الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

خدمات مشتریان آمازون

خدمات مشتری آمازون


یکی از ملزومات فروش در آمازون این است که قادر به تأمین خدمات به زبان محلی باشید. برای مثال، در صورتی که در Amazon.JP  فروشنده هستید، پشتیبانی مشتری شما باید به زبان ژاپنی فعال باشد. در صورتی که به زبان محلی بازاری که قصد فروش در آن را دارید تخصص نداشته باشید، استخدام فردی که زبان محلی را بداند برای شما مفید خواهد بود. گزینه دیگر، استفاده از FBA به صورت محلی است. به این معنا که آمازون پشتیبانی مشتری را به زبان محلی ارائه می‌دهد، اما این گونه نیست که شما کاملاً فارغ از هر کاری شوید. لیست کردن محصولات شما که باید به زبان محلی ارائه شود، بر عهده خودتان خواهد بود. برای تهیه این لیست می‌توانید از ابزار ترجمه استفاده کنید، اما احتمالاً با مشکل ترجمه بد مواجه خواهید شد. برای حصول اطمینان از حرفه‌ای بودن لیستینگ در بازارهای بین المللی، پیشنهاد می‌کنیم از سرویس‌هایی استفاده کنید که افراد حرفه‌ای حاضر در این سایت‌ها  کار ترجمه را انجام می‌دهند.




مالیات‌ها در آمازون


ورود به هر بازار جدید، مجموعه جدیدی از قوانین را به دنبال خواهد داشت. به خصوص در مورد مالیات‌ باید قوانین مربوطه را رعایت نمایید. به طور مثال، ممکن است مالیات بر ارزش افزوده برای فروش در بازارهای اروپایی کاربرد داشته باشد و سایر کشورها مالیات‌های مشابهی همچون مالیات بر خدمات و کالا را داشته باشند. لازم است قوانین مربوط به بازارهایی که قصد ورود به آنها را دارید، کاملاً بررسی نمایید. در برخی موارد، حتی در صورتی که از حساب آمازون دات کام خود به مشتریان بین المللی فروش داشته باشید، ممکن است قانون کشور فرد خریدار به گونه‌ای باشد که باید در آن کشور نیز مالیات پرداخته شود. معمولاً قبل از اعمال مالیات، مواردی باید رعایت شوند. اطمینان حاصل کنید که وظایف خود را به طور کامل انجام داده‌اید. آمازون در صفحه Global Selling Guide اطلاعات مالیاتی هر کشوری در بازار خود را فراهم نموده است، اما شما بایستی جزئیات را به طور کامل بررسی نمایید.

فروشندگانی که در پایگاه ایالات متحده فعالیت دارند باید پیامدهای مالیاتی کشور خود را نیز در نظر بگیرند. دولت ایالات متحده، در اکثر موارد برای درآمدهای بین المللی مالیات تعیین می‌کند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که قوانین را رعایت نموده‌اید. بهترین راه این است که با یک وکیل مالیاتی که با قوانین بیزینس بین المللی آشنایی دارد، مشاوره نمایید. دوره آربی مهارت‌های لازم برای فروش در سایت آمازون را در اختیار شما قرار خواهد داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.