الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

زمینه های متنوع کسب و کارهای آنلاین

انواع کسب و کارهای آنلاین

با توجه به تحولات عظیمی که در دنیا ایجاد شده است زمینه برای راه اندازی کسب وکارهای اینترنتی رونق گرفته اند و روز به روز فعالیت در این زمینه ها هم بیشتر می شود. کسب وکارهای اینترنتی محدودیت سنی و مکانی ندارند و هر شخصی در هر کجای جهان با در دست داشتن موبایل، تبلت و اینترنت می تواند به راحتی کسب وکاری را راه اندازی نماید. درست است که راه اندازی کسب و کار آنلاین می تواند خیلی راحت و ساده به نظر برسد ولی برای موفقیت در این راه ابتدا باید بررسی های لازم را انجام داده، همه جوانب کار را سنجیده و بعد کار را شروع نمود.

زمانی که کسب وکار خود را به درستی پایه ریزی کردید و با برنامه ریزی پیش رفتید، کم کم به مرحله ای می رسید که در هنگام خواب هم کسب وکار شما درآمدزایی خواهد داشت. کسب درآمد در خیلی از کسب و کارها محدود می باشد ولی درآمدزایی در کسب و کارهای آنلاین نامحدود می باشد زیرا که مخاطبان نامحدودی را پوشش می دهید. یکی دیگر از مزیت های کسب وکارهای آنلاین این است که شما نیار به دفتر کار و نیروی کار زیادی ندارید و این هزینه های اولیه برای راه اندازی کسب وکار را کمتر می کند.

شما برای کسب درآمد از اینترنت می توانید در چند زمینه فعالیت داشته باشید:

به فروش رساندن کالا

شما می توانید کالاها و محصولات خود را بصورت مستقیم یا غیر مستقیم به فروش برسانید. یا حتی می توانید محصولات دیگران را برای فروش قرار دهید. نمونه بارز این نوع کسب و کار، دیجی کالا می باشد که هم محصولات را بصورت مستقیم به فروش می رساند و هم غیر مستقیم.



ارائه خدمات از طریق اینترنت

در این روش شما خدماتی را بصورت اینترنتی به مشتریان ارائه می کنید. در این روش می توانید بصورت مستقیم اقدام نمایید و هم واسطه ای.

آموزش از طریق اینترنت

اگر در زمینه ای تخصص دارید می توانید با ارائه آموزش بصورت آنلاین کسب درآمد کنید. با این روش مخاطب های زیادی خواهید داشت و در کمترین زمان به بیشترین بازدهی خواهید رسید.

فعالیت در زمینه تولید محتوا

یکی از راحت ترین و پرطرفدارترین روش ها برای کسب درآمد آنلاین تولید محتوا می باشد. با نوشتن متن ها و مقالاتی برای سایت ها و وبلاگ ها می توانید کسب درآمدکنید که این روزها طرفداران زیادی هم دارد.

ارائه مشاوره در خصوص شبکه های اجتماعی

خیلی از کسب وکارها برای پیشرفت در کار خود نیاز به این دارند که محصولات خود را در شبکه های اجتماعی معرفی نمایند و کسب وکار خود را رونق دهند. خیلی از شرکت ها غرق در کارهای دیگری هستند و از این مقوله غافل می شوند که شما می توانید با مشاوره دادن به آنها در این زمینه و مدیریت شبکه های آنها کسب درآمد نمایید.

انجام دادن کارهای پژوهشی

بسیاری از سازمانها و کسب وکارها، کارهای پژوهشی خود را برون سپاری می کنند. شما می توانید با بر عهده گرفتن انجام این پژوهش ها منبع درآمدی از اینترنت داشته باشید.

راه های زیادی برای کسب درپامد از اینترنت وجود دارد که شما می توانید نسبت به علایق و مهارت های خود آنها را پیدا کنید و بیزینس خود را راه انداری نمایید.


برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید.


یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413 (واتساپ)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.