الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

راه های کسب موفقیت فردی

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • چگونه کسب و کار جدیدی راه اندازی کنیم
  • روی مسئولیت‌ها و تعهدات خود تمرکز کنید
  • از سفر خود به سمت اهدافتان لذت ببرید
  • به هیچ عنوان به موارد جانبی توجه نکنید
  • خودتان را از فرسودگی حفظ کنید

چگونه کسب و کار جدیدی راه اندازی کنیم

راه اندازی یک کسب و کار جدید کار آسانی نیست. شما باید از حقوق ثابتی که به راحتی هر ماه دریافت می‌کردید، دست کشیده و وارد یک مسیر ناشناخته و غیرقابل پیش بینی شوید. موارد زیادی مثل ترس و احساس ناامنی وجود دارند که ما را از حرکت در یک مسیر جدید باز می‌دارند. مهم‌ترین فاکتور بازدارنده، نداشتن انگیزه است. در ادامه به شما 10 توصیه مهم ارائه می‌کنیم که برای دستیابی به هر چیزی که در زندگی به دنبال آن هستید، به شما کمک می‌کنند.



1. روی مسئولیت‌ها و تعهدات خود تمرکز کنید

شما چقدر به اهداف خود متعهد هستید؟ مسئولیت‌های شما تا چه اندازه برایتان مهم هستند و شما حاضرید برای رسیدگی به آنها از چه چیزهایی بگذرید؟ اگر شما خودتان را فردی پایبند به تعهدات دیدید، ناخودآگاه انگیزه لازم را نیز پیدا خواهید کرد.

2. به جای نتایج، به دنبال کسب دانش باشید

اگر شما همیشه با کشف، بهبود، کاوش و تجربه کردن، احساس شادی و هیجان می‌کنید، باید بدانید که می‌توانید به اندازه کافی، انگیزه خود را تغذیه کنید. اما اگر تنها روی نتایج تمرکز کنید، انگیزه کافی برای پیش رفتن در مسیر را نخواهید داشت. ممکن است با اولین سختی که در مسیر به آن برخورد می‌کنید، تمام انگیزه شما از بین برود. بنابراین کلید موفقیت این است که به جای تمرکز روی مقصد، روی سفر خود تمرکز کنید. به این فکر کنید که در طول مسیر خود چه چیزهایی را یاد می‌گیرید و در چه زمینه‌هایی رشد پیدا می‌کنید.


ادامه مقاله راه های کسب موفقیت فردی

برای مطالعه و مشاهده مقالات و ویدیوهای جذاب دیگر ما را در سایت ezzatkhah.com  دنبال نمایید.


جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.