الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

تلاش آمازون برای تحویل یک روزه سفارشات به مشتریان


با نشان دادن چقدر اهمیت فدرال اکسپرس (NYSE: FDX) که قرارداد تحویل داخلی اکسپرس خود را لغو می‌کند ، Amazon.com (NASDAQ: AMZN) تعداد 15 هواپیمای باری دیگر را در نمایشگاه هوایی پاریس که اخیراً برگزار شده ، سفارش داده است که به آن اجازه می‌دهد تا بیشتر هواپیماهای خود را حمل کند. بسته‌های خود

در حالی که احتمالاً خرید قبل از تصمیم فدرال اکسپرس تصمیم گرفته بود آن را به مهار برساند ، زیرا آمازون تحویل یک روزه را برای اعضای نخست وزیر صادر می‌کند ، کنترل بیشتر بسته‌های حمل و نقل اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. رسیدگی داخلی به تدارکات فرآیند ، انعطاف پذیری بیشتری را برای برآورده ساختن آن خواسته‌ها ایجاد می‌کند ، اما این امر باعث افزایش یادگیری و مهارت آمازون در انجام کار می‌شود ، در صورتی که تصمیمی برای تبدیل شدن به حامل شخص ثالث داشته باشد ، همانطور که بسیاری گمان می‌کنند.

تلاش آمازون برای افزایش ظرفیت

شما معمولاً آمازون را با بزرگترین نمایشگاه هوایی و هوافضا در جهان ، بلکه غول تجارت الکترونیکی مرتبط نمی‌کنید. موافقت کرد که 15 هواپیمای باری اضافی Boeing 737-800 را از طریق خدمات حمل و نقل هوایی سرمایه جنرال الکتریک (NYSE: GE) اجاره دهید. آن‌ها علاوه بر پنج بویینگ 737-800s اجاره شده از GECAS در اوایل سال جاری خواهد بود. تا سال 2021 ، آمازون می‌گوید که 70 هواپیما به بهره برداری خواهد رسید.

افزایش ظرفیت آمازون از هواپیماهای جدید ، حتی پس از پرداخت هزینه از دست دادن تجارت فدرال اکسپرس ، آن را تبدیل به یک رقیب بالقوه برای تبدیل شدن به رقیب در ناو و UPS رقیب خود (NYSE: UPS) می‌کند. اگرچه 70 هواپیما فقط بخشی از 700 هواپیمایی است که FedEx در آن پرواز می‌کند ، اما آمازون به ناوگان قابل مقایسه‌ای برای شروع ورود به جاده‌های مهم در برابر حامل‌های اولیه احتیاج ندارد. ممکن است آمازون بگوید که به سادگی ظرفیت بسته‌های خود را اضافه می‌کند ، اما به نظر می‌رسد که خرده فروش آنلاین در حال آماده سازی برای ورود به شرکت تحویل بسته‌های شخص ثالث است.

غول تجارت الکترونیکی در حال ساخت یک مرکز هوایی آمازون در فرودگاه بین المللی سینسیناتی / کنتاکی شمالی است که در سال 2021 افتتاح می‌شود و با ظرفیت کامل می‌تواند 100 هواپیما را در اختیار داشته باشد. سال آینده یک مرکز هوایی منطقه‌ای گسترده در فرودگاه فورت ورث اتحاد افتتاح می‌شود و یک مرکز مرتب سازی جدید در پارک هوایی ویلمینگتون اوهایو افتتاح خواهد شد. همچنین این قرارداد به توافق نامه رسید

حق کسب 40٪ سهام در Atlas Air Worldwide و 33٪ موقعیت مالکیت در گروه خدمات حمل و نقل هوایی ، دو شرکت لیزینگ هواپیما که از طریق آنها آمازون خدمات باربری Prime Prime خود را انجام می‌دهد.

آمازون در دسامبر گذشته دستور داد 20،000 ون Sprinter را به شرکتهای تحویل شخص ثالث اجاره دهند. این ناوگان تریلر تراکتور خود را دارد ، برای کارمندان مایل به راه اندازی شرکت‌های تحویل خودشان تحت پرچم نخست ، 10،000 دلار پیشنهاد می‌کند و سال گذشته بیش از 5،300 کانتینر حمل و نقل را از طریق شرکت اقیانوس باربری پکن Century Joyo Courier Service تحویل داد. همچنین برای اولین بار در پرونده‌های SEC خود اعلام کرد که سایر ارائه دهندگان تدارکات را رقابت خود می‌دانند.از پایان تا پایان ، تولیدکننده تا آستان مشتری ، اکنون آمازون یک شرکت تجارت الکترونیکی کاملاً یکپارچه است که در لس آنجلس اقدام به انجام آزمایش در زمینه خدمات تحویل شخص ثالث کرده است. با رشد ناوگان هواپیماهای باری،افزایش مقیاس خدمات برای استقرار منطقه به یک وظیفه آسانتر تبدیل می‌شود.




