الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

الان وقتشه

من حسین عزت خواه درصدد هستم از طریق این وبلاگ به نکاتی اشاره کنم که بتوانید به بهترین مدل از آن بهره و زندگی خود را تغییر دهید. با من همراه باشید.

چهار کلید اصلی برای رشد شخصی و بدست آوردن و خلق اهداف | حسین عزت خواه | ثروت | مدرس موفقیت | میلیونر شوید

حسین عزت خواه


مدرس موفقیت و کارافرین



الان وقتشه 



عزت خواه دات کام



چهار کلید اصلی برای رشد شخصی و بدست آوردن و خلق اهداف

 

رشد شخصی | خلق هدف | بدست آوردن هدف | چهارکلید اصلی | رشد فردی چیست | رشد فردی و شخصی | رشد فردی |عوامل شخصی |اهداف خود را خلق کنید |چهار کلید رشد شخصی و خلق هدف

 

رشد شخصی و خلق هدف

افراد زیادی هستند که این اطلاعات را نمی دانند و این خیلی بد است. زیرا حتی این را نمی دانند که بخواهند درستش کنند، اما من به شما تبریک می گویم چون در مسیر و فرکانسی هستید که می خواهید زندگی تان بهتر شود واز لحاظ شخصی رشد پیدا کنید.

 کلید اول : روانشناسی

باید از لحاظ روانشناسی چه تغییراتی درون شما ایجاد شود تا بتوانید زودتر به اهداف خود برسید؟ و از لحاظ شخصی خودتان را به یک سطح بالاتر برسانید.

اولین مورد در قسمت روانشناسی « motivation» است، یعنی انگیزه، این انگیزه را چطوری باید به خودتان بدهید؟

ببینید انسانهای اطراف شما می توانند بر شما تاثیر بگذارند ولی شما مسلما به دنبال این هستید که سرعت بیشتری داشته باشید و پیشرفت بیشتری داشته باشید، در نتیجه باید یاد بگیرید به خودتان انگیزه بدهید، یکی از قویترین راه ها برای این کار این است کهاهداف خود را روی یک برگه کوچک بنویسید و در جیبتان قرار دهید و هر روز آن اهداف مرور کنید هر ساعت و هر زمانی که احساس می کنید خسته شده اید ، آن اهداف را مرور کنید.

به نکته ای که من رعایت می کنم توجه کنید. می توانیم سنگ یا صدف کوچک به عنوان نمادی از آن اهداف خود در جیبتان قرار دهید و وقتی که دست شما به آن سنگ می خورد و آن را می بینید. شما رابه یاد اهداف خود می اندازد. این کار ناخود آگاه اتفاق می افتد و اهداف را به یاد شما می آورد.

مورد دوم: قدرت تغییر داشته باشید

یعنی زمانی که راهی که رفته اید و متوجه می شوید اشتباه است این قدر قدرت و جسارت داشته باشید که قبول کنید و راه خود را عوض کنید و از یک مسیر دیگری بروید.

وقتی که ما کارهای تکراری را انجام می دهیم آن کارها ما را به ربات تبدیل می کنند.

در کتابی که نوشته ام شدیدا به این موضوع اشاره کرده ام که لازم نیست مثل یک ربات فقط کار کنید، مهم این است که مسیر درستی برویم و بازدهی بالایی داشته باشیم.

مورد سوم : خوش بین باشید.

نباید نگران اتفاقی باشیم که قرار است در آینده رخ دهد، باید واقعا خوش بین باشیم تا بهترین برای ما اتفاق بیافتد و بین بدی و خوبی که در آینده وجود دارد باید دوربین خود را بر خوبی زوم و متمرکزکنیم که در آینده قرار است اتفاق بیافتد.

مورد چهارمی که در قسمت روانشناسی قراردارد این است که ما آدم خوبی باشیم، یعنی نسبت به آدمهای اطراف و کسانی که در زندگی شما هستند آدم دلسوز و مهربانی باشیم. انسان هایی که در اطراف ما تشکیل شدند نتیجه ای از خود ما هستند.

اصولی در روانشناسی وجود دارد که می گوید پنج نفر از آدم های اطراف تان را در نظر بگیرید، شخصیت شما از شخصیت  آن پنج نفر فاکتورگرفته شده است.

پس کارهایی که می کنید به نحوی نتیجه به آن افراد و باز به خودتان بر می گردد. اگر آدم دلسوزی هستید دور و بر شما را افراد دلسوز تشکیل می دهند، اگر آدم فداکار و مهربانی هستید آدمهای اطرافتان از شما تاثیر می پذیرند پس در نتیجه باید سعی نمایید هر روز آدم خوبی باشید، فاکتورهای آدم های خوب را همه می دانند، شما باید عیب و نقص های خودتان را بپذیرید و هر روز به آن آدم خوب بودن نزدیک تر شوید و درآخر باید بگویم آدم صبوری باشید.

کلید دوم : از لحاظ فیزیکی خوب باشید

لطفا به این سولات جواب دهید.

