الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

قدم های رسیدن به موفقیت

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • قدم در مسیر رشد شخصی
  • لذت بردن از زندگی را بیاموزید
  • دلایلی برای عدم پذیرش شکست، ادامه دادن به مسیر انتخابی

قدم در مسیر رشد شخصی

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی موضوعی صحبت کنیم که این روزها با آن رو به رو هستیم. اینکه ما در مسیری که هستیم، ناگهان دست می‌کشیم و این فوق العاده اتفاق بدی است. متأسفانه الآن در شرایط بد اقتصادی قرار گرفته‌ایم و شرایط خوبی نداریم و شاید بتوان به جرأت گفت که در چندین سال گذشته، شرایط کنونی ما یکی از سخت‌ترین شرایط‌ به شمار می‌رود. پس ما باید به این فکر باشیم که حداقل کاری که از دست ما برمی آید این است که خودمان را قوی‌تر کنیم و این قوی‌تر کردن شخصیت چیزی نیست جز رشد شخصی.

به این فکر کنید که چطور می‌توانید به بهترین نحو عمل کنید و به بهترین شخصیت تبدیل گردید؟ یک شخصیت قوی تا بتوانید برنده باشید چرا که متأسفانه الآن شرایط به شکلی نیست که بتواند به شما کمکی کند، بتواند مسیری را پیش روی شما باز کند یا بتواند گره‌ای از مشکلات شما را بگشاید. شرایط، فوق العاده سخت است. اگر شما خودتان فکری نکنید یا برای رشد شخصیت خود کاری انجام ندهید، طبیعتاً چیزی جز باختن در انتظارتان نخواهد بود. 



قدم های رسیدن به موفقیت و بهبود کسب و کار شما

تنها کاری که شما می‌توانید برای رسیدن به موفقیت انجام بدهید این است که حداقل خودتان را قوی کرده، بهترین تصمیم‌ها را بگیرید و تا جایی که می‌توانید ادامه بدهید؛ اگر هم شکست خوردید، می دانید که تمام تلاشتان را کرده‌اید و به خودتان می گویید که بهترین عملکرد را داشته اید، اما شرایط برنده شد. پس به تک تک تصمیم‌هایی که در زندگی می‌گیرید و به تک تک این ثانیه‌ها و دقایقی که در حال گذر هستند، توجه داشته باشید. شما باید بهترین شخصیت خودتان را بسازید.

لذت بردن از زندگی را بیاموزید

شرایط کنونی به خصوص شرایط اقتصادی، شرایط مناسبی نیست ولی هیچ کسی نمی‌داند که در آینده قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد و یا قرار است چند سال عمر کند چرا که آینده را نمی‌توان خیلی پیش بینی کرد. اما اگر قرار باشد که چند سال آینده جلوی آینده بایستید و از خودتان بپرسید که در طی این سال‌ها یا حتی در کل عمر خود چه کاری انجام داده‌اید، چه جوابی خواهید داد؟

ادامه مقاله قدم های رسیدن به موفقیت

برای مطالعه مقالات و ویدیوهای جذاب بیشتر، سایت ezzatkhah.com  را دنبال نمایید


یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.