الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

چگونه اهدافمان را تعیین کنیم تا به خواسته هایمان برسیم؟

تعیین هدف برای رسیدن به موفقیت در زندگی

افراد بسیاری تلاش می‌کنند با توجه به آنچه که در صدها کتاب خوانده‌اند، صحبت‌هایی که در گفتگوهای تد شنیده‌اند و تجاربی که در سمینارها و کلاس‌های آموزشی به دست آورده اند، سبک زندگی خودشان را تغییر دهند و برای موفق شدن در زندگی هدف‌های درستی را انتخاب کنند، اما متأسفانه نمی‌توانند دست‌یابی به اهدافشان را ممکن سازند.

چه چیزی موجب می‌شود با وجود این همه تلاش متوقف شوند؟

آیا می‌توان با ارائه یک ایده یا طرز تفکر، زندگی یک نفر را تغییر داد؟

انسان‌های موفق چه کارهایی انجام می دهند؟

در این جا به شما راه‌هایی ارائه می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سنگ‌هایی را که در مسیر شما قرار گرفته‌اند از جلوی راهتان بردارید و هدف‌هایتان را طبق خواسته‌هایتان تعیین کنید.

1. به دنبال چیزهایی باشید که برای شما انگیزه ایجاد کنند

اگر قصد دارید به اهداف بزرگی در زندگیتان برسید، بنابراین زمان و هزینه را صرف آن خواهید کرد تا موفق شوید. اما مشکل این جا است که مغز شما نمی‌داند دقیقاً باید روی چه چیزی متمرکز شود.

2. چیزهایی را که مورد علاقه و خواسته شما نیستند فیلتر کنید

برای رسیدن به موفقیت، باید آنچه را که موجب می شود از مسیر دور شوید یا مدت زمان طولانی‌تری را صرف کنید، از سر راهتان حذف کنید. با وجود این موارد که به عنوان مانع به شمار می روند تنها از توان و انرژی خود کاسته‌اید. زمان و هزینه بیشتری را صرف کرده‌اید و در نهایت انگیزه‌تان را برای ادامه مسیر از دست خواهید داد. با خودتان فکر کنید دقیقاً مسئولیت چه چیزی به دستان شما است؟ 



3. اهدافتان را در حد ممکن ساده کنید

مغز شما می‌تواند در هر ثانیه 400 بیلیون بیت اطلاعات را پردازش کند و در عین حال به 2000 مورد دیگر نیز توجه داشته باشد. در صورتی که این آمار صحت داشته باشد، باید حواستان باشد مغز تنها بر خواسته شما متمرکز نیست. در صورتی که قصد دارید آنچه مورد علاقه شما است در صدر قرار بگیرد، باید آنها را آنقدر ساده کنید تا در خاطر شما بماند و همیشه جلوی چشمانتان قرار بگیرد.

آنچه را که می‌خواهید به آن برسید به یک جمله تبدیل کنید. یک جمله قدرتمند که شما را قادر سازد هدفتان را ببینید. به این منظور باید هدفتان را به موارد جزئی‌تر تقسیم کنید. برای افکار و موارد زیر پاسخی تهیه کنید:


برای مطالعه ادامه مقاله کلیک نمایید

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید


ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟

هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل نمایید.(لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.