الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

راز موفقیت آدمهای ثروتمند | حسین عزت خواه | الان وقتشه

حسین عزت خواه

 

مدرس موفقیت و کارافرین

 

الان وقتشه

 

 

عزت خواه دات کام

 

 

آدمهای ثروتمند در دنیا چه کاری را انجام داده اند تا به ثروت رسیده اند راز موفقیت آنها چه بوده است.

داستان آدمهای موفق | راز موفق ترین آدم جهان | راز موفقیت افراد موفق در چیست | بهترین راه ثروتمند شدن چیست؟ | راز موفقیت انسان های بزرگ | راز افراد موفقی که از صفر شروع کردند | آدم های ثروتمند چه کاری انجام دادند | به ثروت رسیدن

بررسی رمز و رازهای آدمهای موفق و از آن مهمتر ماچه کاری را انجام بدهیم تا به موفقیت برسیم.
در این مقاله به موضوعی می پردازیم که 99% درصد آدمهای دنیا به دنبال آن هستند. زیرا با پول می توانند سبک زندگی خود را بهتر کنند و با کیفیت بهتری زندگی کنند یا حتی خیلی ها می توانند با پول به رویاهای خود برسند.

حسین | عزت_خواه | موفقیت | ثروت | راز موفقیت آدمهای ثروتمند |عزت خواه دات کام

حالا رمز رسیدن به پول چیست؟

دوست خوبم خیلی سریع سر اصل مطلب می روم. زیرا موضوع اینقدر شفاف و روشن است که نیاز به پیش زمینه ای ندارد. بگذارید یک مثال بزنم، یک نفر دوست دارد ماشین شورولت یا کوروت بخرد و سوار آن شود رانندگی کند و به سرعت برود. برای اینکه به هدفش برسد نیاز به پول دارد چندین سال حدود ده تا پانزده سال تلاش می کند. زیرا یک شغل معمولی داشته است و از یک طبقه معمولی جامعه است. اما هدفش را فراموش نمی کند و بعد از پانزده سال مبلغی را که برای خرید ماشین لازم است تهیه می کند، ولی روزی که قرار است، برای خرید ماشین اقدام کند؛ آن ماشین را نمی خرد، دلیل هم این است که حیفش می آید که آن پول را هزینه کند و آن پولی که پانزده سال بخاطرش زحمت کشیده است.

می دانید چرا این اتفاق می افتد؟ خیلی مساله روشن است یک هدف دارد و الآن پولش را هم دارد. زیرا این کار را نمی کند و همین طور خیلی از افراد رویای این را دارند که به کشورهای مختلفی سفر کنند. اما وقتی پول را بدست می آورند؛ نمی روند و این کار را انجام نمی دهند.

دلیلش خیلی واضح است البته شاید تا حالا به آن فکر نکردید، دلیلش این است آن پول را که بدست آورده خیلی برایش زجر کشیده و به اصطلاح خودش زحمت کشیده است و الآن حیفش می آید، خرجش کند. زیرا کاری را کرده که دوست نداشته است و فقط به یک علت آن کار را انجام داده است. آن شغل را تا پانزده سال یا بیشتر انجام داده است، فقط بخاطر پول و بخاطر اسکناس آن کار را انجام داده و آن را دوست نداشته است. اکنون هم که می خواهد این اسکناسها و آن پولها را خرج کند تمام آن روزها وسختی ها و ثانیه ثانیه ای وقتی که برای آن کار صرف کرده است را یادش می آید و اصلا دیگر حاضر به خرج کردن پول نیست.

به نظر شما این پول برای او مفید است؟ مسلما خیر. زیرا آن فرد تبدیل به برده پول شده است و این آدم صاحب پول نمی باشد. این پول است که صاحب آن آدم شده است. آن پول به فرد تلقین می کند که آره الآن باید ساعت 6 صبح سر کار بروید و حساب بانکی خود را بزرگتر کنید. این در حالی است که حق استفاده از آن را ندارید، قدرتش را هم ندارید بعد از ده سال تبدیل به یک ماشینی می شوید که صبح تا شب کار می کند. می خواهند این عدد در بانک بزرگتر نمایند، پولها بیشتر شود در حالی که قدرت خرج کردن آن پول را هم ندارد.

دوست من به شما قول می دهم راه ثروتمند شدن فقط یک چیز است: کاری را باید انجام بدهید که عاشق آن باشید، کاری را انجام بدهید که شور و اشتیاق برای انجام دادن آن دارید.

من یادم نرفته همین چند ین سال پیش در تورنتوی کانادا قرار بود که فیلم کوتاهی بسازم که خیلی از صحنه ها و لوکیشن های آن در خیابان بود. همانطور که می دانید. کانادا هم خیلی سرد است. نکته این بود که در زمستان هوا منفی پانزده درجه بود با یک گروه 15 نفره در خیابان مشغول فیلمبرداری بودیم. من هم حساسیتهای خاص خودم را دارم و شاید باید ده برداشت بگیرم تا یکی از آنها را بپسندم. اما نکته این بود که هوا خیلی سرد بود، خیلی از آدمهایی که در گروه من بودند با خوردن چای و قهوه خودشان را گرم نگه می داشتند و پیش خودشان می گفتند. مثلا این برداشت خوب است چرا عزت خواه تمام نمی کند. اما دوست خوبم نکته این است، من آن موقع اصلا سرما را حس نکردم. دوازده ساعت بیرون بودم با غذای کم و شرایط سخت ولی اصلا این سختی ها را حس نکردم. زیرا دقیقا کاری انجام می دادم که عشق من بود،کاری را انجام می دادم که شور و اشتیاق من بود، رویای من بود و من خستگی و سرما را حس نمی کردم.

