الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

راه اندازی کسب و کار آمازون

نگرش جف بیزوس

آیا کسی به یاد می‌آورد که آمازون در چه زمانی سود ده نبوده است؟ اگر نگاهی به گذشته داشته باشید شاید به یاد بیاورید که بیزوس به سرمایه گذاران هشدار داد رسیدن به سود طولانی مدت خواهد بود. در سال 1999، او در Inc.Magazine اعلام کرد، آمازون طولانی مدت سود دهی نخواهد داشت. طرز فکر او مبنی بر اینکه "اگر صبر داشته باشید، به سود خواهید رسید" شرکت را به سمت استراتژی‌های جدید خود سوق داد تا سرانجام در 2003، شرکت اولین سود خود را اعلام کرد. مهم نیست چه نوع نگاهی به این قضیه داشته باشید، آمازون از یک فروشگاه کتاب خرده فروشی آنلاین کوچک، به غول صنعت تبدیل شد. حتی می‌توان گفت، آمازون صنعت را برای سلطه کلی ایجاد کرد.


تثبیت موقعیت تجارت الکترونیک برای رسیدن به موفقیت در آمازون

اکنون که به یک درک کلی از چگونگی رسیدن آمازون به این سطح از تجارت الکترونیک رسیدیم، توضیحاتی ارائه می‌شود تا بفهمیم برای تجارت الکترونیک خود چگونه از موفقیت این شرکت الگو برداری کنیم. علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، دیجیتال مارکتینگ یکی از موارد سرعت دهنده به رشد تجارت الکترونیک است. زمانی که شرکت‌ها به این واقعیت پی ببرند، تعداد کمی از آنها متوجه خواهند شد که دقیقاً کدام خدمات دیجیتال مارکتینگ، رشد بهینه و برگشت سرمایه را برای آنها فراهم خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که تجارت الکترونیک به دامنه‌ای از خلاقیت‌ها و ابتکار عمل وابسته است نه تنها یک مورد. به طور مثال، احتمالاً سرمایه زیادی را صرف SEO یا سرویس PPC می‌کنید تا اطمینان حاصل کنید وب سایت، خریداران محصول خاصی را جذب می‌کند. اما در صورتی که سایت شما برای جذب کاربر بهینه نباشد، به آسانی آنها از موتور جستجو برای پیدا کردن یک تأمین کننده دیگر استفاده می‌کنند. برای به دست آوردن حداکثر نتایج، به تاکتیک‌های بازاریابی دیجیتال نیاز دارید تا مشتریان را به سمت کانال فروش شما سوق دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.