پا است. ممکن است بتوانید قائم بمانید ، اما همیشه کمی ترس از اینکه به زمین بخورید وجود دارد. انجام کاری که دوست دارید به این معنی است که هر دو پا بر روی زمین قرار دارد و ترسی وجود ندارد. شما ذاتاً نسبت به کاری که انجام می دهید به طور طبیعی احساس اطمینان بیشتری می کنید.

وقتی کاری که انجام می دهید با آنچه شما هستید هم تراز باشد و آنچه بهشما انرژی می دهد، پتانسیل بیشتری برای انجام آن کار دارید.

ادامه کار راحت تر می شود

این احتمال که شما قصد دارید یک حرفه عالی بدون ایجاد مشکلی در این مسیر برای خود ایجاد کنید بسیار کم است. هنگامی که دست اندازها ، مشکلات یا سد راه ها به دنبال چیزی که دوست دارید می آیند ، نفوذ در آنها به طور تصاعدی آسان تر از زمانی است که آنها در پی چیزی هستید که واقعاً به شما انرژی نمی دهد. اشتیاق، ماندگاری را تغذیه می کند.



شما یک منبع پایدار انرژی دارید

ممکن است بتوانید با استفاده از آدرنالین و انگیزه ، حرکت خود را در هر شغلی حفظ کنید اما در برخی از مواقع به دیوار برخورد خواهید کرد. وقتی این اتفاق می افتد، احساس ناامیدی از حرفه خود می کنید. احساس ناامیدی و گیر افتادن می کنید. حتی ممکن است به دلیل استرس ناشی از حضور هر روزه و انجام کاری که دوست ندارید ، به عنوان مشکلات سلامتی ظاهر شود. وقتی کاری که انجام می دهید به شما انرژی می دهد ، احساس خستگی و اصطکاک مداومی که در هنگام خارج شدن از هم ترازی در حرفه شما ایجاد می شود ، نخواهید داشت.

شما از بقیه زندگی بیشتر لذت می برید

وقتی افراد به جایی می رسند که ناامیدی شغلی آنها به اندازه کافی بالا باشد، این ناامیدی به بقیه زندگی آنها نیز سرایت می کند. همه اینها بهم پیوسته است. بنابراین احساس شما نسبت به آنچه در طول روز کاری خود انجام می دهید، به طور حتم بر احساس شما در بقیه زندگی نیز تأثیر می گذارد.

بنابراین همانطور که برای شغل خود برنامه ریزی می کنید، احساس راحتی کنید و مواردی مانند پول و فرصت پیشرفت را به تصویر بکشید. آنها مهم هستند. اما فراموش نکنید که از خود بپرسید، چه چیزی به من انرژی می دهد؟ چه چیزی به من اجازه می دهد که انجام دهم و بهترین در کارم باشم؟ وقتی این کار را انجام می دهید،

پتانسیل طولانی مدت خود را به حداکثر می رسانید

پس از سال ها به عنوان یک سوء رفتار حرفه ای ، کرت روزنگنر قدرت شور و اشتیاق را کشف کرد. روزنگنر به عنوان سخنران، نویسنده و مربی به افراد کمک می کند تا مشاغلی ایجاد کنند که به آنها انرژی و الهام ببخشد. کتاب وی ، 101 راه برای وحشی دانستن و کتاب الکترونیکی او ، راهنمای شغل ماجراجویی، ابزارهایی برای تبدیل رویاها به واقعیت به مردم ارائه می دهند.


امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام ( دوره تخصصی فروش در آمازون ) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413(واتساپ)

چگونه بر ترس فلج کننده خود از موفقیت غلبه کنیم

ترس از موفقیت

هر زمان که در مورد رویاها با مردم صحبت می کنید ، هدف آنها در زندگی معمولاً موفقیت است، خواه این بدان معناست که به شغلی بهتر دست می یابید ، درآمد بیشتری کسب می کنید ، خانه ای بزرگتر خریداری می کنید ، اتومبیل زیباتر خریداری می کنید و به همه چیزهایی که با موفقیت به دست می آیند ، پی می برید.

