الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

درس هایی از زبان آنتونی رابینز برای داشتن زندگی بهتر

سخنانی انگیزشی  آنتونی رابینز

آنتونی رابینز یکی از بزرگترین سخنرانان در جهان می باشد که زندگی افراد زیادی را تحت تاثیر قرارداده است. او زندگی پر فراز و نشیبی را طی نمود تا توانست به موفقیت های بزرگی دست یابد.

آقای رابینز به عنوان یک نیکوکار، از طریق همکاری خود با Feeding America ، در 5 سال گذشته بیش از 500 میلیون وعده غذایی به نیازمندان ارائه کرده است. او در مسیر تهیه 1 میلیارد وعده غذایی طی 5 سال آینده است. وی همچنین برنامه هایی را در بیش از 1500 مدرسه، 700 زندان و 50،000 سازمان خدمات و سرپناه آغاز کرده است.

آنچه برای آنتونی رابینز  با وجود عقب ماندگی ها و چالش های جسمی مهم است، داشتن یک مأموریت و هدف است و کمک به مردم در یافتن اهداف خود. رابینز می گوید که حتی از طریق استراتژی تجارت و همچنین مشارکت در شرکت های مختلف موفقیت مالی خود را کسب کرده است .

وی گفت: "آنچه به دست می آورید هرگز شما را خوشحال نخواهد کرد." "کسی که شما می شوید، شما را بسیار خوشحال یا بسیار ناراحت خواهد کرد." در این مقاله برخی از درسهای او را برای داشتن زندگی بهتر بیان می کنیم.



سه سطح تسلط

رابینز می گوید ما در سه سطح تسلط عقلی، عاطفی و جسمی حرکت می کنیم. ممکن است ما از نظر فکری چیزی را درک کنیم ، اما هیچ عکس العمل احساسی نسبت به آن نداشته باشیم یا قادر به انجام واقعی آن باشیم. وقتی چیزی را در سطح عاطفی می دانیم، واکنش عاطفی داریم.

این یک مدل ساده اما قدرتمند برای تفکر در مورد مراحل تسلط است و در واقع با طبقه بندی بلوم موازی است .

چهار کلاس تجربه

رابینز چهار نوع تجربه را به عنوان چارچوبی برای تفکر درباره اینکه چه نوع تجربه ای را باید بیشتر انجام داد و چه کارهایی را باید کمتر انجام داد ، بیان می کند:

  1. خوب برای شما ، خوب برای دیگران
  2. خوب برای شما ، بد برای دیگران
  3. بد برای شما ، خوب برای دیگران
  4. بد برای شما ، بد برای دیگران

  شش نیاز انسان

ما چرخه نیازها را پشت سر می گذاریم و بعضی از آنها مغایرت دارند. رابینز می گوید 6 نیاز انسانی ما عبارتند از:

  1. یقین - اطمینان - قطعیت
  2. عدم قطعیت
  3. اهمیت
  4. ارتباط
  5. رشد
  6. مشارکت

ما به یقین نیاز داریم و سپس به تعجب و تنوع نیاز داریم. ما نیاز به برجسته بودن و قابل توجه بودن و اثرگذاری خود در جهان داریم ، اما همچنین نیاز به ترکیب شدن و عضویت در جمعیت داریم.

ما نیاز داریم که رشد را تجربه کنیم و سهم خود را داشته باشیم و به دیگران بازگردانیم. آنتونی رابینز به ما می آموزد که هوشمندی کافی نیست. اگر باهوش باشیم اما اقدامی انجام ندهیم، می توانیم سرانجام باهوش و خرد، باهوش و چاق یا باهوش و تنها باشیم. ما باید اقدامات مداوم انجام دهیم و نتایج خود را بهبود بخشیم.

نمونه های مرجع عظمت را پیدا کنید. یک پایگاه دانش شخصی از الگوها و تمایزهای موفقیت ایجاد کنید. داستان های افراد موفق را مطالعه و جمع آوری کنید که می توانید از آنها بیاموزید و به آنها الهام دهید.

بر بهبود مستمر تمرکز کنید

به ثروت جسمی، روحی، مالی و معنوی دست یابید. رابینز پیشنهاد می کند اصلی را که CANI (Constant and Never Ending Improvement ) می خواند اتخاذ کنید.

می توانید از افراد دیگر سوال کنید. می توانید از بچه های خود بپرسید، "برای اینکه یک مادر یا پدر موفق باشم، چه کاری باید انجام دهم؟"

به عنوان مثال، ممکن است دریابید که قوانین شما برای موفقیت نامعقول است و هرگز آنها را رعایت نخواهید کرد، بنابراین هر چقدر تلاش کنید، همیشه خود را خواهید کوبید. قوانین خود را درک کنید و آنها را برای خود مناسب سازید.

