الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

استراتژی های موفقیت

راهکارهای ساده برای موفقیت

موفقیت در دنیای امروز به موضوعی پرطرفدار تبدیل شده است. موفقیت در کار و زندگی امروزه دیگر اتفاقی نبوده و مستلزم به کارگیری نیروهای جسمی و روحی است. در این میان، استفاده از راهکارهای ساده و مؤثر می‌تواند انگیزه شما را برای ادامه مسیر افزایش دهد. در این مقاله قصد داریم برخی از استراتژی‌های موفقیت را برای شما بازگو کنیم.

1. اشتیاق به زندگی افراد موفق

به گفته دکتر آل. اف فلان، «جوانی، فقط دوره‌ای از زندگی نیست، بلکه حالتی از ذهن است. بنابراین افراد زمانی پیر می‌شوند که از رویاها و ایده آل‌های زندگی‌شان دست بکشند و خودآگاهی دوران جوانی‌شان را از دست بدهند. گذر زمان باعث ایجاد چین و چروک در پوست می‌شود، اما آنچه باعث پیر شدن روح انسان می‌شود، از دست دادن اشتیاق به زندگی و دنبال نکردن اهداف است. سن شما به اندازه تردیدها، ترس‌ها و نا امیدی‌های شما است. هرچه ترس‌ها و نا امیدی‌هایتان بیشتر باشد، روحتان سالخورده‌تر است. برای داشتن روحی جوان، باید باورها، اعتماد به نفس و امید خود را جوان و زنده نگه دارید.



2. به سلامت روح و جسم خود اهمیت دهید

استفاده از گیاهان دارویی به ویژه گیاهانی که متعلق به چین و مشرق زمین هستند، به سلامت روحی و جسمی شما کمک خواهد کرد. البته بهتر است برای به دست آوردن نتیجه بهتر با کارشناسان این حوزه مشورت کنید و تحت نظر آنها از این گیاهان استفاده کنید.

3. زمان خود را به درستی مدیریت کنید

سازماندهی و مدیریت زمان وقتی به درستی انجام می‌گیرد که اولویت‌های واقعی زندگی‌تان را بشناسید و بر اساس آنها اقدام به برنامه ریزی کنید. به این ترتیب دیگر وقتتان را صرف کارهای بی اهمیت نخواهید کرد.

آنچه در ادامه این مقاله می خوانید:

  •  برای دستیابی به موفقیت، سرعت زندگی‌تان را کاهش دهید
  •  افراد موفق به سبک تغذیه خود توجه کافی دارند
  •  افکار مثبت را در ذهنتان پروش دهید
  •  تمایل افراد موفق به ورزش کردن
  • لایف استایل افراد موفق را بسازیدعادت های موفقیت

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال کنید

https://ezzatkhah.com/strategies-of-success

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید


امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.