الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

اصل انتظار

حسین عزت خواه

 

مدرس موفقیت و کارافرین

 

الان وقتشه

 

 

عزت خواه دات کام

اصل انتظار
انتظار | اصل انتظار | انتظار کشیدن | انتظار چیست | برای انتظار چه کنیم | با انتظار چه کنیم | انتظار داشتن 
انتظار
اصل انتظار هم فوق العاده و هم خطرناک است. حالا این اصل چیست؟ قرار است که در زندگی ماچه چیزی انجام دهد، دوست من تا حالا شده که انتظار کاری را نداشته باشید و اتفاق بیفتد، مثلاً شاید به من بگویید که من اصلاً انتظار اینکه تصادف کنم را نداشتم. ولی خوب چرا تصادف کردم، چرا پایم شکست، چرا از سرکار اخراج شدم، چرا از همسرم طلاق گرفتم؟ چرا.....و چراهای خیلی زیادی را از من می پرسید .

حالا اصلاً باید چه انتظاری از خود، کائنات ، اطرافیان و از هرکسی که در این کره زمین است داشته باشید؟ اصلاً این انتظار می تواند کاری را عوض کنید یا تغییر بدهد؟ چیزی که اصلاً اتفاق نیفتاده و حالا اگه شما انتظار نداشته باشید. آیا ممکن است که اتفاق بیافتد ؟

من همه این مطالب را اصل انتظار می نامم اما این نکته را بخاطر داشته باشید انتظار داشتن یک اتفاق خوب و مثبت میتواند شما را به آن اتفاق برساند و شاید این سوال را بپرسید که من اگر به تمام چیزهای خوب فکر کنم به تمام اتفاق های خوبی که قرار است رخ بدهد فکر کنم در تمام چیزی های خوبی که فکر میکنم خوب هستند و انتظار دارم که رخ بدهد اگر من تصادف کردم و دزد به خانه ام را دزدید آن موقع مشکل از کجاست ؟

خوب آیا با خود می گویید دراین مقوله و فرمول اشکال وجود دارد؟ خوب به خود می گویید؛ انتظار داشتم که همه چی خوب پیش برود و هیچ وقت انتظار نداشتم که تصادف کنم. ولی خوب چرا این اتفاق افتاد؟ جواب شما اینجاست اگر انتظار داشته باشید که مواردی خوبی بیفته حداقل خود را برای یک اتفاق و شرایط خوب آماده می کنید. وقتی اتفاق بدی می افتد قطعاً طور دیگری آماده شده اید. چون می دانستید که یک حالت خوبی قرار است رخ دهد و در نهایت حداقل چیزی که به دست می آورید اینکه شما آماده هستید.

در اینجا روی سه موضوع مهمی اشاره می کنم که باید به آنها تمرکز کنید و انتظار داشته باشید که آنها رخ دهد .

بر روی اتفاق های خوب تمرکزکنید

مورد اول : موردی که باید روی آن تمرکز کنید، از خود باید انتظار داشته باشید که اتفاق های خوبی رخ دهد؟ خیلی ساده یک کاغذ بردارید و اتفاق های خوبی که دوست دارید؛ برای شما رخ بدهد را بنویسید، تمام مواردی که در ذهن شما است را روی کاغذ بنویسید. در واقعیت دوست دارید که چه اتفاقی بیافتد. همه اینها را لیست کنید و همه آنها باید مثبت باشد، یک جمله به شما می گویم. اینکه هیچ وقت نباید فراموش کنید: شما دقیقا شکل آدمهایی هستید که بیشترین ارتباط را با آنها دارید .

حالا این جمله را برعکس کنید آدمهای اطراف شما دقیقا شکل شما هستند. اگر از آدمهای اطرافتان غر زدید، از اینکه چرا مردم دروغ می گویند اینکه چرا دزد زیاد شده؟ همه این ویژگی ها در خود هستید. گرچه قبولش کمی سخت است، اگر آدمهای اطراف منفی هستند و یا موفقی نیستند. بهایش این است که این موضوع را قبول کنید. تمام آن ویژگی ها در شما هم پیدا می شود.

ببینید دوست من دنیا ، دنیای فرکانس است، آدم ها کسانی را که شبیه به خود شما باشند، جذب می کنند. به همین راحتی اگر می بینید اطرافیان غر می زنند مطمئن باشید که خود شما نیز یک زمانی غر زدید. زمانی بین دوستان خود حرفهای منفی زدید، زیاد انرژی نداشتید، حوصله نداشتید و شاید خود شما آدم دروغ گویی هستید. وقتی می بینید که اطرافیان شما مدام کلاهبرداری می کنند. به همدیگر دروغ می گویند. به دنبال این ویژگی ها در درون خود بگردید و اگر می خواهید که آدمهای اطراف شما برای شما آدم های خوبی باشند. باید خود شما خوب باشید. به همین سادگی همین اتفاق می افتد. گرچه سخت است .

در این دنیایی که زندگی می کنیم دنیای فرکانس است. وقتی که به اتفاق خوب فکر کنید و انتظار داشته باشید که آن اتفاق بیافتد. خوب همان اتفاق برای شما می افتد. ببین دوست من شما زنگ می زنید پیتزا فروشی و یک پیتزا سفارش می دهید. خوب انتظار نداری که برای شما قرومه سبزی بیاورند، مطمئنا درون مغز خود دارید به پیتزا فکر می کنید. پیتزا که رسید به چه شکلی بخورید به چه شکلی سس بزنید و به چه شکلی لذت ببرید یا با آن به چه فیلم و سریالی تماشا کنید. به همین دلیل است که زنگ می زنید پیتزا فروشی و انتظار داری که برای شما پیتزا بیاورید. به همین سادگی.