رابینز به این سوال پاسخ می دهد ، "چرا ما ارتباط برقرار می کنیم؟" ما با هم ارتباط برقرار می کنیم تا احساس خوبی داشته باشیم یا احساس را گسترش دهیم، از یک احساس منفی خلاص شویم یا نتیجه را تغییر دهیم. قبل از نفوذ، روی رابطه تمرکز کنید.

با داشتن یک زندگی عاطفی متعادل، از انداختن احساسات در آونگ خودداری کنید.

میانبرها و مسیرهای اثبات شده را بر اساس افرادی که در آنجا بوده اند و انجام داده اند پیدا کنید.



10 نقل قول برتر آنتونی رابینز

  1. عزم راسخ برای بیدار کردن اراده انسان است.
  2. این ندانستن چه کاری انجام دهد ، همان کاری است که شما می دانید.
  3. تکرار مادر مهارت است.
  4. افراد موفق سوالات بهتری می پرسند و در نتیجه پاسخ های بهتری می گیرند
  5. به تصمیمات خود متعهد بمانید ، اما در رویکرد خود انعطاف پذیر باشید.
  6. گذشته با آینده برابری نمی کند.
  7. کیفیت زندگی شما کیفیت ارتباط شما ، با خود و همچنین دیگران است.
  8. چیزی به نام شکست وجود ندارد. فقط نتایج وجود دارد.
  9. مسیر موفقیت ، اقدامی عظیم و مصمم است.
  10. همیشه راهی وجود دارد - اگر متعهد باشید.

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

10راز زندگی شاد بدون توجه به سن شما - بخش دوم

کلید شادی در دستان شماست

دراین مقاله به ادامه رازهایی برای داشتن زندگی شاد می پردازیم. رازهایی که خود آنها را خلق می کنیم.

6. انتظارات را رها کنید

چه از آن آگاه باشیم و چه نباشیم ، تعداد مضحکی از اقدامات ما با توجه به انتظارات مشخص انجام می شود. اگر هر مقدار خون ، عرق یا اشک را در چیزی قرار دهیم ، معمولاً انتظار داریم نتایج کاملاً مشخصی از تلاش حاصل شود.

جدا شدن از این انتظارات بدون جدا شدن کامل از شخص یا واقعه ، فرآیند دشواری برای تسلط بر آن است. اما غیرممکن نیست

در حقیقت ، برخی می آموزند که ایده "جدا شدن" اغلب کاملاً اشتباه درک شده است. به جای قطع ارتباط یا رها کردن ، باید خودمان را کاملاً دوست داشته باشیم. این کار می تواند انجام شود ، همانطور که Thich Nhat Hanh گفت ، با دوست داشتن عمدی دیگران با "عمیق نگاه کردن و گوش دادن به طوری که ما بدانیم برای خوشحال کردن دیگران چه کاری انجام دهیم و چه کاری انجام ندهیم

این عشق عمدی برای پیدا کردن آنچه دیگران نیاز دارند ، نه آنچه ما می خواهیم به آنها بدهیم.

بنابراین ، دفعه دیگر که به کمک شخصی که دوست دارید رفتید ، این کار را با دادن آنچه که فکر می کنید به او نیاز دارد انجام ندهید (چیزی که اغلب با دوز سنگین انتظارات تعیین شده همراه است). به دنبال نیازهای واقعی دیگران باشید و سعی کنید آنها را برآورده کنید.

خوشبختی که این امر ایجاد می کند ارزش تلاش را دارد.



7. دوباره مثل یک بچه بازی کنید

این یک مغالطه است که سرگرمی در کودکی ما پایان می یابد. درست است ، با این حال ، بزرگسالان در هر سنی دارای مسئولیت ها ، مراقبت ها و نگرانی های زیادی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

اما تفاوت بین مراقبت از مسئولیت های ما و اجازه دادن به این مسئولیت ها مانع توانایی سرگرمی ما می شود.

معصومیت ساده کودک در بازی جادویی است. از اتومبیل های جعبه کبریت و عروسک های سایه ای گرفته تا رقص هایی که قبلاً رقص نکرده اید ، یک سرگرمی ساده و بی آلایش می تواند منبع شادی باورنکردنی درست از همان سال های اول خارج از رحم تا سال های نوجوانی باشد.

خود را به چالش بکشید تا یک فعالیت کودکانه را برای شرکت در آن پیدا کنید. سعی کنید مهارهای خود را آزاد کنید و وارد آن شوید. بگذارید خودتان لذت ببرید.

به احتمال زیاد ، در کمترین زمان خواهید دید که خود را لبخند می زنید.

8. آن را به یک بازی تبدیل کنید

همه و مادرشان می دانند که ورزش برای دفع افسردگی مفید است ، که طبیعتاً آن را راهی خوب برای کمک به ارتقا شادی می کند.

