الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

روش های کسب درآمد آنلاین


مفهوم مشاغل اینترنتی و کسب درآمد آنلاین


مشاغل اینترنتی، به مشاغلی گفته می شود که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در فضای اینترنت و به ‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. با داشتن این گونه شغل ها بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید یا در مکان و زمان مشخصی حاضر شوید، می‌توانید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید. در این مقاله می خواهیم با روش های کسب درآمد آنلاین آشنا شویم.


در واقع هر خدمات یا کالایی که از طریق اینترنت ارائه می‌شود، نمونه‌ای از کسب و کار اینترنتی است. همانطور که می دانید کسب درآمد از طریق اینترنت و بدون نیاز به سرمایه اولیه، موضوعی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. این روش کسب درآمد نیاز به سرمایه اولیه خیلی زیادی ندارد و از المان زمان و مکان آزاد است اما این روش کسب درآمد هم استراتژی های مخصوص به خودش را دارد.


امروزه افراد زیادی به دنبال راه اندازی یک کسب و کار آنلاین هستند ولی نمی دانند چگونه و از کجا شروع کنند. در این مقاله قصد داریم با هم تعدادی از روش های کسب درآمد آنلاین را بررسی کنیم.





1. تولید محتوا


امروزه تولید محتوای مناسب و متناسب با قوانین بروز و آپدیت های جهانی طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل کسانی که به دنبال تولید محتوای سئو شده و بروز هستند، در این خصوص هزینه می کنند و از طرفی کسانی که علاقه مند به این حوزه هستند می توانند از این طریق به صورت آنلاین کسب درآمد کنند. حال این تولید محتوا می تواند به صورت متنی، ویدئویی، گرافیکی، فایل صوتی و... بسته به درخواست مشتری باشد. البته تخصصی بودن این تولید محتوا بسیار مهم است بنابراین باید آن را کاملا درست و آپدیت شده انجام دهید.


2. ترجمه متون


کسانی که به زبان های مختلف دنیا مسلط هستند، علاوه بر آموزش می توانند از طریق ترجمه به صورت آنلاین به کسب درآمد بپردازند. امروزه پلتفرم هایی هم در این زمینه در حال فعالیت هستند که بین مترجم و کسانی که به دنبال ترجمه متون خود هستند ارتباط برقرار می کنند و از این طریق بدون اتلاف وقت و انرژی به صورت اینترنی کار انجام می شود و کسب درآمد آنلاین هم اتفاق می افتد.


3. فروش آنلاین محصول


اگر خودتان محصول یا کالایی تولید می کنید، می توانید با فروش آنلاین آن از طریق پلتفرم های مختلف از جمله اینستاگرام به کسب درآمد بپردازید. حتی اگر تولید کننده محصول خاصی هم نیستید، با تحقیق و بررسی و پیدا کردن محصول پرفروش و به دنبال آن پیدا کردن عمده فروش و تامین کننده مناسب، می توانید آن محصول را تامین کنید و بدون اجاره مغازه و هزینه های دیگر آن، از طریق آنلاین آن را به فروش برسانید.


پیشنهاد ویژه : دوره دراپ شیپینگ


4. مدیریت شبکه های اجتماعی


 با افزایش خرید و فروش های آنلاین و تمایل بیشتر مردم به خرید آنلاین از طریق پلتفرم های مختلف مانند پیج های اینستاگرامی، صاحبان مشاغل برای پاسخدهی سریع تر و بهتر به مشتریان به دنبال افرادی دقیق، با حوصله و با اخلاق هستند که با پاسخ دهی به مشتریان در شبکه های اجتماعی سفارشات آنلاین را ثبت و سازماندهی کنند و با استخدام این افراد تعداد و سرعت سفارش گیری خود را افرایش دهند. این کار هم عموما بدون حضور در مکان و زمان خاص انجام می شود و یکی دیگر از راه های کسب درآمد آنلاین است.




5. همکاری در فروش


این شغل یکی از مشاغلی است که واقعا به سرمایه اولیه نیاز ندارد و در واقع شما برای محصول و خدمات فرد یا مجموعه دیگری تبلیغ و تلاش می کنید و با هر مشتری که به مجموعه اضافه می کنید، به دستمزد خود هم اضافه می کنید. در واقع درصدی از سود این معامله به شما می ‌رسد که همان پورسانت همکاری در فروش است. در گذشته این کار عموما به صورت حضوری انجام میشد و زیاد هم موفقیت آمیز نبود ولی الان اکثرا از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی انجام می شود و با هنر مذاکره و بلد بودن شیوه‌های تبلیغ می توان در این شغل موفق بود.


6. آموزش مجازی


امروزه بر خلاف گذشته خیلی از آموزش ها به صورت مجازی انجام می شود و طرفداران زیادی هم دارد و مشکل کسانی که به هر دلیلی زمان کافی برای حاضر شدن در کلاس های حضوری را ندارند حل کرده است. بنابراین اگر شما در زمینه ای تخصص و تبحر کافی را دارید که می توانید در آن خصوص آموزش ارائه کنید، می توانید یک بار زمان بگذارید و آموزش ها را با دقت، با کیفیت و به صورت دقیق آماده سازی کنید و سپس آنها را به صورت آموزش مجازی برای فروش ارائه کنید. البته فراموش نکنید که در فروش آموزش های مجازی در هر حوزه، آپدیت کردن آموزش ها و پشتیبانی از هنرجوها نیز اهمیت دارد. درآمد این شغل اینترنتی هم بستگی به قدرت بیان و تبلیغات شما دارد. مزیت‌های این روش از آموزش نسبت به شیوه حضوری بسیار بیشتر است. چون دیگر وابسته به مکان نبوده و می‌توانید دانش آموزانی از هر کجای جهان داشته باشید.