الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

فرمول ثروتمند‌ شدن

ثروتمند شدن را تجربه کنید

طرح‌هایی که شما را به پولدار شدن سریع ترغیب می‌کنند، در حقیقت در حد همان یک طرح باقی می‌مانند. هیچ یک از ما هرگز نتوانسته است یک شبه از داشتن یک زندگی متوسط به لیست ثروتمندترین افراد جهان در فوربس دست پیدا کنیم. بنابراین، این سؤال مطرح است چگونه آدم‌های ثروتمند به ثروت فعلی خود دست پیدا کرده‌اند؟

ما می خواهیم به این موضوع بپردازیم که برخی از موفق ترین افراد جهان، نیازهای لازم برای پولدار شدن را چه چیزهایی می‌دانند. در ادامه 7 فرد بسیار موفق، از تجربیات خود حرف زده و راز موفقیت خود را با شما در میان می گذارند.

1. پول خود را ذخیره کنید

مارک کوبان، کارآفرین و مالک Dallas Mavericks با ارزش 3.3 میلیارد دلار است. او از هیچ به ثروت فعلی خود دست پیدا کرد و اکنون از راهنمایی کردن کسانی که می‌خواهند مثل او موفق باشند، دریغ نمی‌کند. یکی از راهنمایی‌های کوبان در زمینه ثروتمند شدن چیست؟ پول نقد خود را برای موارد احمقانه هدر ندهید. در ادامه به یکی از توصیه‌های او در یکی از پست‌های یک وبلاگ با عنوان «چگونه پولدار شویم؟» خواهیم پرداخت. «پول خود را پس انداز کنید. تا آنجایی که می‌توانید صرفه جویی کنید و هزینه‌های بیهوده را حذف کنید. اولین قدم برای ثروتمند شدن، داشتن نظم است. اگر واقعاً می‌خواهید ثروتمند شوید، باید در زندگی خود نظم داشته باشید. آیا می‌توانید؟»

2. برای موفقیت برخلاف بقیه حرکت کنید

«اوراکل اوماحه» یک الگوی محبوب برای کسانی است که دوست دارند با فکر سرمایه گذاری کنند. تعجب برانگیز نیست که او سومین مرد ثروتمند جهان است و ارزش خالص دارایی‌های او 80.5 میلیارد دلار است. کلید موفقیت وارن بافت، سرمایه گذاری مداوم است. او از طریق سرمایه گذاری کردن روی شرکت‌هایی که توسط دیگر سرمایه گذاران نادیده گرفته شده‌اند، ثروت خود را به دست آورده است. در ادامه خلاصه‌ای از رویکرد او که در کتاب خود بیان کرده است را عنوان خواهیم کرد. «من می‌خواهم راز ثروتمند شدن در وال استریت را به شما بگویم. تمام درب‌ها را ببندید. زمانی که دیگران ترسیده‌اند، شما حریص باشید و زمانی که آنها حریص هستند، شما بترسید.»

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • همچون افراد موفق ترسو نباشید
  • فرصت‌های حاضر برای دستیابی به موفقیت خود را شناسایی کنید
  • احساسات خود را دنبال کنید تا تجربه موفقیت را داشته باشید

ادامه مقاله فرمول ثروتمند‌ شدن

برای مطالعه و مشاهده مقالات و فایل های ویدیویی رایگان آموزشی  انگیزشی بیشتر، ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.


یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.