اما ، صادقانه بگویم ، ایجاد انگیزه برای بلند شدن از روی کاناپه و پیاده روی ممکن است دشوار باشد.

راهی که می توانیم کمک کنیم کل ورزش و سلامتی برنامه های روزمره ما به چیزی جلب توجه کننده تر تبدیل شود ، تبدیل آن به یک بازی است.

آیا می دانید طبق برنامه توسعه دهنده اقتصاد 2016 ، در آن سال 259000 برنامه بهداشتی و سبک زندگی در دسترس است - که بیش از سه میلیارد بار بارگیری شده است؟

پس چی؟ نکته این است که تعداد زیادی روش مختلف برای پیگیری پیشرفت شما ، تعیین چالش برای خود و دیدن اینکه دیگران برای جابجایی چه می کنند ، وجود دارد.

از یک برنامه تمرینی هفت دقیقه ای تا یک شمارنده کالری یا کربوهیدرات (و هزاران گزینه دیگر) ، امروز یک برنامه را انتخاب کنید و شروع به برنامه ریزی کنید.

9. هرگز یادگیری را متوقف نکنید

پیگیری یک سرگرمی گزینه بسیار خوبی است که به ما امکان می دهد همزمان احساسات خود را دنبال کنیم و چیزهای جدیدی یاد بگیریم.

برخی از سرگرمی ها مانند سنگ نوردی ، دوچرخه سواری کوهستان و یوگا حتی می توانند یک تجربه یادگیری را فراهم می کنند و به شما کمک می کنند تا در همان زمان از تناسب اندام برخوردار شوید

البته بسته به علایق شخصی خود گزینه های بیشماری دیگر نیز وجود دارد.

همین حالا کمی وقت بگذارید و مواردی را که دوست دارید لیست کنید. به خود سرگرمی توجه نکنید ، بلکه موارد واقعی علاقه شما را به خود جلب می کند - خصوصاً مواردی که هرگز نتوانسته اید دنبال آنها بروید.

اکنون آن لیست را انتخاب کنید و ببینید که چه علایقی با علایق شما سازگار است.

وقتی مسابقه پیدا کردید ، شیرجه بزنید و شروع به چالش کشیدن کنید تا چیز جدیدی یاد بگیرید!



10. به دنبال کمک حرفه ای باشید (هر زمان لازم باشد)

گاهی اوقات ، بدون توجه به اینکه از چه روشی استفاده می کنیم ، خوشبختی می تواند دست نیافتنی باشد.

اگر واقعاً به سختی می توانید ذهنیت تنبل و ناراضی خود را متزلزل کنید ، ممکن است با مسئله جدی تری روبرو باشید. هیچ چیز غیر عادی در این مورد وجود ندارد. تخمین زده شده است که بیش از یک نفر از هر چهار بزرگسال در ایالات متحده از افسردگی رنج می برد.

اگر این مورد شماهم هست ، بهتر است از متخصص کمک بگیرید. مهم است که درک کنیم این پذیرش شکست نیست ، بلکه یک حرکت عاقلانه است که هدف آن یافتن خوشبختی واقعی در طولانی مدت است.

جستجوی کمک حرفه ای می تواند اولین قدم مهم در یافتن خوشبختی واقعی باشد.

از درخواست کمک می ترسید؟ چشم انداز خود را تغییر دهید تا هدف بالایی داشته باشید !

امروز شیرجه بزنید

به یاد داشته باشید ، خوشبختی یک انتخاب است.

مهم این است که ما فقط از لیست هایی از این قبیل صرف نظر نکنیم و بدون اینکه چیزی را عملی کنیم عمل کنیم.

اگر آمادگی پیگیری خوشبختی در زندگی خود را دارید ، اکنون این کار را انجام دهید. یکی یا دو عنصر را از لیست انتخاب کنید و امروز شروع به استفاده از آنها کنید. همانطور که بر هر چیز تسلط دارید ، برگردید و چیز دیگری پیدا کنید تا اعمال شود.


برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413(واتساپ)

10راز زندگی شاد بدون توجه به سن شما - بخش اول

رازهایی برای داشتن زندگی شادتر

در بخش اول این مقاله به 5 راز زندگی شاد می پردازیم . رازهایی از جمله ارتباطات،شکرگزاری، اهمیت خانواده ودوستان و ... همه ما با اصطلاح "جستجوی خوشبختی" آشنا هستیم.

سوال این است:

دقیقاً چگونه زندگی شاد را دنبال می کنید؟ به خصوص به صورت روزانه؟ در وهله اول خوشبختی چیست؟

ابتدا باید واژه خوشبخت یرا تغریف کنیم. شاید ساده ترین تعریف از همه آنها این واقعیت باشد که خوشبختی ، در ریشه آن ، یک انتخاب است . این چیزی است که می توانیم دنبالش کنیم زیرا آن را انتخاب می کنیم.

