الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

آشنایی با بیزینس آمازون

غول بزرگی در تجارت به نام "آمازون"


آمازون در خرده فروشی به شکست ناپذیر بودن مشهور است، بنابراین وقتی این غول بزرگ، برنامه Amazon Business را در سال 2015 معرفی نمود، کسی شگفت زده نشد. در آن زمان آمازون بازار جدید کسب و کار خود را به عنوان ترکیبی از "انتخاب، اطمینان و ارزش برای مشتریان خود، که با ویژگی‌های جدید و منحصر به فرد مناسب برای کسب و کار آمده بودند تا با آمازون آشنا شده و به آن عشق بورزند" ساخته بود.


این شرکت عنوان نمود که تجارت آمازون پس از 28 آوریل سال 2015، تمایل دارد امکان دسترسی آسان به صدها میلیون محصول از جمله همه موارد از فناوری اطلاعات و تجهیزات آزمایشگاهی تا محصولات آموزشی و تأمین مواد غذایی را فراهم کرده و در کنار آن کسب و کار انتخاب محصول و قیمت گذاری را به همان اندازه گسترش دهد. مشتریان کسب و کار آمازون می‌توانند از این پس بر روی تحویل دو روزه رایگان ده‌ها میلیون کالای واجد شرایط، حساب‌های چندکاربره تجاری، تصویب گردش کار، روش‌های پرداخت هزینه، معافیت‌های مالیاتی، پشتیبانی اختصاصی مشتری و از این قبیل حساب کنند.




Amazon Business چیست؟


Amazon Business راه حل‌های نامحدودی برای ثبت تجارت کاربران خود ارائه می‌کند. هر شرکت می‌تواند به کاربران خود اجازه دهد تا از سوی کارفرمای خود به آمازون وارد شده و ملزومات کسب و کار خود را خرید نمایند. مدیر اصلی حساب می‌تواند کاربران تأیید شده را در صورت لزوم، اضافه کرده یا حذف نماید، می‌تواند روش‌های پرداخت هزینه، آدرس‌های حمل و نقل، جریان‌های گردش کار، گزینه‌های گزارش دهی و غیره را سازماندهی نماید. همه این فرایندها در صورت نیاز کسب و کار انجام می‌پذیرد. مارتین رود، مدیر عامل تجاری کسب و کار آمازون گفت "ما دسترسی آسان به صدها میلیون کالا را فراهم می‌کنیم. از تجهیزات فناوری اطلاعات تا لوازم نگه داری را به شکل کسب و کارهای نا محدود و از تمامی صنایع ارائه می‌دهیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.