الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

چگونه کارآفرین شویم - عزت خواه دات کام

1.  ایده های سودآور استارت آپ را شناسایی کنید

یک استارت آپ موفق با یک ایده شروع می شود. بدون تجارت نمی توانید یک تجارت ایجاد کنید. در اینجا برخی از تکنیک های خلاقانه برای فکر کردن در مورد یک محصول یا خدمات وجود دارد:

از دوستان خود بپرسید چه چیزی آنها را ناامید می کند

چه چیزی باعث سودآوری یک محصول یا خدمات می شود؟ این یک راه حل برای یک مشکل یا سرخوردگی فراهم می کند که مردم برای رفع آن حاضر به پرداخت هزینه هستند. 

با این حساب ، با پرسیدن دوستان خود شروع کنید که چه چیزی آنها را ناامید می کند.

بنیانگذاران همیشه از ناامیدی های خود الهام می گیرند. برای مثال:

تراویس کالانیک و گرت کمپ پس از اینکه در تهیه کابین مشکلی داشتند ، اوبر را راه اندازی کردند.

همانطور که طوفان فکری می کنید ، از دوستان خود بخواهید که موارد روزمره را که باعث آزار آنها می شود ، پیگیری کنند. سپس لیست آنها را مرور کرده و به دنبال مشکلاتی باشید که ممکن است بتوانید آنها را حل کنید.



از استارت آپ های نوظهور الهام بگیرید

بررسی آنچه افراد دیگر ارائه داده اند می تواند راهی عالی برای فرایند اندیشه خود باشد. برای الهام گرفتن از دیجیتال ، به Product Hunt بروید ، مجموعه ای از جدیدترین برنامه ها ، وب سایت ها و بازی ها که به طور مداوم به روز می شوند. در همین حال ، Kickstarter  برای محصولات فیزیکی عالی است.

همچنین تعداد زیادی سایت بررسی محصول وجود دارد که ممکن است باعث خلاقیت شما شود.

روندهای ایده خود را برای اثبات آینده شناسایی کنید

با تغییر جهان، مردم به محصولات مختلفی احتیاج دارند. به عنوان نمونه ، ظهور Uber ، Lyft  و سایر برنامه های اشتراک سواری تقاضا برای یک برنامه شخص ثالث را ایجاد کرد که ارزان ترین نرخ ها را در همان لحظه به شما می گوید.

2. یک گروه رو به رشد را شناسایی و بر روی آنها تمرکز کنید

استیفن کی، متخصص صدور مجوز و استراتژیست مالکیت معنوی، توصیه می کند مقوله ای را انتخاب کنید که شما را مجذوب خود کند اما از لحاظ رقابتی زیاد نباشد.

وی توضیح می دهد: "من از صنایعی که چالش برانگیز هستند مانند صنعت اسباب بازی اجتناب می کنم. افراد زیادی در آن فضا ایجاد می کنند." "اگر روی دسته بندی محصولاتی که رشد می کنند و همچنین پذیرای نوآوری باز هستند ، تمرکز کنید موفق تر خواهید شد."

بعد از اینکه شما دسته ای را انتخاب کردید، شما باید تمام محصولات آن دسته را مطالعه کنید.

  • مزایای هر محصول چیست و چگونه متفاوت هستند؟
  • استراتژی بسته بندی و بازاریابی آنها چیست؟
  • بازرسان چه می گویند؟
  • چه پیشرفت های بالقوه ای وجود دارد؟

هنگامی که محصولی را انتخاب کردید ، سواالاتی مانند این را در نظر بگیرید:

  • برای بهبود آن چه کاری می توان انجام داد؟
  • آیا می توانم ویژگی جدیدی اضافه کنم؟
  • در مورد یک ماده متفاوت چطور؟
  • آیا می توانم آن را به نوعی شخصی سازی کنم؟

3. یک خلاء را پر کنید

اگر چرخ کافی نباشد نیازی به اختراع مجدد چرخ ندارید. بسیاری از افراد پس از مشاهده خلأ در بازار مشاغل موفقی را آغاز می کنند. به عنوان مثال ، شاید شما یاد بگیرید که کمبود منابع خارجی با کیفیت بالا در فروش وجود دارد. از آنجا که شما در توسعه فروش و مدیریت حساب در شرکت های فروش در مراحل اولیه تجربه دارید ، ممکن است تصمیم بگیرید این سرویس را به استارت آپ های فناوری ارائه دهید.