این تعریف به طور طبیعی نشان می دهد که خوشبختی چیزی است که در قدرت خود ما نهفته است. این چیزی نیست که برای ما اتفاق بیفتد. 

و به همین دلیل ما اینجا هستیم ، درست است؟ بیایید برخی از راه های اصلی را که می توانیم به طور فعال دنبال خوشبختی باشیم ، از پیروی از احساساتمان گرفته تا رها کردن انتظارات و همه چیز در این میان استفاده کنیم.

در اینجا 10 راز برای فعالانه دنبال کردن  شادی در زندگی خود آورده شده است. آنها برای همه سنین کار می کنند و خواهید دید که بعضی از آنها در ظاهر متمرکز هستند در حالی که بیشتر به بهبود خودمان می پردازند.

با این حال ، صرف نظر از هر شادی خاصی که انتخاب می کنید ، به یاد داشته باشید که همه اینها فقط در صورتی جواب می دهند که در وهله اول به آنها بپردازید. به عبارت دیگر ، خوشبختی را انتخاب کنید.

1. از قدرت جامعه استفاده کنید

مفهوم اجتماع همانطور که به خوشبختی مربوط می شود به قدمت زمان است. انسانها همیشه در معاشرت دیگران راحتی پیدا کرده اند.

اما حقیقت عمیق در مورد خوشبختی جمعی این است که در واقع مربوط به چیزی نیست که ما از جامعه خارج می شویم. این در مورد چیزی است که ما در آن قرار داده ایم. جامعه مفهومی است که فقط زمانی کار می کند که کل آن در نظر گرفته شود ، به جای اینکه هر یک از افراد جدا باشد.

به عنوان مثال ، یک مطالعه در مورد کلان شهرهای ایالات متحده در جریان بحران اقتصادی اخیر نشان داد که مناطقی که بیشترین تمرکز اجتماعی بر غیرنظامیان است تمایل به بالاترین میزان خوشبختی دارند. به عبارت دیگر ، مناطق دارای بیشترین عملکرد و جوامع مرتبط بیشترین محتوای را در دوران سخت داشته اند.

این بدان معناست که ما باید جستجوی خوشبختی خود را با دیگران تقسیم کنیم.

در کلیسای خود کمک کنید. یک بانک غذایی محلی یا سرپناه حیوانات پیدا کنید. داوطلبانه به عنوان نگهبان گذرگاه در یک مدرسه. مربی تیم ورزشی. روش های زیادی برای داوطلب شدن در بافت بیشتر جوامع ما وجود دارد.

با این حال ، شما به این کار ادامه می دهید ، به دنیای اطراف خود متصل می شوید و به هر کجا که می توانید کمک کنید یکی از قدرتمندترین روش ها برای برافروختن آتش سعادت و رضایت در درون یک شخص است.



2. شکرگزار باشید

حقیقت این است که سپاسگزاری بدون کمی تلاش به سختی حاصل می شود و این نباید تعجب آور باشد. آیا در مورد چیزهای مهم همیشه اینطور نیست؟

مطالعات نشان داده است که "ارتباط قوی" بین قدردانی و رفاه فرد (به عنوان مثال خوشبختی) او وجود دارد. یک عمل ساده داشتن نگرش سپاسگزارانه می تواند به مقابله با موارد ناخوشایند مانند استرس و افسردگی کمک کند ، به ما کمک می کند روابطی را که اغلب به اندازه کافی دوست نداریم قدر بدانیم.

بنابراین ، چطور می توانیم قدردانی کنیم؟

یکی از ساده ترین راه های تمرین سپاسگزاری این است که وقت بگذارید و چیزهایی را که از آنها سپاسگزار هستید یادداشت کنید.

اکنون ، ما در اینجا در مورد لیست یکبار مصرف صحبت نمی کنیم. اگر به دنبال تغییر واقعی هستید ، خود را به چالش بکشید که یک بار در روز بنشینید و لیستی از سه تا پنج موردی را که از آنها سپاسگزار هستید ، با دست بنویسید. دست خط بسیار شخصی تر است و می تواند به ما کمک کند تا در مورد هر موضوع کمی بیشتر صحبت کنیم تا اینکه فقط آنها را تایپ کنیم.

اگر شروع کار سخت است نگران نباشید. وقتی ما در تلاش هستیم تا قدردان خود باشیم ، دیدن همه دلایلی که باید خوشحال باشیم دشوار است.

3. داوطلب شوید

داوطلب شدن نه تنها آن جامعه را که ما قبلاً لمس کرده ایم برآورده می کند ، بلکه درهای ما را برای یادگیری مهارت های جدید باز می کند . این انگیزه اغلب به اندازه یک فیش حقوقی نیرومند است و می تواند برای زندگی و خوشبختی ما مزایای طولانی تری داشته باشد ، درهای جدیدی را باز کند و به ما امکان ارتباط با دیگر افراد همفکر را بدهد.

