الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

با این روش ها در شغل خود موفق شوید

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • نقش مهم هدف گذاری در تمامی کسب و کارها
  • دلیل عدم توانایی افراد در بیان مشخص اهداف
  • مشکلات خود را قبل از بزرگ‌تر شدن حل نمایید
  • با یک ایده کوچک بیزینس خود را متحول کنید
  • کار روی باورها به منظور دستیابی به موفقیت

نقش مهم هدف گذاری در تمامی کسب و کارها

در این مقاله قصد داریم درباره برنامه ریزی و هدف گذاری شغلی صحبت کنیم. نقش برنامه ریزی شغلی در موفقیت غیرقابل انکار است. همه ما در مسیر کاری خود اهدافی را برای خود قرار می‌دهیم. این اهداف می‌توانند هدف مالی باشند. برای مثال می‌گوییم که ما تا یک سال آینده به میزان مشخصی از درآمد ماهیانه برسیم یا موقعیت شغلی خاصی را به دست بیاوریم.

اگر کارمند هستید، به دنبال ارتقای شغلی می‌باشید و اگر خودتان صاحب کسب و کاری هستید، می‌خواهید بیزینسی که دارید رشد مشخصی داشته باشد. اصولاً روش کار باید به این شکل باشد و شما باید مسیری را برای خودتان تعریف کنید.

اگر شما برای کسب و کار خود هدفی ندارید، باید همانطور که برای زندگی خود هدف گذاری داشته‌اید، برای بیزینسی که دارید نیز هدف داشته باشید. اما در این بخش با یک مشکل بزرگ رو به رو می‌شویم. استاد حسین عزت خواه در مشاوره‌هایی که داشتند، متوجه شده اند که خیلی از افراد نمی‌توانند هدف خود را بنویسند.



دلیل عدم توانایی افراد در بیان مشخص اهداف

طبق تحقیقی که روی 120 هزار نفر انجام شده است، 20 درصد افراد می‌توانند اهداف خود را به صورت روشن و واضح روی کاغذ یادداشت کنند و 80 درصد دیگر نمی‌توانند. اما برای آن 80 درصد راه حل مناسبی وجود دارد. زمانی که از آن 80 درصد می‌پرسند که چرا هدفی ندارند یا چرا اهداف خود را نمی‌دانند، آنها معمولاً تنها درباره مشکلات صحبت می کنند. برای مثال ممکن است بگویند که من می‌خواهم بدهی‌های خود را تسویه کنم یا می‌خواهم اقساط خانه را داده و شهریه مدرسه فرزندم را پرداخت نمایم یا حتی ممکن است بگویند می‌خواهم ازدواج کنم. این افراد در ذهن خود به جای اهداف، در اصل یک سری از مشکلات را قرار داده‌اند.

البته داشتن این طرز فکر ایرادی ندارد. چرا که این فرد در طول زمان باورهایی را ساخته است که در نتیجه آن بیشتر، مشکلات در ذهن او بزرگ شده و پر رنگ می‌شوند. به همین دلیل اول آنها را می‌بیند. برای مثال اگر از چنین فردی بپرسید که بهتر است برای مسافرت به کجا بروید، ممکن است در جواب شما بگوید امکان دارد در سفر پول‌هایتان را بدزدند. در حالت بهتر در جواب شما می‌گوید ما در سفر جایی را بلد نیستیم، شهرها یا کشورهای دیگر ناامن است، هوا سرد است یا اگر به مسافرت بروید ممکن است هزاران اتفاق بد به وقوع بپیوندد.


فایل ویدیویی مقاله با این روش ها در شغل خود موفق شوید

برای مشاهده مقالات و ویدیوهای جذاب، آموزشی و رایگان، ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.


فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.