الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

استراتژی فروش در آمازون

موفقیت در آمازون


بسیاری از فروشندگان آمازون سعی دارند که با استفاده از روش های جدید، محصول خود را در وبسایت آمازون به فروش برسانند. برخی از آنها تبلیغات گسترده در این خصوص انجام می دهند و خریداران را به سمت محصول خود جذب می نمایند. اما با توجه به تحقیقات گسترده کمپانی عزت خواه دات کام، به نظر می رسد ساخت یک برند در آمازون، یکی از مهم ترین عوامل موفقیت یک فروشنده خواهد بود. فروشندگان ایرانی زبان نیز می توانند با بهره گیری از دوره آربی و آموزش های لازم برند خود را در فروشگاه آمازون معرفی نمایند.


ساخت برند در آمازون


اولین گام مهم به منظور فروش محصولات در وبسایت آمازون، انتخاب نام برند می باشد. تصور کنید نام برند خود را برای فروش محصولات آشپزخانه انتخاب نموده اید. در این صورت ممکن است در آینده نزدیک دسته بندی های بیشتری را در انبار خود قرار دهید. بدیهی است خریداران با نگاه اول به دلیل تخصص شما در دسته بندی آشپزخانه به سمت شما نخواهند آمد. شما می توانید با آموزش های دوره آربی بهترین نام برند را انتخاب نمایید.




انتخاب محصول برای فروش در آمازون


آمازون معمولاً اطلاعات محصولات پر فروش و کم فروش را ارائه می دهد. شما نیز می توانید از طریق روش های ارائه شده در دوره آربی به این اطلاعات دست یابید. پس از آنکه محصول خود را طبق روش های کمپانی عزت خواه دات کام انتخاب نمودید، باید آن را از وبسایت علی بابا در چین سفارش دهید و به انبار آمازون آمریکا ارسال نمایید. در طول این مسیر می توان از روش های DDP و FBA استفاده نمود تا کلیه امور به صورت اتوماتیک انجام شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.