در حالی که مردم می گویند که آنها می خواهند موفق شوند ، اما وقتی صحبت از پیشنهاد شغلی می شود ، احساس ترس و فلجی بر آنها غلبه می کند که معمولاً با از دست دادن فرصت به طور کامل توسط فرد به پایان می رسد.

فرد با تأکید می گوید که آنها واقعاً می خواهند شغل جدید را به دست بگیرند و از این فرصت شگفت انگیز استفاده کنند ، اما فکر اینکه واقعاً موقعیت فعلی خود را ترک کنند و از نو شروع کنند بسیار وحشتناک است به طوری که در نهایت آنها کاری را انجام می دهند که در نهایت آن را برای خود خراب می کنند.



ترس در زندگی

این یادآوری من از زمان شروع اسکی برای اولین بار است. من از انتخاب این ورزش هیجان زده شدم. شروع به پایین آمدن با دویدن های تندتر کردم و چون سرعت را بالا می بردم ، عمداً سقوط می کردم. آنچه فهمیدم این بود که سرعت واقعی نیست که باعث سقوط من می شود ، بلکه ترس از مسابقه در تپه ها است.

وقتی از تردید در دستیابی به یک فرصت صحبت می کنم ، به مشکلات مشکوک در این نقش مانند دستمزد کمتر از حد انتظار ، رئیسی که با او کمی ناخوشایند هستید و کمبود رفاقت در بین کارمندان اشاره نمی کنم. من به فرصت هایی اشاره می کنم که همه چیز مرتب در جای خود قرار می گیرد و این مرحله طبیعی و عالی است. پول بهتر است. مردم دوستانه هستند. مدیر یک مربی عالی خواهد بود. رفت و آمد راحت است. عنوان فقط همان چیزی است که شما بدنبال آن بودید. در واقع هیچ چیزی برای سوراخ کردن وجود ندارد. همه چیز مطابق خواسته های شخص است.

از موانع ذهنی خود عبور کنید

پس از چند ماه مصاحبه با بیش از ده نفر ، هنگامی که فرد بالاخره پیشنهاد را دریافت کرد ، به نظر نمی رسد که ماشه را بکشد. این یک چالش برای فرد و همه اطراف است زیرا کاملاً آشکار است که این همان چیزی است که فرد می خواهد و آرزو می کند. با این حال ، شخص فقط اجازه نمی دهد که از موانع درک شده در ذهن خود عبور کند.

من پیشنهاد می کنم اگر در این موقعیت قرار گرفتید - با فرصتی که زندگی شما را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد و کاری است که می خواستید انجام دهید ، اما خود را فلج می بینید ، تأمل کنید. از خود بپرسید آیا این شغل مورد نظر شماست؟ آیا این افراد همکارانی هستند که دوست دارید با آنها کار کنید؟ آیا این فرصت شغلی شما را به سطح بعدی می رساند؟

اگر پاسخ مثبت است ، باید نگاهی دوباره بیندازید تا بدانید چه چیزی مانع شما می شود.

چرا در برابر برداشتن آن جهش به جلو مقاوم هستید؟ شما باید نسبت به خود انتقاد کنید.

مردم در فریب خود عالی هستند. آنها بهانه می آورند که چرا کاری انجام نمی دهند ، اما بهانه هایی که می آورند هرگز دلیل این امر نیستند.



تصمیمات بزرگ اضطراب آورند

هر وقت کسی تصمیم بزرگی بگیرد ، بسیار استرس زا است. شما عصبی ، ترسیده و مرعوب خواهید شد. بهانه آوردن و پذیرفتن فرصت جدید آسانتر از مقابله با ترس و اضطراب نیست. اما می دانید که خود را فریب می دهید. آیا دلیل موجهی وجود دارد که شما نباید این کار را انجام دهید؟ بد نیست تشخیص دهید که می ترسید. ما در فرهنگی زندگی می کنیم که گفتن شما می ترسید غیرقابل قبول است. اگر احساس اضطراب می کنید ، احساس نمی کنید فضای امنی برای صحبت در مورد آن دارید. شما باید این تردید را بپذیرید و درک کنید که این طبیعی است - خواه دنبال یک نقش میلیون دلاری باشید یا یک موقعیت سطح پایین.

