الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

12 راه برای آموزش ضمیر ناخودآگاه خود برای رسیدن به آنچه می خواهید

نقش ضمیر ناخودآگاه در زندگی

ذهن ناخودآگاه بر دقت تصمیم گیری تأثیر می گذارد. این ایده که اطلاعات ناخودآگاه می تواند بر تصمیمات ما تأثیر بگذارد ، یک ایده جذاب اما بحث برانگیز در روانشناسی بوده است 

تحقیقات جدید نشان داده است که اطلاعات پردازش شده ناخودآگاه می تواند بر صحت تصمیمات ما تأثیر بگذارد ، بدون اینکه ما از آن مطلع شویم.

الکساندا ولاسووا ، نامزد دکترا ، از دانشگاه نیو ساوت ولز می گوید: "مردم تمایل دارند تصمیماتی را که می گیرند بر اساس مشورت انجام دهند اما در هر نوع تصمیمی که می گیریم عناصری وجود دارد که ناخودآگاه هستند خیلی بیشتر از آن چیزی است که مردم تصور می کنند." .

"اطلاعات ناخودآگاه می تواند تصمیمات شما را بهتر کند اما همچنین می تواند آنها را بدتر کند.

برخلاف آنچه بیشتر ما دوست داریم به آن اعتقاد داشته باشیم ، تصمیم گیری ممکن است روندی باشد که تا حد زیادی توسط فعالیت ذهنی ناخودآگاه انجام می شود. تیمی از دانشمندان کشف کرده اند که چگونه مغز واقعاً ناخودآگاه تصمیمات ما را آماده می کند. حتی چندین ثانیه قبل از اینکه آگاهانه تصمیم بگیریم نتیجه آن را می توان از فعالیت ناخودآگاه در مغز پیش بینی کرد.

ضمیر ناخودآگاه شما دروازه بان منطقه راحتی شما است.

این قلمرو همچنین قلمرویی است که می توانید انتظار خود را در آن عادت دهید و به طور روزمره به دنبال اقداماتی باشید که بزرگترین موفقیت ، خوشبختی ، تمامیت یا بهبود زندگی شما را می سازد و تقویت می کند.

در اینجا ، چند روش برای شروع آموزش مجدد ذهن خود برای متحد بودن ، نه دشمن بودن ، وجود دارد.



1. مایل باشید تغییرات غیرقابل تغییر را ببینید

اولین قدم برای ایجاد تغییرات گسترده در زندگی شما این نیست که باور کنید که این کار امکان پذیر است ، بلکه مایل هستید که ببینید  آیا این کار امکان پذیر است.

نکته این است که شما مایل هستید ببینید امکان پذیر است ... این همان چیزی است که زندگی شما را تغییر خواهد داد.

2. به خودتان اجازه موفقیت بدهید

به خود اجازه خوشبختی و موفقیت را بدهید و نسبت به آن احساس گناه نکنید. اگر ارتباط ناخودآگاهی بین موفقیت غیراخلاقی ، یا فاسد بودن داشته باشید ، مطمئناً آنچه را برای انجام زندگی ای که می خواهید زندگی کنید ، انجام نمی دهید. در عوض ، به خود اجازه دهید قدم به یک وجود کامل ، شاد ، سالم ، پایه و معنی دار بگذارد.

3. اجازه ندهید ترس دیگران سایه تردید ایجاد کند

روشی که مردم به اخبار موفقیت شما پاسخ می دهند به شما می گوید که واقعاً در زندگی خود چگونه کار می کنند.

اگر نامزدی خود را اعلام کنید ، افرادی که در ازدواج شادی هستند برای شما خوشحال می شوند. افرادی که در ازدواج ناراضی هستند به شما هشدار می دهند که این کار دشوار است و باید از وقت باقیمانده خود به عنوان افراد "مجرد" لذت ببرید.

نکته این است که ترس دیگران پیش بینی موقعیت های خودشان است. آنها هیچ ارتباطی با آنچه شما هستید یا توانایی آن را ندارید دارند.

4- خود را با تقویت مثبت محاصره کنید

یک یادداشت الهام بخش در مورد پست بعدی در کنار رایانه خود داشته باشید. افرادی را که باعث می شوند احساس بدی نسبت به خود داشته باشید دنبال نکنید و کسانی را که دائما پیام های انگیزشی و ایده های جالب ارسال می کنند دنبال کنید. خوراک خبری خود را به جای کاهش درک از ارزش خود ، مکانی قرار دهید که می تواند رشد شما را کاتالیز کند.

