الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

قانونهای طلایی قانون جذب

مسیر قانون جذب

ترسیم مسیر خود با قانون جذب می تواند در آغاز طاقت فرسا باشد. درک این مفهوم نه تنها برای تازه کارها می تواند دلهره آور باشد. با این حال، روند کار بسیار ساده و به هیچ وجه پیچیده نیست. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که در مورد آنچه می خواهید تصمیم بگیرید، معتقد باشید که این اتفاق با همان میزان مثبت رخ می دهد که بتوانید جمع کنید و تلاش خود را برای تحقق بخشیدن به آن انجام دهید.

قوانین استفاده از قانون جذب

در صورت گیر افتادن یا یافتن سد راه های پیش رو، در اینجا چند نکته برای آسان و مفید بودن سفر با قانون جذب آورده شده است.

تخریب محدودیت ها

قبل از شروع استفاده از قانون جذب، باید بررسی افکار و باورهای موجود را انجام دهید. از یافتن موارد محدود کننده ای که می توانند مانع پیشرفت شما شوند تعجب نکنید. آنها را از بین ببرید.

افکار خود را کنترل کنید

هر فکری از انرژی تشکیل شده است. ذهن شما مانند یک اسب فراری است که آن را آزاد کنید. در ساعت بیداری شما دسته ای از افکار از آن عبور می کنند. برخی از آنها خوب هستند، برخی نه چندان خوب، برخی واقعاً بد هستند. وقتی سفر خود را با قانون جذب آغاز می کنید، باید بر افکار خود کنترل داشته باشید. مثبت ماندن در بروز خواسته های شما حیاتی است. انرژی مورد نظر خود باشید.

اهداف مشخص را تعیین کنید

هنگام تصمیم گیری در مورد آنچه می خواهید، چیزی را که وضوح دارد صفر کنید. "خوشحال بودن" بسیار مبهم است. شما باید عمیق تر شوید و خوشبختی و آنچه شما را خوشحال می کند تعریف کنید. آن را با بیشترین جزئیات ممکن توصیف کنید.

روی یک خواسته تمرکز کنید

ممکن است بخواهید خیلی چیزها را همزمان داشته باشید. به عنوان یک مبتدی، بهتر است روی یک خواسته تمرکز کنید. فقط در این صورت است که می توانید با اشتیاق سوزان آن را بخواهید، که این شرط اساسی برای موفقیت است.

در مورد "چگونه انجام شدن آن" حساس نباشید

طبیعی است که بپرسید چگونه می خواهید به هدف خود برسید. اما این شیوه کار این مفهوم نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مورد خواسته خود تصمیم بگیرید و آن را بخواهید. شما باید مغز خود را آموزش دهید تا کنجکاوی خود را در این زمینه نادیده بگیرد.



اعتقاد مطلق

ایمان داشتن بدون ذره ای تردید رمز موفقیت است. تأییدها و تکرارهای مداوم در بالا بردن سطح اعتقاد فوق العاده مفید هستند.

راه موفقیت خود را تصور کنید

تجسم بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند است. خیال پردازی درباره آینده شما پس از موفقیت می تواند شما را به راحتی وارد منطقه کند. شما همچنین می توانید برای خودتان نامه های الکترونیکی یا نامه هایی از خود فرد آینده ارسال کنید که زندگی را بسیار شگفت انگیز توصیف می کند. راه اندازی صفحه بینایی با تصاویری از آینده کامل شما در مکانهایی که نظر شما را به خود جلب می کند، ایده خوب دیگری است.

یادداشت برداری کردن

بسیاری از افراد فقط می توانند به اهداف، تأییدها و سپاسگزاری فکر کنند. هیچ اشتباهی در آن مورد وجود ندارد. اما نوشتن آنها شدت آن را کاملاً به یک سطح دیگر می رساند. به شما کمک می کند تا تمرکز کنید و ببینید.

ایمان خود را تقویت کنید

داشتن ایمانی لرزان هر گامی که برمی دارید به صورت نمایی چند برابر می شود. صرف انگیزه فقط می تواند شما را تا اینجا برساند. با تأیید و تکرار مداوم، ایمان واقعی را ایجاد کنید.

به خود عشق و احترام بگذارید

برای موفقیت شما ضروری است. اصل اساسی قانون جذب می گوید که "مانند مانند را جذب می کند" . ماندن در یک ذهنیت مثبت به اندازه از بین بردن تک تک نکات منفی مهم است. با خودت مهربان باش.

هر روز با سپاسگزاری شروع کنید و به پایان برسانید

 سپاسگزار بودن برای چیزهای خوبی که دارید، به شما اطمینان می دهد که خواسته های حال و آینده شما نیز می توانند تحقق پیدا کنند و این شما را در یک روحیه شاد و مثبت قرار می دهد که برای موفقیت بسیار اساسی است.

تمریناتی که به شما کمک می کند آنچه را که می خواهید جذب کنید

مراحل قانون جذب می تواند فریبکارانه ساده باشد، اما به کار بستن و پیروی از آن چندان آسان نیست. با تکرار این تمرینات آسان برای پیگیری، از مزایای قانون جذب اطمینان پیدا می کنید.

  • وقت خود را بگذارید و تصمیم بگیرید که در واقع چه می خواهید
  • برای کمک به تجسم یک صفحه بینایی ایجاد کنید 
  • چند تأیید مثبت را انتخاب کنید و به طور مکرر از آنها استفاده کنید
  • از همه چیزهای شگفت انگیز زندگی خود سپاسگزار باشید
  • برای جلب بیشتر موارد مورد نظر خود از چرخ تمرکز استفاده کنید
  • بیاموزید که چگونه روزانه مراقبه کنید و مثبت و تمرکز بیشتری به همراه داشته باشید
  • ذهن آگاهی را تمرین کنید
  • لیستی از چیزهایی که قدردان آنها هستید را بنویسید و منتظر آنها هستید
  • هدف خود را فعال کنید
  • تصور کنید و رفتار کنید گویی که قبلاً به آنچه می خواهید رسیده اید
  • مثبت بمانید و شادی را در اطراف خود گسترش دهید
  • مهربانی تصادفی انجام دهید
  • دیگر نگران و وسواس درمورد چیزها نباشید
  • باورهای محدود را از بین ببرید
  • از افکار و احساسات منفی خلاص شوید
  • برای دریافت آنچه آرزو می کنید آماده شوید
  • با افراد همفکر همراه باشید
  • تجسم را از دید شخص دیگری تمرین کنید
  • تجسم انجام دهید که شامل حواس چندگانه باشد
  • کتابهایی درباره قانون جذب و نقل قولهای الهام بخش بخوانید
  • برای تحقق رویای خود به قدرت جهان ایمان داشته باشید


برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید


امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413(واتساپ)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.