الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

10راز زندگی شاد بدون توجه به سن شما - بخش دوم

کلید شادی در دستان شماست

دراین مقاله به ادامه رازهایی برای داشتن زندگی شاد می پردازیم. رازهایی که خود آنها را خلق می کنیم.

6. انتظارات را رها کنید

چه از آن آگاه باشیم و چه نباشیم ، تعداد مضحکی از اقدامات ما با توجه به انتظارات مشخص انجام می شود. اگر هر مقدار خون ، عرق یا اشک را در چیزی قرار دهیم ، معمولاً انتظار داریم نتایج کاملاً مشخصی از تلاش حاصل شود.

جدا شدن از این انتظارات بدون جدا شدن کامل از شخص یا واقعه ، فرآیند دشواری برای تسلط بر آن است. اما غیرممکن نیست

در حقیقت ، برخی می آموزند که ایده "جدا شدن" اغلب کاملاً اشتباه درک شده است. به جای قطع ارتباط یا رها کردن ، باید خودمان را کاملاً دوست داشته باشیم. این کار می تواند انجام شود ، همانطور که Thich Nhat Hanh گفت ، با دوست داشتن عمدی دیگران با "عمیق نگاه کردن و گوش دادن به طوری که ما بدانیم برای خوشحال کردن دیگران چه کاری انجام دهیم و چه کاری انجام ندهیم

این عشق عمدی برای پیدا کردن آنچه دیگران نیاز دارند ، نه آنچه ما می خواهیم به آنها بدهیم.

بنابراین ، دفعه دیگر که به کمک شخصی که دوست دارید رفتید ، این کار را با دادن آنچه که فکر می کنید به او نیاز دارد انجام ندهید (چیزی که اغلب با دوز سنگین انتظارات تعیین شده همراه است). به دنبال نیازهای واقعی دیگران باشید و سعی کنید آنها را برآورده کنید.

خوشبختی که این امر ایجاد می کند ارزش تلاش را دارد.



7. دوباره مثل یک بچه بازی کنید

این یک مغالطه است که سرگرمی در کودکی ما پایان می یابد. درست است ، با این حال ، بزرگسالان در هر سنی دارای مسئولیت ها ، مراقبت ها و نگرانی های زیادی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

اما تفاوت بین مراقبت از مسئولیت های ما و اجازه دادن به این مسئولیت ها مانع توانایی سرگرمی ما می شود.

معصومیت ساده کودک در بازی جادویی است. از اتومبیل های جعبه کبریت و عروسک های سایه ای گرفته تا رقص هایی که قبلاً رقص نکرده اید ، یک سرگرمی ساده و بی آلایش می تواند منبع شادی باورنکردنی درست از همان سال های اول خارج از رحم تا سال های نوجوانی باشد.

خود را به چالش بکشید تا یک فعالیت کودکانه را برای شرکت در آن پیدا کنید. سعی کنید مهارهای خود را آزاد کنید و وارد آن شوید. بگذارید خودتان لذت ببرید.

به احتمال زیاد ، در کمترین زمان خواهید دید که خود را لبخند می زنید.

8. آن را به یک بازی تبدیل کنید

همه و مادرشان می دانند که ورزش برای دفع افسردگی مفید است ، که طبیعتاً آن را راهی خوب برای کمک به ارتقا شادی می کند.

اما ، صادقانه بگویم ، ایجاد انگیزه برای بلند شدن از روی کاناپه و پیاده روی ممکن است دشوار باشد.

راهی که می توانیم کمک کنیم کل ورزش و سلامتی برنامه های روزمره ما به چیزی جلب توجه کننده تر تبدیل شود ، تبدیل آن به یک بازی است.

آیا می دانید طبق برنامه توسعه دهنده اقتصاد 2016 ، در آن سال 259000 برنامه بهداشتی و سبک زندگی در دسترس است - که بیش از سه میلیارد بار بارگیری شده است؟

پس چی؟ نکته این است که تعداد زیادی روش مختلف برای پیگیری پیشرفت شما ، تعیین چالش برای خود و دیدن اینکه دیگران برای جابجایی چه می کنند ، وجود دارد.

از یک برنامه تمرینی هفت دقیقه ای تا یک شمارنده کالری یا کربوهیدرات (و هزاران گزینه دیگر) ، امروز یک برنامه را انتخاب کنید و شروع به برنامه ریزی کنید.

9. هرگز یادگیری را متوقف نکنید

پیگیری یک سرگرمی گزینه بسیار خوبی است که به ما امکان می دهد همزمان احساسات خود را دنبال کنیم و چیزهای جدیدی یاد بگیریم.

برخی از سرگرمی ها مانند سنگ نوردی ، دوچرخه سواری کوهستان و یوگا حتی می توانند یک تجربه یادگیری را فراهم می کنند و به شما کمک می کنند تا در همان زمان از تناسب اندام برخوردار شوید

البته بسته به علایق شخصی خود گزینه های بیشماری دیگر نیز وجود دارد.

همین حالا کمی وقت بگذارید و مواردی را که دوست دارید لیست کنید. به خود سرگرمی توجه نکنید ، بلکه موارد واقعی علاقه شما را به خود جلب می کند - خصوصاً مواردی که هرگز نتوانسته اید دنبال آنها بروید.

اکنون آن لیست را انتخاب کنید و ببینید که چه علایقی با علایق شما سازگار است.

وقتی مسابقه پیدا کردید ، شیرجه بزنید و شروع به چالش کشیدن کنید تا چیز جدیدی یاد بگیرید!



10. به دنبال کمک حرفه ای باشید (هر زمان لازم باشد)

گاهی اوقات ، بدون توجه به اینکه از چه روشی استفاده می کنیم ، خوشبختی می تواند دست نیافتنی باشد.

اگر واقعاً به سختی می توانید ذهنیت تنبل و ناراضی خود را متزلزل کنید ، ممکن است با مسئله جدی تری روبرو باشید. هیچ چیز غیر عادی در این مورد وجود ندارد. تخمین زده شده است که بیش از یک نفر از هر چهار بزرگسال در ایالات متحده از افسردگی رنج می برد.

اگر این مورد شماهم هست ، بهتر است از متخصص کمک بگیرید. مهم است که درک کنیم این پذیرش شکست نیست ، بلکه یک حرکت عاقلانه است که هدف آن یافتن خوشبختی واقعی در طولانی مدت است.

جستجوی کمک حرفه ای می تواند اولین قدم مهم در یافتن خوشبختی واقعی باشد.

از درخواست کمک می ترسید؟ چشم انداز خود را تغییر دهید تا هدف بالایی داشته باشید !

امروز شیرجه بزنید

به یاد داشته باشید ، خوشبختی یک انتخاب است.

مهم این است که ما فقط از لیست هایی از این قبیل صرف نظر نکنیم و بدون اینکه چیزی را عملی کنیم عمل کنیم.

اگر آمادگی پیگیری خوشبختی در زندگی خود را دارید ، اکنون این کار را انجام دهید. یکی یا دو عنصر را از لیست انتخاب کنید و امروز شروع به استفاده از آنها کنید. همانطور که بر هر چیز تسلط دارید ، برگردید و چیز دیگری پیدا کنید تا اعمال شود.


برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413(واتساپ)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.