5- موفقیت خود را به عنوان یک واقعیت فعلی و نه یک برنامه آینده بیان کنید 

به جای اینکه بگویید: "من امیدوارم که روزی این کار را انجام دهم" ، بگویید ، "من در حال استراتژی هستم که چگونه اکنون این کار را انجام دهم." به جای اینکه فکر کنید: "وقتی در زندگی ام در مکانی متفاوت قرار بگیرم خوشحال خواهم شد" ، فکر کنید "من در اینجا و همین الان کاملا قادر به خوشبختی هستم ، هیچ چیز مانع من نمی شود."

6.  فضای دید ایجاد کنید

اینکه بتوانید تصور کنید که از زندگی شما چه می خواهید برای ایجاد آن کاملاً ضروری است ، زیرا اگر ندانید به کجا می روید ، نمی دانید ابتدا به کدام سمت برگردید.

هنگامی که تصویری شفاف و واضح در ذهن خود دارید که می خواهید چه چیزی را می خواهید و چگونه زندگی می کنید ، پس از آن قادر به تصویب و ایجاد آن هستید. اگر همچنان بین آنچه می خواهید سرگردان باشید ، از انجام واقعی و معنادار نسبت به هر کاری ناتوان خواهید شد.



7. مقاومت خود را شناسایی کنید

وقتی ضمیر ناخودآگاه ما مانع از پیگیری چیزی می شود که دوستش داریم ، به این دلیل است که اعتقاد متضادی در مورد آن داریم.

برای شناسایی مقاومت خود ، خود را زیر سال ببرید. از خود بپرسید که چرا هنگام تأخیر احساس بهتری دارید یا چرا به دست آوردن آنچه واقعاً می خواهید می تواند شما را در مکانی قرار دهد که بیش از هر زمان دیگری احساس آسیب پذیری کنید. قبل از اقدام راهی برای رفع این نیازها پیدا کنید.

8.  برای زندگی خود یک برنامه جامع داشته باشید

برنامه های پنج یا حتی 10 ساله را فراموش کنید. تغییرات زیادی در طول زمان تقریباً غیرممکن است تعیین اهدافی که بتوانید آنها را حفظ کنید. به احتمال زیاد ، فرصت های جدید یا حتی بهتر رو به رو می شوند و اگرچه زندگی شما آنگونه که فکر می کردید به نظر نمی رسد ، اما برای آن بهتر هستید.

در عوض ، یک طرح جامع داشته باشید. ارزش ها و انگیزه های اصلی خود را شناسایی کنید. از خود بپرسید که هدف نهایی آنچه شما می خواهید به انجام برسانید در حالی که زنده هستید چیست؟ میراثی را که می خواهید ترک کنید تصور کنید.

9.  یک ژورنال قدردانی راه اندازی کنید

بهترین راه برای شروع قرار دادن خود در فضای اصلی "داشتن" به جای "خواستن" ، شروع یک تمرین سپاسگزاری است. با ابراز تشکر از تمام داشته های خود ، ذهنیت خود را از گرسنگی برای تغییر به احساس رضایت از جایی که در آن هستید تبدیل می کنید. هیچ چیز مانند قدردانی فراوانی را برای شما جذب نمی کند.

10.پیوست خود را به "چگونه" آزاد کنید

وظیفه شما این است که چه چیزی را شناسایی کنید و سپس به طور همزمان با افراد دیگر برای چگونگی کار همکاری کنید.

اگر هدف شما کار از راه دور و اداره مشاغل شخصی خود است ، به جای اینکه در صورت عدم موفقیت در اولین تلاش خود منصرف شوید ، سعی کنید دوباره تصور کنید که چگونه دیگر می توانید به چشم انداز نهایی خود به روش جدیدی برسید که از نظر اقتصادی سودآورتر باشد.

11. خود را با متحدان محاصره کنید

وقت گذرانی را با افرادی جاه طلب ، حامی و خلاق شروع کنید.

اگر هر آخر هفته با افرادی در ارتباط هستید که به همین ترتیب از زندگی خود راضی نیستند ، اگر بخواهید رها شوید و کارهای خود را انجام دهید ، پشتیبانی زیادی دریافت نخواهید کرد. به یاد داشته باشید که شما واقعاً به کسی خواهید رسید که بیشترین وقت را با او می گذرانید .

12. زمان "هوای مرده" خود را با تصدیق و انگیزه پر کنید

وقتی هر روز صبح در رفت و آمد هستید ، به یک سخنرانی انگیزشی یا پادکست گوش دهید. در حالی که مشغول شستن ظرف ها یا رانندگی هستید ، با یک برنامه گفتگو که مربوط به نوع مشاغلی است که سعی می کنید انجام دهید ، هماهنگ شوید. زندگی خود را تا آنجا که ممکن است با تأیید و انگیزه تزریق کنید.


برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. ( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون).جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.