الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

نحوه فعالیت صحیح در آمازون

یک مثال بارز درباره‌ی نحوه فعالیت صحیح در آمازون


در اینجا ما مثال یک دستگاه یخ ساز را بررسی می کنیم. به سه نکته مهم دقت کنید. این دستگاه:

  1. فروش زیادی ندارد
  2. گران است
  3. وزن آن زیاد است

تنها در این صورت است که شما می‌توانید ارسال از طریق فروشنده (FBM) را انتخاب نمایید.


FBA آمازون چیست؟


FBA نسخه تکامل یافته‌ای از لیست معمولی آمازون است. شما هنوز هم فروشنده هستید اما انبار خود را به مراکز ارسال آمازون ارسال می‌کنید. در این حالت، زمانی که یک مورد از محصولات شما به فروش می‌رسد، آمازون به طور خودکار آن را برداشته، بسته بندی کرده و برای خریدار ارسال می‌کند (در ازای مبلغی مشخص). بعلاوه آنها مدیریت تمامی خدمات مشتریان اصلی مثل پیگیری ارسال محصول و اجناس مرجوعی را برعهده می‌گیرند. با استفاده از این روش، محصولات شما برای حالت Prime واجد شرایط خواهند بود. استفاده کنندگان از حالت Prime ارزشمندترین مشتریان آمازون هستند چرا که آنها به طور منظم خرید کرده و هزینه بیشتری هم پرداخت می‌کنند. اینکه شما محصولات خود را در حالت FBA قرار بدهید، از نظر الگوریتم جستجوی آمازون جذاب‌تر است و کمک می‌کند تا محصول شما توسط افراد بیشتری دیده بشود.



چه زمانی باید از FBA آمازون استفاده کرد؟


زمانی که می‌خواهید فرآیند فروش آنلاین را ساده کنید و همچنین کنترل کاملی نسبت به اطلاعات لیست محصول خود و قیمت آن داشته باشید، از این روش استفاده نمایید. این موضوع برای فروشندگانی که حداقل هزینه تبلیغات را تعیین می کنند اهمیت دارد، چرا که این قیمت توسط فروشنده تعیین می‌شود.


 شناخت الگوریتم آمازون


الگوریتم آمازون توجه زیادی به محصولاتی دارد که ارسال آنها توسط آمازون صورت می‌گیرد. در این مورد، برای آمازون پیشنهاد Prime بیشترین ارزش را برای مشتری به همراه دارد حتی اگر هزینه آن از 85 دلار بیشتر باشد. اگر هیچ پیشنهاد Prime ارائه نشود، فروشندگان وندور می‌توانند هر بار Buy Box را برنده بشود. با این وجود با استفاده از خدمات ارسال توسط آمازون، یک فروشنده دیگر توانسته است حجم فروش و سود خود را افزایش بدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.