در حالی که ما قبلاً در مورد اهمیت اتصال به انجمن های خود بحث کرده ایم ، اما وقتی صحبت از داوطلب شدن می شود ، به طور جدی در نظر بگیرید که کجا می خواهید به آن سرگرم شوید.

سعی کنید یک تلاش غیرانتفاعی در این نزدیکی پیدا کنید که مستقیماً با احساسات شما همسو باشد و به شما این فرصت را بدهد که خود را در چیزی که واقعاً به آن اهمیت می دهید بریزید.

اگر نمی توانید چنین کاری انجام دهید ، به دنبال شخصیت و مهارت خود باشید که در این روند وجود دارد ، به دنبال چیزی باشید که شما را به چالش بکشد.



4. وقت خود را با دوستان و خانواده بگذرانید

هرگز ، هرگز قدرت دوستان و خانواده را دست کم نگیرید. اینها افرادی هستند که می توانید روی آنها اطمینان حاصل کنید که در اوج و فرود ، در لحظات غم انگیز و شاد در کنار شما هستند.

یک دوست رابطه ای را نشان می دهد که شایسته توجه است و اگر تمایل داشته باشد ، می تواند خوشبختی واقعی را در زندگی ما ایجاد کند.

پیوند بین اعضای خانواده پیوندی قدرتمند است. در صورت فشار یا شکسته شدن ، می تواند دلیل بزرگی برای پریشانی و افسردگی در زندگی ما باشد.

وقت بگذارید و از راه های معناداری با عزیزانتان تماس بگیرید. به همین سادگی.

نیازی نیست که برای آنها چیزهایی بخرید یا از حرکتی عادی و عاشقانه فراتر بروید. در آغوش گرفتن ساده ، بوسه ، تماس تلفنی ، پیام کوتاه ، یادداشت یا تأیید دیگری که به آنها فکر می کنید می تواند باعث شگفتی در گردهمایی خانواده و دوستان شود و باعث ایجاد خوشبختی شود که همه ما در این روند سهیم هستیم.

5. پریز را از برق بکشید

ما تاکنون کاملاً در مورد "اتصال به برق" صحبت کرده ایم ، اما در این حالت ، طرف مقابل معادله را بررسی می کنیم.

مطالعه پس از مطالعه نشان می دهد که خوشبختی چیزی نیست که بتوانید از طریق اینترنت خریداری یا پیدا کنید. در حقیقت ، توجه مداوم ما به دستگاهها و "سبک زندگی آنلاین" ما چیزی به جز خوشبختی را به همراه دارد. 

برعکس ، مهم این است که ما وقت بگذاریم و آن وسایل را خاموش کنیم ، از آن حساب های شبکه های اجتماعی خارج شویم و روی عزیزانی که دقیقاً مقابل ما هستند تمرکز کنیم.

اگر چیزی شبیه بسیاری از ما هستید که برای تعادل فناوری در زندگی خود تلاش می کنیم ، فکر خوبی است که وقتی از هیچ صفحه نمایش استفاده نمی کنید ، یک روز "استراحت" داشته باشید. حتی ممکن است ساعاتی از صبح و شب را تعیین کنید که از لمس دستگاه خود امتناع کنید.

این تنها نیمی از جنگ است. به محض خاموش شدن فناوری ، این دقیقاً در آن زمان است که می توانید برای برقراری ارتباط و برقراری ارتباط با دوستان و خانواده ، داوطلبین و غیره تلاش های معناداری انجام دهید.

برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. ( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون).جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید .

چهار استراتژی بزرگ قدرشناسی - عزت خواه دات کام

قدرشناسی در زندگی

در اینجا اصول اصلی مبتنی بر تحقیق برای تبدیل قدردانی به یک عادت ماندگار آورده شده است. طی دو دهه گذشته ، بسیاری از تحقیقات در مورد خوشبختی را می توان در یک نسخه اصلی خلاصه کرد: تشکر کنید. در میان صدها مطالعه ، مشخص شده است که تمرین قدرشناسی باعث افزایش احساسات مثبت ، کاهش خطر افسردگی ، افزایش رضایت از رابطه و افزایش انعطاف پذیری در برابر حوادث استرس زای زندگی ، از جمله مزایای دیگر است. 

مسئله این است ، شکرگذاری همیشه به طور طبیعی به وجود نمی آید. نکات منفی در زندگی ما - ناامیدی ها ، کینه ها و ترس ها - گاهی اوقات بیشتر از موارد مثبت توجه ما را به خود جلب می کند.

