الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

برای موفقیت در بیزینس ذهنیت کارآفرین داشته باشید

یک کارآفرین برای راه اندازی یک بیزینس و کسب درآمد از آمازون باید ذهنیت لازم را در خود ایجاد کند. اولین مورد این است که قبل از هر کاری، باید هدف خودتان از راه اندازی آن کسب و کار را مشخص کرده باشید، در غیر این صورت در انتهای کار یا حتی اواسط آن با شکست مواجه خواهید شد. شما باید برای خودتان مشخص کنید که چه هدفی را می‌خواهید دنبال کنید، انتظار چه میزان درآمدی را دارید و در چه زمانی می‌خواهید به آن دست پیدا کنید. اطلاع از این موارد اهمیت بالایی دارد. مثلاً در کسب و کار آمازون باید بدانید که قرار نیست به سرعت پولدار شوید و به درآمد خوبی دست پیدا کنید. بعضی فکر می‌کنند که مثلاً ظرف دو هفته از راه اندازی بیزینس آمازون می‌توانند کسب درآمد کرده و زندگی خود را از راه آن تأمین کنند. این طرز فکر اشتباه است. نکته واضح این است که شما قرار است بیزینس بسازید. پس اگر به دنبال درآمد سریع باشید، آمازون انتخاب درستی نبوده و شما باید همان شغل کارمندی خود را دنبال کنید. 





شروع کسب و کار آمازون

باید بدانید که کار آمازون ساخت بیزینس است. هر کسب و کاری حتی ساده‌ترین آن مثل راه اندازی یک رستوران، به یک بازه زمانی نیاز دارد. شما از وقتی استارت کار را می‌زنید، ممکن است 6 ماه زمان لازم باشد تا بتوانید مشتری جذب کنید. شما برای بیزینس آمازون یا هر کسب و کار دیگری هم باید این ذهنیت را در خودتان ایجاد کنید که می‌خواهید کارآفرین شوید و طبیعتاً وظیفه یک کارآفرین هم ساخت بیزینس است. چس این که فکر کنید می‌توانید سریعاً به درآمد برسید و یا بعد از رسیدن به درآمد از آن کسب و کار بیرون بروید اصلاً درست نیست. اگر می‌خواهید با راه اندازی کسب و کار موفق شوید، اصلاً نباید تا 5 سال پول خود را از آن خارج کنید. به عبارت دیگر در حد این که بتوانید نیازهای زندگی¬تان را تأمین کنید، می‌توانید پول بیرون بکشید. پس نکته مهم این که به دنبال سریع پولدار شدن نباشید و بدانید که در حال ساخت بیزینس هستید. پس نباید انتظار داشته باشید که هر ماه به درآمد برسید. شاید 5 تا 6 ماه طول بکشد که برند بسازید و به درآمد برسید. 

شروع کسب و کار به کمک تجربه

برای راه اندازی یک کسب و کار یا باید خودتان به تنهایی کار را یاد بگیرید یا مربی در کنارتان داشته باشید. در حالت اول شما اطلاعات چندانی در مورد بیزینس خود ندارید، اما وارد راه شده و آن را یاد می‌گیرید. مثلاً ممکن است است یک رستوران تأسیس کنید، فردی را به عنوان سرآشپز استخدام کنید، اما مشکلات شما همچنان پابرجا باشد، سرآشپز را عوض می‌کنید، تغییر دکوراسیون می‌دهید، نوع برخورد با مشتریان را تغییر می‌دهید و با آزمون و خطا و تجربه کسب و کار خودتان را بهتر می‌کنید. 

راه اندازی بیزینس به کمک مربی

حالت دوم راه اندازی کسب و کار این است که یک مربی داشته باشید. شما برای شروع کسب و کار آمازون هم به مربی نیاز دارید. دلیل این موضوع کاملاً واضح است، به این خاطر که در این مسیر باید مراحل زیادی را پشت سر بگذارید. از جمله این که محصول خوب انتخاب کنید، با تولید کنندگان وارد مذاکره شوید، محصول را لیست کنید و به انبار آمازون بفرستید. پس از آن کار تبلیغات انجام دهید. سعی کنید از سوی مشتری نظر مثبت بگیرید، اگر مشتری ناراضی است او را راضی کنید و غیره. اگر هیچ ذهنیتی در مورد کسب و کار مورد نظر خود ندارید، باید به سراغ کسی بروید که مسیر آن را طی کرده باشد و شما را در جریان خطرات آن قرار دهد.

موفقیت در کسب و کار آمازون با دوره آربی

استاد حسین عزت خواه، مدرس موفقیت و کارآفرین که خود از فروشندگان برتر سایت آمازون هستند، دوره‌ای آنلاین به نام آربی را ساخته‌اند و تمامی مراحل را قدم به قدم به صورت ویدئویی آموزش می‌دهند. این دوره برای کسانی مناسب است که هیچ ایده‌ای در مورد کسب و کار آمازون ندارند و در واقع می‌خواهند آن را از صفر شروع کنند. دوره آربی، اولین و بهترین دوره برای آموزش کسب و کار آمازون به زبان فارسی است.  پس شما می‌توانید از آن به عنوان نقشه‌ای برای رسیدن به مقصد خود یعنی کسب درآمد بالا استفاده کنید. 

یادگیری و نقش آن در موفقیت کسب و کارهای آنلاین

یکی از عوامل موفقیت در کسب و کارهای آنلاین این است که روحیه یادگیری را در خودتان ایجاد کنید. با رشد کسب و کارهای آنلاین، شاهد تغییرات مداوم کسب و کارها هستیم. به این معنا که هر روز بیزینس های جدیدی ظهور می‌کنند و کسب و کارهای قبلی از بین می‌روند. این واقعیت همزمان تلخ و شیرین است. به این خاطر که امروزه روش‌های کسب درآمد در حال بهتر و ساده‌تر شدن هستند و اعدادی که قبلاً برای کسب درآمد بالا و غیر ممکن به نظر می‌رسیدند، امروز باور پذیر هستند.

منبع: ezzatkhah.com/amazon

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.