الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

روتین صبحگاهی افراد موفق چگونه است؟

چگونه با یک روتین صبحگاهی مناسب میلیاردر شویم؟

تام بیلیو، یک کارآفرین موفق است که شرکت Quest Nutrition را با کمک شرکای خود، ران پنا و مایک اوسبورن تأسیس نمود. این شرکت در حال حاضر بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارد. او مصاحبه‌های سریالی اش را با نام Impact Theory شکل داد و آن را با برنامه قبلی خود، یعنی Inside Quest ترکیب نمود. این برنامه او بیش از 165 میلیون بار مورد بازدید قرار گرفته است.

به گفته بیلیو، او فرد به شدت تنبلی بود و در طول زندگی خود همیشه صبح‌ها تا مدت‌ها در تخت خواب خود باقی می‌ماند. او آنقدر تنبل بود که حتی اگر احساس سرما هم می‌کرد، حاضر نبود از تخت خواب خود بیرون آمده و یک سویشرت به تن کند. او حتی در دوران کودکی هم هیچ نشانه‌ای از موفقیت نشان نمی‌داد. مادر او، که به گفته تام بزرگ‌ترین قهرمان زندگی او است، تصور می‌کرد که بیلیو در زندگی آینده خود شکست می‌خورد.

حال این سؤال مطرح می‌شود که چگونه یک کودک تنبل که هیچ نشانه‌ای از موفقیت را از خود بروز نداده بود، در نهایت توانسته موفق شود؟ بیلیو در یکی از مصاحبه‌های خود عنوان کرده است: «اولین گامی که من برداشتم، شکل دادن دوباره شخصیتم به کمک تبدیل نگرشم از یک حالت ثابت به یک حالت رشد یافته بود. زمانی که من دست از نگرانی برای حرکت در مسیر درست برداشتم و به نگرانی برای پیدا کردن پاسخ درست، آن هم سریع‌تر از دیگران روی آوردم، توانستم رشد نامحدود خودم را پایه گذاری کنم. عامل دیگری که در کنار این اصل به موفقیت من کمک کرد، چگونگی استفاده من از زمان، به ویژه ساعات صبح بود.» در ادامه به عاداتی که بیلیو به مرور زمان پیدا کرده و همچنان نیز  آنها را انجام می دهد و او را به یک کارآفرین موفق تبدیل نموده است را با هم مرور می‌کنیم.



1. برای موفقیت در زندگی باید عادت خواب مناسبی داشته باشید

روتین صبحگاهی بیلیو از بعد از ظهر روز قبل آغاز می‌شود. بیش از یک دهه است که او برای بیدار شدن به هشدار ساعت نیاز ندارد. شما در روز به میزان مشخصی خواب نیاز دارید. اگر میزان خواب مناسبی نداشته باشید، عملکرد شما در روز کاهش چشمگیری پیدا می‌کند. این کاهش آنقدر زیاد می‌شود که می‌توانید تأثیر آن را در عملکرد خود با استفاده از آزمون توانایی شناختی آزمایش کنید. بنابراین در گام اول، خواب شب را به عنوان مهم‌ترین کاری که باید در طول یک روز انجام دهید، در نظر بگیرید. به طور معمول هر کجا که هستید، سعی کنید بین ساعت 3 تا 4 بعد از ظهر به خانه آمده و کارهای خود را انجام دهید. به این ترتیب می‌توانید شب را زودتر به تخت خواب بروید.

2. تمرینات بدنی انجام دهید تا زندگی موفقی را داشته باشید

به گفته تام او هر روز صبح به محض اینکه از خواب بیدار می‌شود به خودش یادآوری می‌کند که باید تمرین بدنی داشته باشد. او 5 روز در هفته تمرین می‌کند اما مثل خیلی‌های دیگر علاقه‌ای به رفتن به باشگاه ندارد. ولی در هر صورت از تخت خواب خود بیرون آمده و برای ورزش کردن به باشگاه می‌رود. بیلیو یک باشگاه در خانه خود دارد. به همین دلیل هم فاصله زمانی بین بیدار شدن او تا شروع تمرینات، تنها حدود 10 دقیقه است.

یکی از کارهای ضروری که باید برای موفقیت در زندگی انجام دهید، داشتن نظم است. موفقیت با انجام کارهایی به دست می‌آید که شاید شما دوست نداشته باشید آنها را انجام دهید اما مجبور به انجام آنها می شوید. شما باید کاری که به عهده دارید را انجام دهید، حتی اگر تک تک سلول‌های بدنتان به شما بگویند که آن کار را انجام ندهید.


ادامه مقاله روتین صبحگاهی افراد موفق چگونه است؟

برای مطالعه و مشاهده مقالات و فایل های ویدیویی بیشتر با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید


ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟

هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.