با این روشها برترس خود غلبه کن

در حالی که همه افراد متفاوت هستند ، روش هایی وجود دارد که می توانید این استرس و اضطراب را کنترل کنید:  نفس های عمیق کشیدن ، پیاده روی طولانی و صحبت کردن با عزیزان. وقتی فهمیدید که این شغل را می خواهید و این فقط ترس شماست که مانع شما می شود ، به خود اعتماد کافی داشته باشید تا بتوانید مقاومت کنید. هنگام شروع ، لطفا توجه داشته باشید که ترسناک خواهد بود. اما قصد دارید از خود - در طولانی مدت - بخاطر داشتن شهامت برای موفقیت تشکر کنید.


برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت عزت خواه دات کام  دنبال نمایید.

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. ( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون).جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (دوره آموزشی فروش در سایت آمازون ) در ارتباط باشید .

شگفت انگیزترین نکات در مورد داستان موفقیت جی کی رولینگ

بهترین توصیه جی کی رولینگ برای هرکسی که تصمیم به موفقیت بگیرد

جی کی رولینگ ، نویسنده پرفروش مجموعه ”هری پاتر” ، بیش از 450 میلیون کتاب فروخته است و ارزش آن بیش از 1 میلیارد دلار است . اما او همیشه یک انسان موفقیت نبود. نویسنده پیش از انتشار ”هری پاتر و سنگ فلسفه” مادری مجرد و مبارز بود و از مزایای دولت استفاده می کرد.

در یکی از روزها، او در مورد بخشی از زندگی خود تأمل کرد و توصیه هایی را که آرزو می کند در روزهای ابتدایی کسب کرده باشد ، به اشتراک می گذارد و خرد خود را برای دیگر نویسندگان مشتاق از طریق توییتر ارائه می دهد.

این کار از آنجا شروع شد که رولینگ به توییت نویسنده همکار ملانی دیونه پاسخ داد ، وی گفت: ”سلام! شما! شما در حال کار روی چیزی هستید و فکر می کنید ”هیچ کس نمی خواهد تماشا کند ، بخواند ، گوش بدهد”. به هر حال آن را تمام کنید. ”

رولینگ توییت را نقل می کند و می افزاید: ”در اوایل دهه 90 بارها و بارها نیاز داشتم کسی این حرف را به من بزند. به دلایل زیادی توصیه بسیار خوبی است. ”

وی در ادامه نویسندگان را تشویق می کند تا پروژه های خود را تا پایان ببینند و گفت: ”حتی اگر این قطعه کار مخاطب پیدا نکند ، چیزهایی را به شما می آموزد که به هیچ وجه نمی توانستید یاد بگیرید.”

″و اتفاقاً ،” فقط به این دلیل که مخاطب پیدا نکرد ، به این معنی نیست که کار بدی است. ”



2  تغییر ذهنی که افراد بسیار موفق انجام می دهند

رولینگ اشاره می کند که عمل دیدن یک اثر خلاقانه تا پایان کار به خودی خود یک شاهکار است و باید باعث افتخار شما باشد. وی همچنین توضیح می دهد که به پایان رساندن یک کار بزرگ می تواند جنبش لازم را برای ادامه کار در پروژه بعدی ایجاد کند.

او می گوید: ”شاید سومین ، چهارمین ، پنجاهمین آهنگ / رمان / نقاشی شما همان آوازی باشد که” آن را می سازد ”که باعث تحسین ها می شود.” ″اما شما هرگز بدون اتمام سایر موارد به آنجا نمی رسیدید (همه این موارد بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار خواهد گرفت).”