اما رابرت امونز ، یک متخصص برجسته علمی در زمینه تشکر ، استدلال می کند که عمداً یک نگاه شکرگزارانه به ما کمک می کند تا هم چیزهای خوب زندگی خود را تشخیص دهیم و هم درک کنیم که بسیاری از این موارد خوب "هدیه" هایی است که خوشبختانه دریافت کرده ایم. با تبدیل عادت به شکرگذاری ، می توانیم لحن عاطفی زندگی خود را تغییر دهیم و فضای بیشتری برای شادی و ارتباط با دیگران ایجاد کنیم.

خوشبختانه ، محققان تعدادی از روش های پرورش شکرگذاری را شناسایی کرده اند. در اینجا 4 شیوه تشکر را بیان می کنیم.

1. برکات خود را بشمارید

بعضی روزها احساس می شود همه چیز اشتباه پیش می رود. اما غالباً ، حتی در روزهای بد نیز اتفاقات خوبی می افتد - ما فقط کمتر متوجه آنها می شویم.

در اینجا تمرین سه چیز خوب مطرح می شود. این روش شامل صرف 5 تا 10 دقیقه در پایان هر روز با نوشتن جزئیات در مورد سه چیز بزرگ یا کوچک در آن روز خوب است و همچنین توضیح دادن دلیل فکر کردن آنها روی داده است. مطالعه ای در سال 2005 به رهبری مارتین سلیگمن ، بنیانگذار سازمان مرکز روانشناسی مثبت در دانشگاه پنسیلوانیا دریافت که تکمیل هر روز این تمرین به مدت یک هفته منجر به افزایش شادی می شود که به مدت شش ماه ادامه دارد.



این عمل ساده موثر است زیرا نه تنها به شما کمک می کند اتفاقات خوبی را که در گذشته افتاده به خاطر بسپارید و از آنها قدردانی کنید. همچنین می تواند به شما یاد دهد که اتفاقات مثبت را همانطور که در لحظه اتفاق می افتند ، مشاهده کنید و بعداً آنها را به صورت زنده تری به خاطر بسپارید. با تأمل در منابع این چیزهای خوب ، ایده این است که شما بیشتر از اینکه تصور کنید جهان هستی علیه شما توطئه می کند ، یک اکوسیستم گسترده تری از خوبی ها را در اطراف خود مشاهده می کنید.

مشابه سه چیز خوب ، نگهداری یک ژورنال قدردانی است که شامل نوشتن حداکثر پنج چیز است که هفته ای یک بار از آنها سپاسگزار هستید و در مورد معنای این موارد تأمل می کنید. برای این عمل می توانید دامنه قدردانی خود را فراتر از اتفاقات خوبی که در آن روز افتاده گسترش دهید و اتفاقات مثبتی را از گذشته خود و حتی مواردی که در آینده رخ می دهد در نظر بگیرید. ژورنال قدردانی به ویژه هنگامی موثر است که شما روی افراد خاصی تمرکز کنید که از داشتن یا داشتن آنها در زندگی خود سپاسگزار هستید.

2.  تفریق ذهنی

گاهی اوقات فقط تصور اینکه چیزی از بین رفته است کافی است تا شما را وادار کنید آنچه را به دست آورده اید.

یکی از راه های انجام این کار مشارکت در روش تفریق ذهنی رویدادهای مثبت است که شامل در نظر گرفتن روش های مختلفی است که در آنها اتفاقات مهم و مثبت زندگی مانند موقعیت شغلی یا موفقیت تحصیلی هرگز رخ نداده است و سپس تأمل در زندگی شما بدون آنها چگونه خواهد بود.

پروژه سپاسگزاری

اگر چیزهای خوب را مسلم نپذیریم چه می کنیم؟ بیاموزید که چگونه سپاسگزاری می تواند به زندگی بهتر - و جهانی بهتر منجر شود - 

مجموعه ای از مطالعات سال 2008 به سرپرستی مینکیونگ کو نشان داد که تکمیل تمرین نوشتن تفریق ذهنی 15 دقیقه ای منجر به افزایش شادی و قدرشناسی می شود.

تفریق ذهنی می تواند تمایل به وقایع مثبت را خنثی کند و آنها را اجتناب ناپذیر بداند. درعوض ، به شما کمک می کند تا بفهمید که اتفاقات مانند گذشته رخ داده است.

یک تغییر در این عمل تفریق ذهنی در روابط است که شبیه تفریق ذهنی رویدادهای مثبت است اما شامل تمرکز ویژه بر روابط مهم مانند دوستان نزدیک یا شرکای عاشقانه است. اگرچه تصور زندگی خود بدون شخصی که به او اهمیت می دهید ممکن است دردناک باشد ، هر چند وقت یک بار انجام این کار می تواند یادآوری کند که آن شخص را مسلم نگیرید و در نتیجه باعث بهبود روابط شما می شود.

