الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

سیستم انبارداری ویژه در آمازون


انبارداری در آمازون با سیستم منحصر به فردی انجام می پذیرد. پایگاه داده‌های آمازون می داند که کجا قفسه خالی وجود دارد و آن را به سرعت پر می‌کند تا کارایی افزایش یابد. اسکنرهای الکترونیک به کارگران نشان می‌دهند که هر آیتم را کجا پیدا کنند.


فعالیت بدنی کارگران در آمازون


کارگران باید دوبار در روز، یک بار وقتی وارد انبار می‌شوند و یک بار پس از وقت ناهار، ورزش سبک انجام دهند. "نرمش‌هایی مانند دراز و نشست و چرخش بازو. این نرمش‌ها برای گرم کردن و آمادگی بدن بسیار مفید هستند و برای کاری که می‌خواهیم انجام دهیم ما را آماده می‌سازند."


سرگرمی کارگران آمازون


گاهی اوقات، دستگاهی که پلاستیک‌های حباب‌دار بسته‌بندی را توزیع می‌کند، بیش از حد لازم پلاستیک به کارگرها می‌دهد که از نظر کارگرها مشکلی ندارد. آنها برای سرگرمی می‌نشینند و حبابهای آن را می‌ترکانند. همه کارگرها دوست دارند که به موردی مانند این موارد برخورد کنند. کارگران آمازون هم مثل همه ما از ترکاندن پلاستیک‌های حباب‌دار لذت می‌برند!




وقت استراحت در انبار


کارگران برای خوردن ناهار دو گزینه دارند: خودشان غذا بیاورند یا از دستگاههایی که از غذاهایی مانند برگر و هات‌داگ پر شده‌اند غذا بگیرند. البته این غذاها کیفیت چندانی ندارند و نمی‌شود آنها را گرم کرد. در کافه تریا حدود 20 مایکروفر قرار دارد اما تعداد کارگران بسیار زیاد است و فرصت گرم کردن برای بسیاری از آنها فراهم نمی‌شود. بهترین کار این است که غذایی با خود بیاورید که نیاز به گرم کردن نداشته باشد.


مراقبت پزشکی در انبارهای آمازون


در انبارهای آمازون ایستگاه پرستاری نیز وجود دارد و در صورتی که فردی با مشکل جسمی مواجه شود، او را درمان می‌کنند. یا اگر کارگری مشکل جسمی نداشته باشد و تنها خسته شده باشد، پرستاران مجوز صادر می‌کنند تا کارگر مورد نظر به یک کار سبک‌ترمشغول شود.


حل مشکلات در انبارها


اگر یک کارگر در برداشتن یک کالا اشتباه کند، ماشین‌های اسکنر متوجه می‌شوند. ترازوها هر بسته را وزن می‌کنند و اگر وزن بسته با کالای مورد نظر همخوانی نداشته باشد، بسته از خط خارج شده و یک بازرس برای چک کردن آن احضار می‌شود. اگر خطایی رخ داده باشد، این بازرسان آن را پیدا کرده، آن را رفع می‌کنند و به فردی که آن خطا را مرتکب شده، تذکر داده می‌شود. این سیستم نشان دهنده عملکرد صحیح شرکت آمازون می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.