اگرچه رولینگ به طور خاص در مورد کارهای خلاقانه صحبت می کند اما توصیه های اساسی او را می توان در مورد هر کسی که تصمیم به موفقیت دارد ، به کار برد: هرگز تسلیم نشوید.

هرگز از ترس طرد شدن، ترک نکنید. رولینگ در این طرز فکر تنها نیست. آنجلا داک ورث ، روانشناس و همکار MacArthur ”نابغه” سالها به تحقیق درباره موفقیت پرداخت و دریافت که استعداد به خودی خود تنها یک عامل است . موفقیت نیز به تلاش قاطع و بسیاری از آن نیاز دارد.

داستان زندگی او سهم خوبی از مبارزات دارد. علی رغم دشواری هایش ، او موفق شد در جایگاه نخست قرار گیرد و به نویسنده ای معتبر تبدیل شود که اکنون پول بیشتری از ملکه انگلیس دارد. در حالی که پول خوشبختی نمی خرد ، اما توانایی رسیدن به آرزوی شماست و جی کی رولینگ قطعاً فراتر از وحشیانه ترین آرزوهای خود را بدست آورده است. راز موفقیت او چیست؟ شاید این در داستان زندگی او نهفته باشد.

داستان زندگی جی کی رولینگ چیست؟

به گزارش اینسایدر ، جی کی رولینگ می دانست که از جوانی می خواهد نویسنده شود. او دائماً می نوشت و برای خواهر کوچکترش ، دیان ، داستان می گفت. با این حال ، هرچه بزرگتر شد ، مانند بسیاری از نویسندگان مشتاق ترغیب شد که توسط والدینش به دنبال کارهای دیگر باشد. وی برای تحصیل در فرانسه به کالج رفت و در سال 1986 فارغ التحصیل شد و پس از آن در سازمان عفو بین الملل مشغول به کار ترجمه شد.

او کار خود را مهم دانست اما کاملاً مورد پسند او نبود. رولینگ به عنوان کسی که اعتراف می کند "یکی از بی نظم ترین افراد در جهان" و "بدترین منشی تاکنون" است ، کارمند ایده آلی برای هیچ دفتری نخواهد بود. در حقیقت ، او اذعان می کند که وقت خود را در کار به تایپ کردن داستان ها می گذراند ، وقتی کسی به دنبال آنها نمی گشت و جلسات صرف نوشتن قسمت هایی از داستان ها یا تفکر در مورد شخصیت ها می شد.

او از چه زمانی نوشتن "هری پاتر" را شروع کرد؟

هر طرفدار هری پاتر احتمالاً این قسمت از داستان را می داند. در سال 1990 ، در قطار از منچستر به ایستگاه King's Cross لندن ، ایده هری پاتر در ذهن او ظاهر شد. او سپس پنج سال آینده را صرف کار روی داستان می کند. با این وجود ، در میان همه اینها ، فاجعه رخ داد. مادر رولینگ هنگامی که رولینگ 25 ساله بود درگذشت. در 26 سالگی ، رولینگ از کار دفتری خود خسته شد و برای تدریس انگلیسی به پرتغال رفت.

او در آنجا با یک روزنامه نگار پرتغالی به نام خورخه آرانتاس ملاقات و ازدواج می کند. این زوج با هم صاحب فرزندی شدند و این دو نفر اندکی پس از تولد جسیکا در ژوئیه 1993 از هم جدا شدند و رابطه آنها در ماه نوامبر پایان یافت. اندکی پس از جدایی ، رولینگ به انگلیس بازگشت و اولین کتاب هری پاتر را روی ماشین تحریر در کافه ها نوشت .



چه مبارزات دیگری در داستان زندگی جی کی رولینگ نقش دارد؟

مادر تنها بودن یک مبارزه به خودی خود است. اما این تنها مبارزاتی نیست که جی کی رولینگ در آن زمان با آن روبرو بود. او همچنین بدون کار بود ، پول زیادی نداشت و از طریق بهزیستی زندگی می کرد. همه این مبارزات باید او را تحت فشار قرار داده و منجر به افسردگی وی شود.