شما روزی چند ساعت ورزش می کنید؟ چه غذایی می خورید؟ آیا مدیتیشن و یوگا کار می کنید؟ یا نه فقط یک زندگی دارید که وقتی با من تماس می گیرید به من می گویید من می خواهم پنجاه میلیون در ماه درآمد داشته باشم حالا کسب وکار من به چه شکلی باشد و چه کاری را باید انجام دهم؟

خب من از شما می پرسم مدیتیشن و تمرکز انجام می دهید و شما می گویید این ها چه ربطی با هم دارند؟ من ربط آن را به شما می گویم.

فیزیک شما در طولانی مدت روی شما تاثیر گذار خواهد بود مثلا فست فودی که می خورید به دلیل تنبلی شما در غذا درست کردن است یا فست فود می خورید. زیرا نمی توانید غذای خوب بخورید، این فست فود در دراز مدت مثلا یک یا دوسال روی شما تاثیر می گذارد و بازدهی مغز و بدن شما به شدت افت پیدا می کند.

پس باید به بدن خود به اندازه روح ، ذهن و مغزتان اهمیت دهید.

کلید سومتولید کننده پرحاصل و پر بازده باشید.

 به عبارت دیگر پروداکتیو باشید، به طور مثال اگر هر روز پانزده یا شانزده ساعت در جهت هدفتان کار کنید به منزله این نیست که پربازده هستید و پر بازده بودن این نیست که زیاد کار کنید، من کسانی که زیاد کار می کنند را زیاد قبول ندارم چون این افراد فرصت فکر کردن را ندارند ، همیشه چیزهای جدید در دنیا توسط افرادی که کم کار می کنند اختراع می شود.

من نمی گویم اصلا کار نکنید، می گویم روزی چند ساعت کار کنید ولی پر بازده باشید. صبح ها که از خواب بیدار می شوید یک برنامه روزانه تهیه کنید و بگویید که این کارهای اصلی من است که باید همه آن ها تمام شود.

خب دقیقا باید همه کارها را تمام کنید فرقی نمی کند دو یا پنج تا کار است این بستگی دارد به تجارت شما، می تواند چند تماس تلفنی، مشاوره دادن، مشاوره گرفتن، کتاب نوشتن و یا فایل آموزشی و ویدئویی ساختن باشد، هر چیزی که باشد شما باید کار اصلی را انجام دهید و از کارهای متفرقه که هیچ کمکی برای رسیدن به اهدافتان نمی کند. دوری کنید پس کارهای متفرقه را جزو لیست کارهایتان نیاورید، شاید در طول روز پانزده ساعت کارکنید ولی اگر فاکتور بگیرید شاید یک ساعت هم کار مفید نداشته اید، پس زمان پر بازده بودن را زیاد کنید.

کلید چهارم : مشوق باشید و لیست بسازید.

یعنی اینکه یک کاغذ بردارید و لیست افرادی که این مشخصات را دارند یادداشت کنید: عاشق شما باشند، به اهداف و رویاها و آرزوهای شما احترام بگذارند، از صمیم قلب برای شما کار انجام دهند و دلسوز شما باشند و رویا های شمارا باور داشته باشند و اهداف شمارا اهداف خود بدانند و این قدر شما برای آن ها عزیز باشید که حاضر باشند همه کاری برای شما انجام دهند.

حالا از همه لحاظ بررسی می کنیم، به طور مثال پدر و مادرتان، همسرو عشق خود رادر نظر بگیرید که می تواند به شما آرامش دهد و وقتی شما آرامش داشته باشید می توانید به هدف خود برسید.

از لحاظ دیگر یکی از دوستان شما می تواند به شما در بازاریابی یا تجارت کمک کند یا یکی دیگر از کارمندان شما می تواند. روش نوشتن بهترین طرح تجاری کمک به شما کند و شما بتوانید فروش بیشتری داشته باشید و موفق تر باشید.

شاید آلان که این لیست را می نویسید کمتر از پنج نفر در لیست باشند ولی دوست من تا آخر امسال شما باید این لیست را به پنجاه نفر برسانید، پنجاه نفررا باید در تیم زندگی خود داشته باشید که حاضر باشند برای شما جانشان را بدهند و برای شما هر کاری را انجام دهند ، این لیست است که شما را به هدف خود می رساند.

 دوست خوبم امیدوارم این چهار کلید طلایی را هر روز در زندگی تان اجرا کنیدو به هدف هایتان برسید.

نکته ای که اهمیت دارد این است که شاید سخت باشد که همه این اصول را رعایت کنید ولی شما باید به خودتان قول دهید که  من همین امروز این چهار کلید را اجرا می کنم و این را مرتب تکرار کنید.

اگر شما به مدت بیست و یک روز این کار را انجام دهید به عادت تبدیل می شود و به همین راحتی عادت های خوب وارد زندگی شما می شود.

امیدوارم رویاهایتان را باور کنید و روزی فرا رسد که به تمام اهداف خود برسید.

 

با سپاس فراوان از شما دوست عزیز، امیدوارم بیشتری بهره را از مطالب مقاله چهار کلید اصلی برای رشد شخصی و بدست آوردن و خلق اهداف برده و شاهد اثرات آن در بهبود زمانبندی خود بوده و آن ها را از طریق ارسال کامنت با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

موفقیت شما روزافزون

حسین عزت خواه ، مدرس موفقیت و کارآفرین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.