3.  خوش ذوق بودن

تا به حال متوجه شده اید که اولین لقمه کیک معمولاً بهترین است؟ ما تمایل داریم خود را با چیزهای خوشایند وفق دهیم - پدیده ای به نام " سازگاری لذت گرایانه " - و با گذشت زمان کمتر از آنها قدردانی می کنیم اما ما می توانیم با امتحان کردن تمرین Give It Up که این امر مستلزم ترک موقت فعالیتهای لذت بخش و بعداً بازگشت به آنها است ، این روند را قطع کنیم ، این بار با انتظار و هیجان بیشتر.

مطالعه ای که در سال 2013 توسط جوردی کوئیدباخ و الیزابت دان انجام شد ، نشان داد که پرهیز از یک فعالیت لذت بخش به مدت یک هفته (در این مورد ، خوردن شکلات) باعث می شود مردم لذت بیشتری از آن ببرند و وقتی که سرانجام دوباره به آن علاقه مند می شوند ، از آن استقبال بیشتری کنند.

هدف از این تمرین نه تنها تجربه لذت بیشتر بلکه شناخت این است که چگونه بسیاری از لذت ها را به عنوان یک امر طبیعی بدست می آوریم و سعی می کنیم بیشتر از آن لذت ببریم.



در عصر تلفن های هوشمند ، قدم زدن در خیابان و چشمان چسبیده به صفحه نمایش خود ، بی اطلاع از محیط اطراف ، یک تجربه معمول است. اما حتی اگر تلفن در دست نباشد ، ممکن است به راحتی حواس شما پرت شود یا عجله داشته باشید و در نتیجه فرصت استفاده از برخی موارد را که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید از دست بدهید - مناظر زیبا یا تحسین انگیز ، اعمال مهربانی بین مردم ، کودکان شایان ستایش.

همسو شدن با محیط پیرامون شما علاوه بر ایجاد احساس خوب ، می تواند فرصت های بیشتری برای برقراری ارتباط با افراد دیگر فراهم کند ، حتی اگر فقط به خاطر تقسیم لبخند باشد.

4.  بگویید "متشکرم"

قدردانی وقتی به دیگران ابراز شود ، می تواند بسیار قدرتمند باشد. حرکات کوچک تقدیر ، مانند یادداشت های تشکر ، می تواند تغییری ایجاد کند ، اما مواردی وجود دارد که بیش از یک "تشکر زودگذر" شایسته است.

اگر کسی در زندگی شما وجود دارد که احساس می کنید هرگز به درستی قدردانی خود را ابراز نکرده اید ، نوشتن یک نامه قدرشناسی متفکرانه و تفصیلی راهی عالی برای افزایش احساس قدردانی و خوشبختی خود است و در عین حال باعث می شود شخص مقابل احساس قدردانی و ارزشمندی کند. ؛ همچنین ممکن است روابط شما را با آنها تعمیق بخشد.

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

قانونهای طلایی قانون جذب

مسیر قانون جذب

ترسیم مسیر خود با قانون جذب می تواند در آغاز طاقت فرسا باشد. درک این مفهوم نه تنها برای تازه کارها می تواند دلهره آور باشد. با این حال، روند کار بسیار ساده و به هیچ وجه پیچیده نیست. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که در مورد آنچه می خواهید تصمیم بگیرید، معتقد باشید که این اتفاق با همان میزان مثبت رخ می دهد که بتوانید جمع کنید و تلاش خود را برای تحقق بخشیدن به آن انجام دهید.

قوانین استفاده از قانون جذب

در صورت گیر افتادن یا یافتن سد راه های پیش رو، در اینجا چند نکته برای آسان و مفید بودن سفر با قانون جذب آورده شده است.

تخریب محدودیت ها

قبل از شروع استفاده از قانون جذب، باید بررسی افکار و باورهای موجود را انجام دهید. از یافتن موارد محدود کننده ای که می توانند مانع پیشرفت شما شوند تعجب نکنید. آنها را از بین ببرید.

افکار خود را کنترل کنید

هر فکری از انرژی تشکیل شده است. ذهن شما مانند یک اسب فراری است که آن را آزاد کنید. در ساعت بیداری شما دسته ای از افکار از آن عبور می کنند. برخی از آنها خوب هستند، برخی نه چندان خوب، برخی واقعاً بد هستند. وقتی سفر خود را با قانون جذب آغاز می کنید، باید بر افکار خود کنترل داشته باشید. مثبت ماندن در بروز خواسته های شما حیاتی است. انرژی مورد نظر خود باشید.

اهداف مشخص را تعیین کنید

هنگام تصمیم گیری در مورد آنچه می خواهید، چیزی را که وضوح دارد صفر کنید. "خوشحال بودن" بسیار مبهم است. شما باید عمیق تر شوید و خوشبختی و آنچه شما را خوشحال می کند تعریف کنید. آن را با بیشترین جزئیات ممکن توصیف کنید.