درست است ، جی کی رولینگ از افسردگی رنج می برد و بعداً با توجه به تجربه خود در مورد بیماری، الهام گرفته می شود که دمنتورها را ایجاد کند. او در هنگام ارسال اولین کتاب هری پاتر در سال 1995 با مخالفت ناشران زیادی روبرو شد. با این وجود سرانجام ناشری به نام بلومزبری شانس او را پیدا کرد و هری پاتر و سنگ فلسفه را با نام قلم JK Rowling منتشر کرد  او سعی کرد جنسیت خود را پنهان کند تا پسران کتاب را بخوانند.

بنابراین چه چیزی می تواند از داستان زندگی نویسنده تحسین برداشته شود؟ که در پایان مبارزات می تواند به نتایج خوبی منجر شود؟همه این درس ها را می توان از داستان او و همچنین این درس گرفت: تسلیم نشو.

هرگز از رویاهای خود دست نکشید و هرگز امید نداشته باشید که روزی اوضاع بهتر خواهد شد. شما ممکن است فقط مثل JK Rowling باشید و زندگی خود را پس از رسیدن به کف سنگ دوباره بسازید.


با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .


مدیریت زمان و 13 تکنیک برای داشتن زمان بیشتر

تکنیکهای مدیریت زمان

مدیریت زمان یکی از اصول اساسی موفقیت می باشد. با دانستن نکات کلیدی مدیریت زمان و بکار بردن آنها در زندگی وکار می توانید از زمان خود به خوبی استفاده نموده و بیشترین بازدهی را داشته باشید. در این مقاله به 13 تکنیک مدیریت زمان می پردایم.

1. بین برنامه ها فاصله بگذارید.

مغز انسان فقط می تواند هر بار حدود 90 دقیقه تمرکز کند .برای جلوگیری از فرسودگی شغلی و حفظ بهره وری بالا در طول روز ، حداقل هر 90 دقیقه یک وقت استراحت را برنامه ریزی کنید.

2.از زمان انتظار بیشترین استفاده را ببرید. 

این برای همه اتفاق می افتد: ما در صف ها ، اتاق انتظار ، پایانه های فرودگاه ، ایستگاه های قطار و غیره منتظر می مانیم.

 در این بازه زمانی، به ایمیل های تلفن خود پاسخ دهید ، تماس های تلفنی از دست رفته را جبران کنید، آرام باشید یا مراقبه کنید. یک کتاب با خود حمل کنید و بخوانید. به پادکست های تلفن خود گوش دهید.



3.ایمیل خود را سازماندهی کنید.

افرادی که صندوق ورودی نامرتب دارند بیش از دیگران وقت خود را برای ارسال نامه الکترونیکی می گذرانند.

بهترین راه برای سرعت بخشیدن به ارتباطات ایمیل و اتلاف وقت کمتر در مبادلات اضافی ، سازماندهی صندوق ورودی است.

بیایید چند ترفند را مشاهده کنید که به شما کمک می کند ایمیل ها را سریعتر الک کنید ، سازمان و پاسخ دهید.

- ایمیل هایی را که ممکن است حاوی برخی اطلاعات مهم باشد اما نیازی به پاسخ فوری ندارند بایگانی کنید.

- از فیلترها برای تعیین خودکار برچسب ها به نامه های ورودی بر اساس فرستنده یا برخی دیگر از اطلاعات / کلمه کلیدی موجود در آنها استفاده کنید.

- حتی می توانید با تنظیم فیلتر برای هر نامه الکترونیکی که حاوی کلمه "لغو اشتراک" است ، به کلیه خبرنامه ها برچسب بزنید.

4.طرف دیگر مغز خود را آموزش دهید.

برای درگیر کردن قسمتهایی از مغز که در محل کار استفاده نمی کنید ، به سرگرمی بپردازید. شما سریعتر مشکلات را حل خواهید کرد و خلاقیت بیشتری در اختیار خواهید داشت.