4- چیزی بهتر (یا ارزان تر) از آنچه در آنجاست بسازید

همیشه لازم نیست چیزی کاملاً جدید بسازید. اگر بتوانید کالای موجود را با قیمت پایین تر ، کیفیت بهتر یا به صورت ایده آل ، هر دو ارائه دهید ، مشتریان زیادی خواهید داشت. بهتر از این ، مشخصاً تقاضای موجود وجود دارد.

همانطور که روزتان را می گذرانید ، لیستی از همه مواردی که استفاده می کنید تهیه کنید. سپس لیست موردی را که می توانید بهبود دهید مرور کنید.

برقراری ارتباط با سایر کارآفرینان

شبکه سازی با سایر کارآفرینان نه تنها به شما کمک می کند روابط ارزشمندی ایجاد کنید ، بلکه ایده های زیادی نیز به شما ارائه می دهد.

درخواست های ثبت اختراع

درخواست های ثبت اختراع به طور معمول 18 ماه پس از ثبت، ثبت می شوند. اگرچه ما کپی برداری از هرگونه اختراع را به طور کامل توصیه نمی کنیم ، اما مرور این اسناد می تواند درک خوبی از مکان هدایت یک فضای خاص ایجاد کند.

یک جلسه طوفان فکری داشته باشید

اگر می خواهید آب خلاقیتان جاری شود ، سه تا پنج نفر دیگر با فکر کارآفرینی را به یک جلسه طوفان فکری دعوت کنید. از همه بخواهید که آماده بحث و گفتگو درباره یک دسته یا سوال خاص از محصول باشند.



5.  ایده راه اندازی خود را با تحقیق درباره خریدار معتبر تأیید کنید

عالی ، شما یک ایده دارید اما هنوز کار روزانه خود را رها نکنید. قبل از شروع کار ، باید بدانید که دیگران واقعاً محصول شما را می خواهند. (نه ، دوستان و خانواده شما حساب نمی کنند.)

برای اینکه بتوانید با اطمینان از قابلیت زنده ماندن محصول خود در بازار بسنجید ، با درک شخصیت خریدار خود ، یعنی افراد واقعی که قصد دارید به آنها بفروشید ، شروع کنید . اگر محصول شما نیاز شما را برآورده نمی کند ، مهم نیست که نوآورانه یا خنک باشد. به همین دلیل شخصیت خریدار و تحقیقات بازار بسیار مهم است.

هنگامی که مشتری ایده آل خود را شناسایی کردید ، مصاحبه با افراد متناسب با این لایحه باید یکی از مؤلفه های مهم تحقیق شما باشد. یک نسخه نمایشی از کالای خود را به آنها نشان دهید ، از آنچه دوست دارند و چه چیزی ندارند بپرسید ، چه مبلغی را برای آن پرداخت می کنند ، چند بار از آن استفاده می کنند و غیره.

اگر می خواهید قبل از ساخت هر چیزی علاقه بازار را بسنجید ، یک صفحه فرود ایجاد کنید که محصول یا خدمات شما را توصیف کند. از افراد بخواهید در ازای دسترسی زودهنگام آدرس ایمیل خود را ارسال کنند. اشتراک ، عضویت یا محصول رایگان ؛ تخفیف ، به روزرسانی محصول یا پیشنهاد جذاب دیگر. سپس ویدیو را در جستجوی اجتماعی ، پرداختی و غیره تبلیغ کنید و ببینید چه تعداد بازدید کننده به سیستم ثبت نام تبدیل می شوند.

6.  یک طرح تجاری ایجاد کنید

طرح کسب و کار سندی رسمی است که جزئیات اهداف تجاری شما و مراحلی را که برای دستیابی به آنها برمی دارید ، بیان می کند. این ممکن است شامل استراتژی بازاریابی ، بودجه و پیش بینی های مالی و نقاط عطف باشد.

به عنوان یک کارآفرین، وظیفه شما تعیین مأموریت، چشم انداز و اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شرکت شما است. همانطور که این نوع برنامه ریزی استراتژیک را برای سرمایه گذاری خود انجام می دهید، برنامه کسب و کار نتیجه کار شماست و به شما کمک می کند تا رشد شرکت خود را هدایت کنید.


برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای آموزشی جذاب با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید.

هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.