هزینه بالای آمازون برای رشد

ورود آمازون به تحویل بسته‌های شخص ثالث می‌تواند به FedEx ، که در برخی از حاشیه‌های بسیار نازک عمل می‌کند ، آسیب برساند. اگرچه اخیراً گزارش شده است که در سال مالی 2019 69.7 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرده است ، اما حاشیه عامل تعدیل شده 7.5٪ ، نسبت به 7.8٪ در سال گذشته و حاشیه خالص 5.9٪ بوده که نسبت به سال گذشته 6.4٪ کاهش داشته است. اگر آمازون تصمیم به تحمل کامل تحویل دیگران گرفت ، حاشیه UPS اگرچه بهتر از FedEx است ، اما هنوز هم تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

آمازون در سالهای اخیر با افزایش چشمگیر هزینه‌های حمل و نقل روبرو شده است ، زیرا رقابت برای دریافت سریعترین بسته برای مشتریان ، سهام را افزایش داده و قول‌های خرده فروشی را برای سرعت تحویل افزایش داده است. هر دو Walmart و Target همچنین ضمانت تحویل یک روزه برای افزایش سهم سفارش را دارند.


آمازون در سال 2018 مبلغ 27.7 میلیارد دلار برای حمل و نقل هزینه کرده است ، که تقریباً 28 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و هزینه‌ها در سه ماهه اول 21 درصد بیشتر بوده و به 7.3 میلیارد دلار رسیده است. داشتن کنترل بیشتر بر نحوه دستیابی بسته‌های خود به مشتری و باز کردن ظرفیت موجود با اجاره هواپیماهای بیشتر ، اطمینان می‌دهد که می‌تواند بار مشاغل خود را بر عهده بگیرد - و شاید از خرده فروشان شخص ثالث نیز.

FedEx (NYSE: FDX) اخیراً هنگامی که اعلام کرد تصمیم به تمدید قرارداد خود با Amazon.com را گرفته است ، دنیای خرید آنلاین را لرزاند ، (NASDAQ: AMZN). این شرکت هواپیمایی دیگر محموله‌های FedEx Express را در ایالات متحده تحویل نمی‌دهد. این حمل و نقل با بیان این نکته که بسته‌های آمازون کمتر از 1.3 درصد از کل درآمد فدرال اکسپرس را در سال 2018 نشان می‌دهد ، این اقدام را کمرنگ ساخت.

همانطور که همکار من آدام لوی خاطرنشان کرد ، "این نویسندگی مدتی است که روی دیوار قرار گرفته است" ، زیرا این شرکت در سال‌های اخیر به طور مداوم شبکه لجستیکی خود را گسترش داده و حتی یک پلت فرم کارگزاری باری را راه اندازی کرده است.

در پی این حرکات ، جای تعجب نیست که آمازون اکنون بزرگترین باربری خود است.

پیشتازی آمازون در زمینه تحویل سفارشات

طبق اطلاعات Rakutan Intelligence ، آمازون تقریباً نیمی از بسته‌های خود را تا پایان ماه مه تحویل داده و از طریق گزارشی در Axios منتشر کرده است. رهبر تجارت الکترونیک مسئولیت 48٪ از محموله‌های خود را بر عهده داشت ، در حالی که سرویس پستی ایالات متحده 33٪ و سرویس بسته‌های یونان (NYSE: UPS) 17٪ را تحویل می‌داد. فدرال اکسپرس لیست را با کمتر از 2٪ به دست آورد.

این نشان دهنده یک تغییر شدید از دو سال پیش است ، هنگامی که سرویس پستی حدود 63٪ و آمازون حدود 15٪ از بسته‌های خود را تحویل می‌داد. در آن زمان ، UPS حدود 20٪ ، در حالی که FedEx کمتر از 2٪ را حمل می‌کرد ، مشابه حجم اخیر آن است.

یکی دیگر از افشای این گزارش این است که آمازون حدود 20٪ از کل کالاهای تجارت الکترونیکی را در ایالات متحده تحویل می‌دهد که نتیجه تسلط آن بر بازار خرید دیجیتال است. آمازون مسئولیت حدود 40٪ از کل فروش‌های تجارت الکترونیکی داخلی است ، که تقریباً 20٪ از کل بسته‌های تجارت الکترونیکی تحویل شده در ایالات متحده است.حرکت قاطع به دور از خدمات پستی ایالات متحده با توجه به روابط متقابل دولت و آمازون نباید تعجب آور باشد. ترامپ جنگی را علیه این شرکت و بنیانگذار و مدیرعامل آن ، جف بزوس آغاز کرده است. در یک سری توییتها در اوایل سال گذشته ، مدیر آمازون را به خاطر مشکلات مداوم در سرویس پستی سرزنش کرد ، اگرچه این آژاثنس مدت‌ها قبل از ظهور آمازون به مشکل رسیده بود.با توجه به سفت و سخت عمومی و آرزوهای بلند مدت آن ، این حس را به وجود می‌آورد که آمازون به ساخت تجهیزات حمل و نقل و لجستیکی خود ادامه می‌داد ، ضمن اینکه خود را نیز تا حدودی از نوارهای دولت خارج می‌کرد.


یکی از عواملی که باعث تمایز کسب و کار اینترنتی آمازون از سایر بیزینس های آنلاین شده این است که این شرکت تلاش می کند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. اقدام آمازون برای تحویل یک روزه سفارشات به خریداران یکی از همین موارد است که نقش زیادی در افزایش فروش آمازون و اعتبار آن داشته است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.