روی یک خواسته تمرکز کنید

ممکن است بخواهید خیلی چیزها را همزمان داشته باشید. به عنوان یک مبتدی، بهتر است روی یک خواسته تمرکز کنید. فقط در این صورت است که می توانید با اشتیاق سوزان آن را بخواهید، که این شرط اساسی برای موفقیت است.

در مورد "چگونه انجام شدن آن" حساس نباشید

طبیعی است که بپرسید چگونه می خواهید به هدف خود برسید. اما این شیوه کار این مفهوم نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مورد خواسته خود تصمیم بگیرید و آن را بخواهید. شما باید مغز خود را آموزش دهید تا کنجکاوی خود را در این زمینه نادیده بگیرد.



اعتقاد مطلق

ایمان داشتن بدون ذره ای تردید رمز موفقیت است. تأییدها و تکرارهای مداوم در بالا بردن سطح اعتقاد فوق العاده مفید هستند.

راه موفقیت خود را تصور کنید

تجسم بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند است. خیال پردازی درباره آینده شما پس از موفقیت می تواند شما را به راحتی وارد منطقه کند. شما همچنین می توانید برای خودتان نامه های الکترونیکی یا نامه هایی از خود فرد آینده ارسال کنید که زندگی را بسیار شگفت انگیز توصیف می کند. راه اندازی صفحه بینایی با تصاویری از آینده کامل شما در مکانهایی که نظر شما را به خود جلب می کند، ایده خوب دیگری است.

یادداشت برداری کردن

بسیاری از افراد فقط می توانند به اهداف، تأییدها و سپاسگزاری فکر کنند. هیچ اشتباهی در آن مورد وجود ندارد. اما نوشتن آنها شدت آن را کاملاً به یک سطح دیگر می رساند. به شما کمک می کند تا تمرکز کنید و ببینید.

ایمان خود را تقویت کنید

داشتن ایمانی لرزان هر گامی که برمی دارید به صورت نمایی چند برابر می شود. صرف انگیزه فقط می تواند شما را تا اینجا برساند. با تأیید و تکرار مداوم، ایمان واقعی را ایجاد کنید.

به خود عشق و احترام بگذارید

برای موفقیت شما ضروری است. اصل اساسی قانون جذب می گوید که "مانند مانند را جذب می کند" . ماندن در یک ذهنیت مثبت به اندازه از بین بردن تک تک نکات منفی مهم است. با خودت مهربان باش.

هر روز با سپاسگزاری شروع کنید و به پایان برسانید

 سپاسگزار بودن برای چیزهای خوبی که دارید، به شما اطمینان می دهد که خواسته های حال و آینده شما نیز می توانند تحقق پیدا کنند و این شما را در یک روحیه شاد و مثبت قرار می دهد که برای موفقیت بسیار اساسی است.

تمریناتی که به شما کمک می کند آنچه را که می خواهید جذب کنید

مراحل قانون جذب می تواند فریبکارانه ساده باشد، اما به کار بستن و پیروی از آن چندان آسان نیست. با تکرار این تمرینات آسان برای پیگیری، از مزایای قانون جذب اطمینان پیدا می کنید.

  • وقت خود را بگذارید و تصمیم بگیرید که در واقع چه می خواهید
  • برای کمک به تجسم یک صفحه بینایی ایجاد کنید 
  • چند تأیید مثبت را انتخاب کنید و به طور مکرر از آنها استفاده کنید
  • از همه چیزهای شگفت انگیز زندگی خود سپاسگزار باشید
  • برای جلب بیشتر موارد مورد نظر خود از چرخ تمرکز استفاده کنید
  • بیاموزید که چگونه روزانه مراقبه کنید و مثبت و تمرکز بیشتری به همراه داشته باشید
  • ذهن آگاهی را تمرین کنید
  • لیستی از چیزهایی که قدردان آنها هستید را بنویسید و منتظر آنها هستید
  • هدف خود را فعال کنید
  • تصور کنید و رفتار کنید گویی که قبلاً به آنچه می خواهید رسیده اید
  • مثبت بمانید و شادی را در اطراف خود گسترش دهید
  • مهربانی تصادفی انجام دهید
  • دیگر نگران و وسواس درمورد چیزها نباشید
  • باورهای محدود را از بین ببرید
  • از افکار و احساسات منفی خلاص شوید
  • برای دریافت آنچه آرزو می کنید آماده شوید
  • با افراد همفکر همراه باشید
  • تجسم را از دید شخص دیگری تمرین کنید
  • تجسم انجام دهید که شامل حواس چندگانه باشد
  • کتابهایی درباره قانون جذب و نقل قولهای الهام بخش بخوانید
  • برای تحقق رویای خود به قدرت جهان ایمان داشته باشید


برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید


امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413(واتساپ)