الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

چگونه بر ترس فلج کننده خود از موفقیت غلبه کنیم

ترس از موفقیت

هر زمان که در مورد رویاها با مردم صحبت می کنید ، هدف آنها در زندگی معمولاً موفقیت است، خواه این بدان معناست که به شغلی بهتر دست می یابید ، درآمد بیشتری کسب می کنید ، خانه ای بزرگتر خریداری می کنید ، اتومبیل زیباتر خریداری می کنید و به همه چیزهایی که با موفقیت به دست می آیند ، پی می برید.

در حالی که مردم می گویند که آنها می خواهند موفق شوند ، اما وقتی صحبت از پیشنهاد شغلی می شود ، احساس ترس و فلجی بر آنها غلبه می کند که معمولاً با از دست دادن فرصت به طور کامل توسط فرد به پایان می رسد.

فرد با تأکید می گوید که آنها واقعاً می خواهند شغل جدید را به دست بگیرند و از این فرصت شگفت انگیز استفاده کنند ، اما فکر اینکه واقعاً موقعیت فعلی خود را ترک کنند و از نو شروع کنند بسیار وحشتناک است به طوری که در نهایت آنها کاری را انجام می دهند که در نهایت آن را برای خود خراب می کنند.



ترس در زندگی

این یادآوری من از زمان شروع اسکی برای اولین بار است. من از انتخاب این ورزش هیجان زده شدم. شروع به پایین آمدن با دویدن های تندتر کردم و چون سرعت را بالا می بردم ، عمداً سقوط می کردم. آنچه فهمیدم این بود که سرعت واقعی نیست که باعث سقوط من می شود ، بلکه ترس از مسابقه در تپه ها است.

وقتی از تردید در دستیابی به یک فرصت صحبت می کنم ، به مشکلات مشکوک در این نقش مانند دستمزد کمتر از حد انتظار ، رئیسی که با او کمی ناخوشایند هستید و کمبود رفاقت در بین کارمندان اشاره نمی کنم. من به فرصت هایی اشاره می کنم که همه چیز مرتب در جای خود قرار می گیرد و این مرحله طبیعی و عالی است. پول بهتر است. مردم دوستانه هستند. مدیر یک مربی عالی خواهد بود. رفت و آمد راحت است. عنوان فقط همان چیزی است که شما بدنبال آن بودید. در واقع هیچ چیزی برای سوراخ کردن وجود ندارد. همه چیز مطابق خواسته های شخص است.

از موانع ذهنی خود عبور کنید

پس از چند ماه مصاحبه با بیش از ده نفر ، هنگامی که فرد بالاخره پیشنهاد را دریافت کرد ، به نظر نمی رسد که ماشه را بکشد. این یک چالش برای فرد و همه اطراف است زیرا کاملاً آشکار است که این همان چیزی است که فرد می خواهد و آرزو می کند. با این حال ، شخص فقط اجازه نمی دهد که از موانع درک شده در ذهن خود عبور کند.

من پیشنهاد می کنم اگر در این موقعیت قرار گرفتید - با فرصتی که زندگی شما را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد و کاری است که می خواستید انجام دهید ، اما خود را فلج می بینید ، تأمل کنید. از خود بپرسید آیا این شغل مورد نظر شماست؟ آیا این افراد همکارانی هستند که دوست دارید با آنها کار کنید؟ آیا این فرصت شغلی شما را به سطح بعدی می رساند؟

اگر پاسخ مثبت است ، باید نگاهی دوباره بیندازید تا بدانید چه چیزی مانع شما می شود.

چرا در برابر برداشتن آن جهش به جلو مقاوم هستید؟ شما باید نسبت به خود انتقاد کنید.

مردم در فریب خود عالی هستند. آنها بهانه می آورند که چرا کاری انجام نمی دهند ، اما بهانه هایی که می آورند هرگز دلیل این امر نیستند.



تصمیمات بزرگ اضطراب آورند

هر وقت کسی تصمیم بزرگی بگیرد ، بسیار استرس زا است. شما عصبی ، ترسیده و مرعوب خواهید شد. بهانه آوردن و پذیرفتن فرصت جدید آسانتر از مقابله با ترس و اضطراب نیست. اما می دانید که خود را فریب می دهید. آیا دلیل موجهی وجود دارد که شما نباید این کار را انجام دهید؟ بد نیست تشخیص دهید که می ترسید. ما در فرهنگی زندگی می کنیم که گفتن شما می ترسید غیرقابل قبول است. اگر احساس اضطراب می کنید ، احساس نمی کنید فضای امنی برای صحبت در مورد آن دارید. شما باید این تردید را بپذیرید و درک کنید که این طبیعی است - خواه دنبال یک نقش میلیون دلاری باشید یا یک موقعیت سطح پایین.

با این روشها برترس خود غلبه کن

در حالی که همه افراد متفاوت هستند ، روش هایی وجود دارد که می توانید این استرس و اضطراب را کنترل کنید:  نفس های عمیق کشیدن ، پیاده روی طولانی و صحبت کردن با عزیزان. وقتی فهمیدید که این شغل را می خواهید و این فقط ترس شماست که مانع شما می شود ، به خود اعتماد کافی داشته باشید تا بتوانید مقاومت کنید. هنگام شروع ، لطفا توجه داشته باشید که ترسناک خواهد بود. اما قصد دارید از خود - در طولانی مدت - بخاطر داشتن شهامت برای موفقیت تشکر کنید.


برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت عزت خواه دات کام  دنبال نمایید.

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. ( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون).جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (دوره آموزشی فروش در سایت آمازون ) در ارتباط باشید .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.