الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

درس هایی از زبان آنتونی رابینز برای داشتن زندگی بهتر

سخنانی انگیزشی  آنتونی رابینز

آنتونی رابینز یکی از بزرگترین سخنرانان در جهان می باشد که زندگی افراد زیادی را تحت تاثیر قرارداده است. او زندگی پر فراز و نشیبی را طی نمود تا توانست به موفقیت های بزرگی دست یابد.

آقای رابینز به عنوان یک نیکوکار، از طریق همکاری خود با Feeding America ، در 5 سال گذشته بیش از 500 میلیون وعده غذایی به نیازمندان ارائه کرده است. او در مسیر تهیه 1 میلیارد وعده غذایی طی 5 سال آینده است. وی همچنین برنامه هایی را در بیش از 1500 مدرسه، 700 زندان و 50،000 سازمان خدمات و سرپناه آغاز کرده است.

آنچه برای آنتونی رابینز  با وجود عقب ماندگی ها و چالش های جسمی مهم است، داشتن یک مأموریت و هدف است و کمک به مردم در یافتن اهداف خود. رابینز می گوید که حتی از طریق استراتژی تجارت و همچنین مشارکت در شرکت های مختلف موفقیت مالی خود را کسب کرده است .

وی گفت: "آنچه به دست می آورید هرگز شما را خوشحال نخواهد کرد." "کسی که شما می شوید، شما را بسیار خوشحال یا بسیار ناراحت خواهد کرد." در این مقاله برخی از درسهای او را برای داشتن زندگی بهتر بیان می کنیم.



سه سطح تسلط

رابینز می گوید ما در سه سطح تسلط عقلی، عاطفی و جسمی حرکت می کنیم. ممکن است ما از نظر فکری چیزی را درک کنیم ، اما هیچ عکس العمل احساسی نسبت به آن نداشته باشیم یا قادر به انجام واقعی آن باشیم. وقتی چیزی را در سطح عاطفی می دانیم، واکنش عاطفی داریم.

این یک مدل ساده اما قدرتمند برای تفکر در مورد مراحل تسلط است و در واقع با طبقه بندی بلوم موازی است .

چهار کلاس تجربه

رابینز چهار نوع تجربه را به عنوان چارچوبی برای تفکر درباره اینکه چه نوع تجربه ای را باید بیشتر انجام داد و چه کارهایی را باید کمتر انجام داد ، بیان می کند:

  1. خوب برای شما ، خوب برای دیگران
  2. خوب برای شما ، بد برای دیگران
  3. بد برای شما ، خوب برای دیگران
  4. بد برای شما ، بد برای دیگران

  شش نیاز انسان

ما چرخه نیازها را پشت سر می گذاریم و بعضی از آنها مغایرت دارند. رابینز می گوید 6 نیاز انسانی ما عبارتند از:

  1. یقین - اطمینان - قطعیت
  2. عدم قطعیت
  3. اهمیت
  4. ارتباط
  5. رشد
  6. مشارکت

ما به یقین نیاز داریم و سپس به تعجب و تنوع نیاز داریم. ما نیاز به برجسته بودن و قابل توجه بودن و اثرگذاری خود در جهان داریم ، اما همچنین نیاز به ترکیب شدن و عضویت در جمعیت داریم.

ما نیاز داریم که رشد را تجربه کنیم و سهم خود را داشته باشیم و به دیگران بازگردانیم. آنتونی رابینز به ما می آموزد که هوشمندی کافی نیست. اگر باهوش باشیم اما اقدامی انجام ندهیم، می توانیم سرانجام باهوش و خرد، باهوش و چاق یا باهوش و تنها باشیم. ما باید اقدامات مداوم انجام دهیم و نتایج خود را بهبود بخشیم.

نمونه های مرجع عظمت را پیدا کنید. یک پایگاه دانش شخصی از الگوها و تمایزهای موفقیت ایجاد کنید. داستان های افراد موفق را مطالعه و جمع آوری کنید که می توانید از آنها بیاموزید و به آنها الهام دهید.

بر بهبود مستمر تمرکز کنید

به ثروت جسمی، روحی، مالی و معنوی دست یابید. رابینز پیشنهاد می کند اصلی را که CANI (Constant and Never Ending Improvement ) می خواند اتخاذ کنید.

می توانید از افراد دیگر سوال کنید. می توانید از بچه های خود بپرسید، "برای اینکه یک مادر یا پدر موفق باشم، چه کاری باید انجام دهم؟"

به عنوان مثال، ممکن است دریابید که قوانین شما برای موفقیت نامعقول است و هرگز آنها را رعایت نخواهید کرد، بنابراین هر چقدر تلاش کنید، همیشه خود را خواهید کوبید. قوانین خود را درک کنید و آنها را برای خود مناسب سازید.

رابینز به این سوال پاسخ می دهد ، "چرا ما ارتباط برقرار می کنیم؟" ما با هم ارتباط برقرار می کنیم تا احساس خوبی داشته باشیم یا احساس را گسترش دهیم، از یک احساس منفی خلاص شویم یا نتیجه را تغییر دهیم. قبل از نفوذ، روی رابطه تمرکز کنید.

با داشتن یک زندگی عاطفی متعادل، از انداختن احساسات در آونگ خودداری کنید.

میانبرها و مسیرهای اثبات شده را بر اساس افرادی که در آنجا بوده اند و انجام داده اند پیدا کنید.



10 نقل قول برتر آنتونی رابینز

  1. عزم راسخ برای بیدار کردن اراده انسان است.
  2. این ندانستن چه کاری انجام دهد ، همان کاری است که شما می دانید.
  3. تکرار مادر مهارت است.
  4. افراد موفق سوالات بهتری می پرسند و در نتیجه پاسخ های بهتری می گیرند
  5. به تصمیمات خود متعهد بمانید ، اما در رویکرد خود انعطاف پذیر باشید.
  6. گذشته با آینده برابری نمی کند.
  7. کیفیت زندگی شما کیفیت ارتباط شما ، با خود و همچنین دیگران است.
  8. چیزی به نام شکست وجود ندارد. فقط نتایج وجود دارد.
  9. مسیر موفقیت ، اقدامی عظیم و مصمم است.
  10. همیشه راهی وجود دارد - اگر متعهد باشید.

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.