الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

کسب و کار آمازون

آیا برای فروش در آمازون به تبلیغات مداوم نیاز است؟


یکی از جنبه‌های مثبت FBA در آمازون این می‌باشد که شما مسلماً فروش طبیعی نیز خواهید داشت. ولی در ابتدای شروع این کسب و کار شما نیاز دارید که موتور ماشین پیش راننده این بیزینس را روشن کنید و این کار با تبلیغات صحیح حاصل می‌گردد. بعد از اینکه فروش را تجربه نمودید براساس الگوریتم آمازون، شما به صفحات اولیه نزدیک خواهید شد. بعد از مدتی می‌توانید این موارد را متعادل سازی کنید. برای مثال 50 درصد فروش شما از طریق تبلیغات و 50 درصد دیگر به صورت طبیعی حاصل گردد. بعد از طی نمودن این مراحل زمانی که بتوانید وارد صفحات اولیه کلید واژه‌های اصلی خود شوید، به مرور باعث می‌گردد درصد زیادی از فروشتان به صورت طبیعی اتفاق بیفتد و دیگر لازم نباشد هزینه‌ها و مبالغ بسیار زیادی را برای تبلیغات صرف نمایید تا جبران هزینه‌های تبلیغات اولیه شما نیز گردد.



روش‌های حرفه‌ای بسیاری برای پیدا نمودن کلید واژه‌ها وجود دارد و اگر فردی این کار را به خوبی انجام ندهد و هوشمندانه اقدام نکند، نتایج خوبی دریافت نخواهد کرد و ممکن است باعث گردد که سرمایه بسیاری را در این مسیر از دست بدهد. بهترین روش‌های پیدا نمودن کلید واژه‌ها و ساخت کمپین‌های تبلیغاتی در دوره آربی آموزش داده شده است. روش‌های مختلف برای یافتن بهترین کلید واژه‌ها مطرح گردیده است و همچنین بهترین کلید واژه‌هایی که از آنها نتایج خوبی حاصل شده است، آنالیز شده و ساخت کمپین‌های بهینه سازی شده بیان گردیده است. چنانچه به این بیزینس آنلاین علاقه دارید می‌توانید قدم در مسیر این بیزینس بگذارید و بیزینس خود را به سود دهی برسانید چرا که این بیزینس پتانسیل بالایی دارد. اگر از ساخت کمپین‌های تبلیغاتی نتیجه دلخواه را نگرفتید، حتماً از خودتان بپرسید که نقص کار شما چه چیزی بوده است و آن را برطرف نمایید. زیرا در مسیر بیزینس باید با مشکلات رو به رو شوید و آنها را حل نمایید. لازم به ذکر است که این سیستم، سیستم درستی می‌باشد ولی شاید افرادی به راه و روش درست این سیستم آگاه نباشند و به دلیل عدم آگاهی و اطلاع از نرم افزارهای کمک کننده، نتایج خوبی دریافت نکنند. به عنوان یک بیزینس من همیشه از خود بپرسید که چگونه می‌توانید فروش خود را بهتر و بیشتر کنید و در جهت فروش بیشتر قدم بردارید. در مسیر این کسب و کار صبور باشید و روحیه یادگیری و رویارویی با مشکلات را در خود تقویت کنید تا به دستاوردهای دلخواه خود دست یابید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.