الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.


Prime Now چه سرویسی در آمازون ارائه می‌دهد؟


Prime Now، نرم افزاری برای IOS، اندروید و یک وب سایت است که تحویل رایگان کالای مورد نظر را در طول 2 ساعت انجام می‌دهد. در آغاز، این سرویس فقط در شهرهایی همچون نیویورک، لس آنجلس، سیاتل و فونیکس موجود بود، اما به طور پیوسته شهرهای جدیدی نیز اضافه شدند. در حال حاضر حدود 25 شهر می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. کالاهای قابل ارائه در این سرویس شامل کالاهایی همچون خوار و بار، لوازم آرایش و هدایای کوچک می‌شوند. اما مطمئناً زمانی که آمازون شرکای محلی بیشتری پیدا کند، این محصولات نیز افزایش خواهند داشت. همچنین می‌توانید از رستوران مورد علاقه خود سفارش غذا دهید و رایگان دریافت نمایید. به طور مثال، در شهر نیویورک، فروشگاه‌هایی همچون، Eataly, Westside Market, Gourmet Garage, Vintage Grape Wine & Spirits and Billy's Bakery  به این سرویس آمازون متصل هستند. می‌توانید تحویل یک ساعته را انتخاب کنید، اما باید هزینه 7 دلار و 99 سنت اضافه پرداخت کنید. برای آنکه بدانید منطقه شما در محدوده خدمات تحویل Prime Now قرار می‌گیرد، به وب سایت The Prime Now سری بزنید.



سرویس Prime video آمازون چیست؟


خدمت Prime Video در آمازون، بخش فیلم آنلاین آمازون پرایم است. آمازون پرایم، همچون Netflix و Hulu ده‌ها هزار فیلم و برنامه‌ تلویزیونی را به صورت نامحدود ارائه می‌دهد. آمازون پرایم بر خلاف دو رقیب دیگر، اجاره و خرید فیلم را با کارت ممکن می‌سازد. می‌توانید با پرداخت ماهانه 8 دلار و 99 سنت عضو Prime Video شوید. آمازون پرایم تعدادی از سریال های جدید همچون Mozart in the jungle ، Transparent و Man In The High Castle را دارد. کاربران می‌توانند مجموعه‌های قدیمی نمایش‌های خانگی همچون، The Sopranos، Estbound & Down و فصل اول Veep  را به صورت آنلاین مشاهده کنند. اکنون که آمازون برنامه Streaming Partner را ارائه می‌دهد، می‌توانید تقریباً همه خدمات آنلاین را خود را تحت یک چتر خدماتی به دست آورید. به طور مثال می‌توانید اشتراک شبکه‌های ماهواره‌ای Showtime Starz، A&E، AMC، Smithsonian Earth، Hooplakidz Plus، Ring TV Boxing  و شبکه‌های دیگری را داشته باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.