الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

بازار جهانی آمازون

مزایای فروش در آمازون


برای فروشندگان و سازندگانی که می‌خواهند در این دو پلتفرم کالای خود را به فروش برسانند، نیازی نیست که آمازون را از دیگر کانال‌های فروش خود جدا کنند. آنها می‌توانند به یک شبکه متصل شوند که می‌تواند با این دو پلتفرم ارتباط برقرار کند و بدین وسیله کانال‌های خود را برای فروش محکم‌تر و قوی‌تر نمایند. صرف نظر از اینکه کدام پلتفرم را انتخاب کنید، آمازون تنها یک کانال دیگر برای فروش محصولات است. فروشندگان، سازندگان و عمده فروشان می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند تا فروش خود را افرایش دهند. بعلاوه این کار به آنها شانسی می‌دهد تا محصولات خود را در پلتفرمی به فروش برسانند که بسیار موفق است ، مشتریان بسیاری را جذب نموده است و در جلب رضایت مشتری نیز بسیار موفق عمل کرده است. برای سازندگان و عمده فروشان، آمازون راهی برای فروش مستقیم به مشتری بدون داشتن یک فروشگاه فیزیکی است. حتی نیازی به ساختن وبسایت هم نیست چون می‌توانند از زیرساختهای آمازون استفاده نمایند.



گسترش بازارهای آمازون در سطح بین المللی


آمازون به عنوان یک بازار برای خرید و فروش کالا همچنان در حال گسترش است. در حال حاضر، آمازون در 14 کشور مختلف انبار دارد و فروشندگان می‌توانند در این بازارها کالای خود را به فروش برسانند. همچنین، در برخی از این کشورها، آمازون سرویس‌های جدیدی را معرفی کرده است که مناسب نیازهای کشورهای مورد نظر هستند. به عنوان مثال، آمازون به تازگی یک سرویس جدید فروشنده فردی (Individual Seller) در هند افتتاح کرده است. این سرویس افراد را قادر می‌سازد تا کالاهای دست دوم خود مانند کتاب، بازی‌های ویدیویی و لوازم الکترونیکی را در آمازون به فروش برسانند. آمازون برای هر محصولی که به فروش برسد هزینه کمی دریافت می‌کند.

این هزینه با توجه به قیمت محصول تعیین می‌گردد. آمازون همچنین یکی از بزرگترین مشکلات مربوط به فروش آنلاین را نیز برای فروشندگان حل کرده است. اگر جنس شما در آمازون به فروش برسد، آمازون آن را از شما تحویل گرفته و آن را بسته بندی و ارسال می‌نماید. افزایش تمرکز آمازون بر فروشندگان فردی در هند یک حرکت جالب ازسوی این شرکت به شمار می‌رود چون هندوستان یکی از رقابتی‌ترین بازارها برای آمازون به شمار می‌رود. یکی از رقبای آمازون در این کشور، شرکت Flipkart است که برای شرکت‌های کوچک فضای فروش فراهم کرده اما توجهی به فروشندگان فردی نداشته است. سرویس جدیدی که توسط آمازون معرفی شده است می‌تواند به آمازون کمک کند خدمات منحصربه فرد خود را در این کشور برجسته نموده و حتی طرح اولیه خدمات مشابه در بازارهای دیگر را نیز فراهم نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.