اصل انتظار را باید دقیقا در ذهن خود توصیف کنید که چه اتفاقی قرار است؛ بیافتد. چه فردی قرار است که در زندگی شما بیاید. وقتی که مثلاً من فلان کسب و کار را شروع کردم. قرار است که برای آن چه اتفاقی بیافتد، باید لیست کاملی از اتفاق هایی که دوست دارید؛ برای شما بیافتد در ذهن، ضمیر ناخودآگاه شما و همه را باید برای اتفاقی که دوست دارید. رخ بدهد آماده کنید.

اگه قرار است که بهترین ماشین را سوار شوید، اگه قرار است پورشه یا فراری یا هر ماشین دیگری که در ذهن شما است. بخرید باید خود را آماده کنید، باید گواهی نامه راننده گی بگیرید و در رابطه با آن ماشین اطلاعات جمع آوری کنید. از قیمت آن ماشین تا اطلاعات و جزئیاتی که می توانید را جمع آوری کنید.

بر روی اتفاق خوب برای اطرافیان تمرکز کنید

مورد دوم : که باید روی آن تمرکز کافی کنید، انتظار اتفاق های خوبی را برای آدم های اطراف خود داشته باشید!

این به این معنی است که باید تجسم کنید که چه اتفاق های خوبی برای آدم های اطراف شما بیافتد. مثلاً به دنبال ترفیع برای همکار شما باشید و هرگز به دنبال این نباشید که همکار شما افت کند و شما جای او را بگیرید. این اتفاق نمی افتد و این خود شما هستید که پایین می آیید و این خیلی ساده است چون دنیا ، دنیای فرکانس است.

چیزی که برای دوست خود می خواهید. برای شما هم اتفاق می افتد. وقتی انتظار یک اتفاق خوب برای دوستان خود داشته باشید. همان اتفاق برای شما هم می افتد. چون در یک فرکانس هستید و مطمئن باشید اگر در فرکانس شما نباشد. قطعاً از زندگی همان شخص بیرون می روید یا هم آنها از زندگی شما بیرون می روند.

حسین عزت خواه | اصل انتظار | مدرس موفقیت | کارافرین |عزت خواه دات کام

ببینید دوست من ذهن مانند یک فضای بازی است که این تحت کنترل شماست. که چه اطلاعاتی وارد آن کنید. اگر مدام خود را با مجلات و شبکه های اجتماعی و اخبار اینکه در کجا جنگ است، سرگرم دارید. چه اتفاق هایی وحشناک افتاده، وقتی که این اتفاقات را در ذهنت و ضمیر ناخودآگاه مرور می کنید، این اتفاقات می افتد و یعنی اینکه شما دارید این اتفاقات را به ذهن ناخودآگاه خود می دهید. ضمیر ناخودآگاه شما هم اصلاً دقت نمی کند که این اتفاقات برای بقیه افتاده یا خیر.

مثلاً در فلان کشور یا هر جایی اتفاق افتاده خیر! اینها را قبول می کند و حالا چه چیزی را به شما پس می دهد. همان اطلاعاتی که به آن دادید را به شما پس می دهد. این اتفاقاتی که وارد کردید به قانون اصل انتظار شما می رود. پس بدون اینکه بدانید انتظار اتفاقات بد را دارید، به همین علت است زمانی که فردی سکته می کند و دو روز قبل می شنود که دوستش سکته کرده و می گوید که چرا سکته زیاد شده، دوست من سکته زیاد نشده این فرد سکته را جذب کرده است. گرچه نمی خواسته است که اتفاق بیافتد ولی سکته اتفاق می افتد.

اگه ندانید و آگاه نباشید در فرکانسی قرار می گیرید که اتفاقات بد برای شما خواهد افتاد. همیشه اطلاعاتی که به ذهن خود وارد می کنید. سعی کنید انتخاب شده از بین اطلاعات مثبت و خوب باشد. چون این اطلاعات به صورت ناخودآگاه وارد ذهن می شود و برا اساس اصل انتظار در زندگی آن را جذب می کنیم و در زندگی اتفاق می افتد.

در مسیر زندگی بر روی اتفاقات خوب تمرکز کنید

اصل سوم : به اتفاق های خوبی فکر کنید که می تواند در مسیر زندگی شما رخ دهد.

به مسیری فکر کنید که بهترین ها برای شما رخ دهد، بهترین پیشنهاد به شما داده شود، بهترین شغل را به شما پیشنهاد کنند، با بهترین آدم ها آشنا شوید، در بهترین رشته ها تحصیل کنید، بهترین کسب و کار را دنبال کنید، با خود اینگونه تجسم کنید که من فردا که روزم را شروع کردم. بهترین اتفاق برای من می افتد. من ایمان دارم و مطمئنم که هر کسی که وارد زندگی من می شود. آدم مثبتی است. به من کمک می کند و من به اهدافم می رسم، هدفدار، هم فرکانس و هم جهت با من است ، یک زندگی ایده آل را برای خود بخواهید. انتظار بهترین ها را برای خود داشته باشید.

دوست من امیدوارم که بتوانید این سه اصل را در زندگی خود بکار بگیرید و به موارد مثبت و خوبی فکرکنید و قطعا و مطمئناً در زندگی شما اتفاق می افتد.

 

با سپاس فراوان از شما دوست عزیز، امیدوارم بیشتری بهره را از مطالب مقاله اصل انتظار در افراد برده و شاهد اثرات آن در بهبود زمانبندی خود بوده و آن ها را از طریق ارسال کامنت با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

موفقیت شما روزافزون

حسین عزت خواه ، مدرس موفقیت و کارآفرین


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.