الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

نحوه برنامه ریزی برای رسیدن به هدف

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • تأثیر تجربه در کسب موفقیت
  • رهایی از گذشته و موفقیت در زندگی
  • حرکت به سوی آینده ‌ای بهتر
  • پرونده‌های نیمه باز گذشته را در ذهن خود ببندید

تأثیر تجربه در کسب موفقیت

در این مقاله می‌خواهیم یک سؤال مهم را مطرح نماییم. شما در سالی که گذشت چه درس‌هایی گرفتید؟ به چه شکلی می‌توانید از تمام تجربیاتی که به شما اضافه شده است، استفاده نمایید تا بتوانید سال به مراتب بهتری را برای خودتان بسازید؟ به یاد داشته باشید که تجربه و موفقیت دو یار جدا نشدنی می‌باشند. هدف ما این است که شما بتوانید هر روز یک قدم به جلو رفته، زندگی خود را بهتر نموده و در نهایت بتوانید شخصیت بهتری پیدا کنید.

اگر در ابتدای سال جدید میلادی این مقاله را مطالعه می‌فرمایید، می‌توانید به سال 2018 بازگردید. اما هر زمان دیگری هم که این مقاله را مطالعه می‌کنید، می‌توانید به سالی که گذرانده‌اید برگردید و آن را مرور کنید. بررسی کنید چه اتفاقاتی در آن سال برای شما پیش آمده است و چه چیزهایی را یاد گرفته‌اید. حتی ممکن است اتفاقات بدی برای شما افتاده باشد یا برعکس دستاوردهای بزرگی داشته باشید. ما در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که چگونه از این اتفاقات و تجربیات درس بگیرید تا سال جدید را به بهترین شکل برای خود رقم بزنید.




رهایی از گذشته و موفقیت در زندگی

به اعتقاد استاد حسین عزت خواه هر چیزی که در 365 روزی که قبل از امروز اتفاق افتاده است را می‌توان به عنوان یک چمدان دانست. شما اگر می‌خواهید در مسیری پیش رفته و به کشور دیگری سفر کنید که در آنجا سال جدید آمده است، نیاز است تا آنجا که می‌توانید این چمدان را سبک‌تر نمایید. حتی برخی از اوقات لازم است که آن را همراه خود نبرید. چرا که شما قصد دارید وارد یک سفر رویایی شوید. مسیر شما ممکن است در جنگل باشد یا به طور کلی به شکلی باشد که اجازه بردن وسایل را به شما ندهد. به همین دلیل شما باید این مشکل را در همان ابتدا حل کنید. چرا که این وسایل، شما را سنگین می‌کند. زمانی که شما سنگین شوید، قدرت پرواز، یادگیری، تجربه کردن و در نهایت مثبت فکر کردن را از دست می‌دهید.


برای خواندن ادامه مقاله نحوه برنامه ریزی برای رسیدن به هدف کلیک نماتیید.

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید با مقالات و ویدیوهای رایگان آموزشی و انگیزشی بیشتر.


یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.