گذراندن وقت در خارج از منطقه راحتی خود منجر به موفقیت می شود. اگر وکیل هستید ، رقصیدن را یاد بگیرید. اگر پیانیست هستید ، ورزش های رزمی را انجام دهید. اگر توسعه دهنده نرم افزار هستید ، بیرون بروید و معاشرت کنید.

5. مرتباً ورزش کنید.

ورزش به شما کمک می کند عوامل استرس زای روزمره را کنترل کنید. محققان نشان داده اند که جلسات تمرینی کوتاه و شدید می توانند به اندازه جلسات طولانی مفید باشند. مدتی را برای تمرینات کوتاه اختصاص دهید - حداقل هر یک روز در میان.

6. خوب بخوابید.

دانشمندان دریافته اند که کمتر خوابیدن برای ایجاد زمان بیشتر وظیفه محور منجر به دردسر می شود. افراد خسته بیشتر معطل می شوند و به راحتی حواسشان پرت می شود. هر شب حداقل هشت ساعت به مغز خود اجازه خواب دهید.

7.از تقویم خود استفاده کنید.

تقویم برای موارد بسیار دیگری غیر از برنامه ریزی جلسات خوب است. از تقویم خود برای پیگیری مهلت های قانونی ، مسدود کردن زمان خاموش برای کارهای متمرکز و افزودن خودکار مکان به رویدادها استفاده کنید.

مسئولیت وقت خود را بر عهده بگیرید. اگر فکر می کنید با ورود برنامه ریزی شده برنامه روز شما پیش نمی رود ، فقط آن را لغو کنید.



8.زمان استراحت را برنامه ریزی کنید.

مراقبه به شما کمک می کند تا چشمی تازه داشته باشید و بینش جدیدی درباره کار خود کسب کنید.

9.یاد بگیرید نه بگویید.

وقت شما با ارزش است. این کار را صرف افراد و پروژه هایی نکنید که با مأموریت و اهداف شما همخوانی ندارند.

به جای پذیرفتن خودکار دعوت ها و پیشنهادات، بگویید ، "من برنامه خود را بررسی می کنم و به شما برمی گردم" .

این عبارت ساده وقت شما را برای ارزیابی پیشنهادات و تصمیم گیری هوشمندانه می خرد.

10.زود باش

از رویکرد مشابه با ضرب الاجل استفاده کنید. برنامه ریزی کنید که کارهای خود را یک روز زودتر از موعد مقرر ارسال کنید.

11. سیستم خود را به عادت تبدیل کنید.

از ایده های ذکر شده در بالا عادت ها را شکل دهید. این نکات مدیریت زمان را تمرین کنید و یک ذهنیت بهره وری را درونی کنید.

یک برنامه معقول تنظیم کنید که بتوانید در طولانی مدت (حداقل یک ماه) حفظ کنید. پس از مدتی ، عادت های روزانه و هفتگی شما به صورت خودکار در می آیند.

12. در این فاصله عادت های بد را کنار بگذارید.

یک برنامه مشخص کنید و به آن پایبند باشید. با دنبال کردن این برنامه ، طبیعتاً عادت های قدیمی و غیرمولد خود را از بین خواهید برد.

13.بدون توجه به هر چیزی ، اوقات خوشی را سپری کنید.

در مورد بررسی همه موارد لیست کارهای خود وسواسی به خرج ندهید. با تعادل مناسب کار / زندگی هر روز لذت ببرید. اتمام حجم کاری بیش از اندازه امروز ارزش یک روز غیرمولد و سوخته را ندارد.

ثابت کار کنید و در بهترین سرعت خود باشید. عجله در انجام کارها باعث کاهش کیفیت کار و ایجاد استرس می شود. ممکن است کلیشه ای به نظر برسد ، اما به خاطر داشته باشید: جاده همیشه از مقصد مهمتر است.


برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413(واتساپ)