آن فیلم کوتاه یکی از بهترین فیلم های کوتاه من شد. نکته این است که اصلا آن فیلم کوتاه مد نظر نیست. آن کار مد نظر نیست و نکته اینجاست که من کاری را انجام دادم که عاشقش بودم.

من به شما تضمین می دهم شما اگر می خواهید به اهدافتان برسید. ثروتمند شوید می توانید از دنیای اینترنت استفاده کنید و افرادی را بیابید که با آن کار مورد علاقه شما میلیونر شدند. الگو بسازید و از این بابت باید از اینترنت تشکر کنید. حال به مثال زیر توجه کنید.

چندین سال پیش یکی از کاربران با من تماس گرفت و گفت استاد من یک مشکل دارم که بیشتر شبیه مشکل خانوادگی است، پدر و پدربزرگم هر دو نفر مشغول کار پزشکی بودند و اصرار زیادی دارند من هم پزشک شوم دو سال هم خواندم ولی اصلا دوست ندارم این کار را ادمه بدهم. پیشنهاد شما چیست که من به پزشکی علاقه مند شوم؟ من اینگونه جواب دادم با تمام احترام به کاری که دارید انجام می دهید و همچنین خانواده شما انجام داده اند؛ باید عرض کنم نحوه سوال شما اشتباه است، شما نباید بدنبال این باشید که به یک چیزی علاقه مند شوید. شما قبلا به یک چیزی علاقه مند بودید. آلان آن را باید پیدا کنید چیزی که شما برای آن کار ساخته شده اید و چیزی که واقعا دوستش دارید.

پیشنهاد کردم که از خودش بپرسد که به چیزی علاقه مند است. اگر حاضر باشد در طول 24 ساعت 20ساعت کار کنم؛ چه کاری را انتخاب می کنید فرض بگیرید در تمام کارها به شما هیچ حقوقی نمی دهند. شما چه کاری را انتخاب می کنید، آن کاری است که شما باید انتخاب کنید و با آن کار باید پولدار شوید .

بعد از یک هفته تماس گرفت و گفت من فقط می توانم بیان کنم ولی نمی توان این کار را انجام دهم. گفتم فقط به من بگویید که به چه کاری علاقه مند هستید .گفت که علاقه خاصی به موسیقی دارم. ولی هیچ سررشته ای از موسیقی ندارم و هیچ کلاسی هم نرفته ام. ولی خیلی موسیقی را دوست دارم، به این حالت که وقتی ناراحت می شوم موسیقی آرامم میکند ، زمانی که موسیقی گوش میدهم من را به دنیای دیگه ای می برد که اصلا هیچ کدام از این مشکلات زندگی جلوی چشم من نمی آید .

گفتم راه شما موسیقی است و بیست و چند سال است که شروع نکردید. ولی الآن وقت این است که دنبال موسیقی بروید و وقتی هدف و رویا در ذهن خود دارید باید جسور باشید تا رویای خود را بدست بیاورید .

دوست خوبم رویا ها و آرزوها برای آدمهای ضعیف و ترسو نیستند. اگر نوک قله هم باشد تنها شما باید بروید هدف و آرزویتان بدست بیاورید.

دوست خوبم تا این قسمت مقاله متوجه شدیم کاری را باید انجام بدهیم که عاشقش هستیم، آلان می رسیم به سوال بزرگتر حالا چطوری پولدار شویم؟ از آن پول در بیاوریم و امرار معاش کنیم، من به شما قول می دهم اگر یک جستجو در اینترنت انجام دهید. آدمهای زیادی هستند که از آن کاری که شما دوست دارید، میلیون ها دلار پول بدست می آورند.

شما باید ذهن خلاق خود را بکار بگیرید و زمانی که در ضمیر ناخود آگاه خود قبول کردید. دنبال کار مورد علاقه تان مانند بازیگری ، موسیقی و.. بروید راههای پیدا کردن درآمد هم جلوی شما ظاهر می شود نکته این است تا شما شروع نکنید هیچ اتفاقی نمی افتد.

اصولا آدمهایی که نقاشی می کشند و یا هر اثر هنری ای که خلق می کنند. اولین قدم را که بر می دارند. ایده به ذهنشان می رسد. مثلا در مورد ویرایش فیلم بخواهم به صورت تخصصی گفته باشم. زمانی که هنوز فیلم خام را به تدوینگر نداده اند. ایشان نمی تواند ایده زیادی بدهد که چه اتفاقی بین تیکه های فیلم می افتد. یا نمی داند چطوری اینها را به هم ربط دهد و از چه افکتهایی استفاده کند وهمه اینها از مرحله ای شروع می شود که ادیتور در پشت کامپیوتر بنشیند و اقدام کند.

دوست خوبم شما ابتدا انگیزه و اشتیاق خود را پیدا کنید و شغلتان را انتخاب کنید. بعد از آن کائنات به شما ایده می دهد که چگونه می توانید پول بدست آورید. به اندازه آدمهای روی زمین راه وجود دارد که آدمها بتوانند از آن کار پول در بیاورند.

دنبال روال معمولی نباشید، که فلان نفر این کار را انجام داد. من هم انجام دهم. نه آن کار مال همان نفر است شما راه خودتان را پیدا کنید.

 

با سپاس فراوان از شما دوست عزیز، امیدوارم بیشتری بهره را از مطالب مقاله راز موفقیت آدمهای ثروتمند چیست؟ برده و شاهد اثرات آن در بهبود زمانبندی خود بوده و آن ها را از طریق ارسال کامنت با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

موفقیت شما روزافزون

حسین عزت خواه ، مدرس موفقیت و کارآفرین

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.